eivät ole. epärehellisiä rosvoja. sellaisia vaan olen tavannut.Moro, savolaiset on parhaita
Eikä oo,millasten roistojen sä sitten vietät aikaas. Valihe seurasi paremmin..eivät ole. epärehellisiä rosvoja. sellaisia vaan olen tavannut.
Mullekin sopis tämmöne paastoOlipas ihana päivä, vaikkakin oli kuuma...niin kuuma, että toin kotio melkein koko annoksen, mitä tilasin syötäväksi...
fiteerattuja kananrintapaloja, ranskalaisia, tuorekurkkua, tomaattia, suolakurkkua paloina ja dippikastiketta...
Ei jaksa laittaa kuvia, kun pitäs se aijaa.comin kanssa räveltää.
Röyh...
@Echo opetti mulle uuden hellyttelynimen tuolla toisessa ketjussa, eli 'spermarännin'. Aikas romanttista kutsua vaimoa tai tyttöystävää sellaiseksi.no en taaskaan malttanut vetää kesken pois niin sinnehän ne sitte meni
toinen millä voi tuoda esiin romantiikkaa on mainita, että naisen tärkein tehtävä on viedä siemenneste kamarista veskiin@Echo opetti mulle uuden hellyttelynimen tuolla toisessa ketjussa, eli 'spermarännin'. Aikas romanttista kutsua vaimoa tai tyttöystävää sellaiseksi.
Eli voi sanoa, että valutappas spermaränni tyhjäksi tonne pynttyyn, älä lakanoille.toinen millä voi tuoda esiin romantiikkaa on mainita, että naisen tärkein tehtävä on viedä siemenneste kamarista veskiin
Eli voi sanoa, että valutappas spermaränni tyhjäksi tonne pynttyyn, älä lakanoille.
Sä oot sitten niin tyhjäksi pumpattu ellei lakanat moisessa menossa sotkeennuAinahan Kerma piirakka maistuu, eikä sotkeennu lakanatkaan.
Sä oot sitten niin tyhjäksi pumpattu ellei lakanat moisessa menossa sotkeennu
Ahaa, kiitos. Kuntoutus voi olla tosi hyvä juttu. Riippuen tietysti ongelmista, mitkä on ollu ennen kuntoutusta, ettei työ ole onnistunut.Kela maksaa kuntouttavan työtoiminnan ajalta työmarkkinatukea + 9 € työpäivä. Kuntouttavan aikana ei olla työsuhteessa työnantajaan eikä siis saa palkkaa,mutta kuntouttava voi mahdollisesti poikia työpaikan jos työkyky riittää töihin.
en valinnut seuraani, yksi ryösti minut vasten tahtoani.Eikä oo,millasten roistojen sä sitten vietät aikaas. Valihe seurasi paremmin..
No jos yksi ryöstää,ni ei kaikki ole roistoja. Eiköhän niitä roistoja oo siellä sunkin kotikaupungissa.en valinnut seuraani, yksi ryösti minut vasten tahtoani.
Ei tule.Ei siitä kyllä pitäisi tulla sotkua lakanoille asti.
yksi ryösti ja kyllä muut teki muuta ilkeää.. en valinnut seuraani todellakaan. huijareita kaikki. kuopio-viemäri.No jos yksi ryöstää,ni ei kaikki ole roistoja. Eiköhän niitä roistoja oo siellä sunkin kotikaupungissa.
Eli koko kuopio sun kimpussa ? Aikamoinen juttuyksi ryösti ja kyllä muut teki muuta ilkeää.. en valinnut seuraani todellakaan. huijareita kaikki. kuopio-viemäri.
no siltä tuntuu kun kaikki ketä sieltä on tavannut on ollut tuollaisia. Edes omassa kotikaupungissa multa ei ole ryöstetty mitään.Eli koko kuopio sun kimpussa ? Aikamoinen juttu
Ole hyvä.@Echo opetti mulle uuden hellyttelynimen tuolla toisessa ketjussa, eli 'spermarännin'. Aikas romanttista kutsua vaimoa tai tyttöystävää sellaiseksi.
On niitä roistoja ja ääliöitä joka paikassa,on täälläkin ollu joitakin,mutta mulle ei oo sattunut mitään.no siltä tuntuu kun kaikki ketä sieltä on tavannut on ollut tuollaisia. Edes omassa kotikaupungissa multa ei ole ryöstetty mitään.
Menen ulos, palaan 18:15.