Liian lyhyet lahkeet shortseissa, liekkö tuo sattumaa
hyi!
Ajatteleekohan yksi työntekijähenkilökin mun työpaikalla niin, kun hällä roikkuu housut aina niin että vähintään puoli persettä näkyy. Ei kikkeli sentäs, et etupuoli on piilossa. Mutta jos joku pähkäilee niin ei, se ei ole ainakaan ulkopuolisen silmin kiihottavaa.Ei se ole hyi vaan kiihoittavaa
Kenestä, kantajasta vai katsojasta?Ei se ole hyi vaan kiihoittavaa
Työmiehen hymy on juuri sitä mitä työnantaja haluaa nähdä. Kunnon omistautumista työnteolleAjatteleekohan yksi työntekijähenkilökin mun työpaikalla niin, kun hällä roikkuu housut aina niin että vähintään puoli persettä näkyy. Ei kikkeli sentäs, et etupuoli on piilossa. Mutta jos joku pähkäilee niin ei, se ei ole ainakaan ulkopuolisen silmin kiihottavaa.
Ei kyllä se kikkelin vilahtelukaan olis
Kenestä, kantajasta vai katsojasta?
No siinä tapauksessa mä oon toiminu väärin, täytyykin korjata asenne,Työmiehen hymy on juuri sitä mitä työnantaja haluaa nähdä. Kunnon omistautumista työnteolle
Ei vaan täytyy olla myös riuska ote töihin ettei ees ehdi pöksyjä nostellaNo siinä tapauksessa mä oon toiminu väärin, täytyykin korjata asenne,
laskee pökät alle puolen tangon ja löntystellä ja maleksia pitkin poikin tekemättä mitään oleellista kun palaan lomilta töihin
No ei tuolla kaverilla kyllä ole.Ei vaan täytyy olla myös riuska ote töihin ettei ees ehdi pöksyjä nostella
Pili pitää housut tuolla tasollaNo ei tuolla kaverilla kyllä ole.
On meillä toinenkin vilauttelija mut se on myös kova tekeen töitä. Ja persettä näkyy vaan sellaset viitisen senttiä kun tuolla toisella näkyy ainakin 15. Mä en tajua miten sen housut ei putoa kokonaan...
Joskus pähkäiltiin työkavereitten kans et ostetaan sille pikkujoululahjaksi vyö tai henkselit jos ymmärtäis vihjeen, mut ei kukaan kehdannutEi vaan täytyy olla myös riuska ote töihin ettei ees ehdi pöksyjä nostella
Jaa niin, se toimii niinku naulakkonaPili pitää housut tuolla tasolla
JepJaa niin, se toimii niinku naulakkona
Kyllä tää palstailu vaan on kehittävää, aina oppii uuttaPili pitää housut tuolla tasolla
Yleissivistys vaan alenee, kun täällä aikaa viettääKyllä tää palstailu vaan on kehittävää, aina oppii uutta
Just pistin pienen postauksen asiasta tuonne seksi-osioon.Liian lyhyet lahkeet shortseissa, liekkö tuo sattumaa
Totta tuokinYleissivistys vaan alenee, kun täällä aikaa viettää