Kohta taas maggaraa,wilhelm carolina reaper chili
Täällä samis! Testattiin tänään, just sopivasti potkua, oli kyllä hyvääEhkä paras grillimakkara tuo Wilhelmin Carolina reaper tällä hetkellä
Grilliin menee itselläkin hetikohta
Hyvää juhannustaHyvää juhannusta kaikille!
Vuoden paras aika! (joulun kanssa)
Maistoin tänään lidlin seljankukkasiideriä saunasiiderinä,
oli niin "hyvää" että parin hörpyn jälkeen loppu meni viemäriin
Kupin kahvia ja palan pullaa.Mitä annat palkaksi?
Juhlitaanko Kanadassa Juhannusta mitenkään, siis yleisesti tai kanadan suomalaisten keskuudessa?Kupin kahvia ja palan pullaa.
Kanadan suomalaiset juhlii ja viettää juhannusta.Juhlitaanko Kanadassa Juhannusta mitenkään, siis yleisesti tai kanadan suomalaisten keskuudessa?
Onko teillä joku perinne ruoka siellä vai tekeekö jokainen miten itse kokee parhaaksi tehdä?Kanadan suomalaiset juhlii ja viettää juhannusta.
Tänä juhannuksena ei liene lavatanssia eiKä paljon mutakaan yleistä.
Johanneskokkoa ei juurikaan polteta, pohjoispohjalaiset keittävät makeanjuuston. Vodkaa juodaan. Muina päivinä juovat ruisviskiä. Algoma tyytyy St Remyyn.Onko teillä joku perinne ruoka siellä vai tekeekö jokainen miten itse kokee parhaaksi tehdä?
Onko siellä juhannuskkokko?
Nyt on jo päiväHuomenta rättis ja unikeot
Varokaa ettei mäkäräiset liity kimppaan mukaan. Enkä nyt puhu Kaisasta.Tänään on luvassa metsäpano
Varokaa ettei mäkäräiset liity kimppaan mukaan. Enkä nyt puhu Kaisasta.
Kuha auton pellit ei oo mustat ja auto auringossaEi ne minua haittaa, mutta tyttöystävää saattaa haitata.
Autossa on liian lämmin painaa, autoa vasten ehkä ois hyvä
Mä en ole muuten lapsuusiän jälkeen törmännyt yhteenkään mäkäräiseen.Varokaa ettei mäkäräiset liity kimppaan mukaan. Enkä nyt puhu Kaisasta.