Lurpsa sullon pöksyssäs!No ei ollut timmejä nähneetkään. Sellaiset lurpsat.
ja sulla lurpsat paidan sisällä.. Hernepussit. ja taitaa myös häppärisi roikkua ikävästiLurpsa sullon pöksyssäs!
Niinhän sä unelmoit keino eino!ja sulla lurpsat paidan sisällä.. Hernepussit. ja taitaa myös häppärisi roikkua ikävästi
Huh, no en unelmoi sun roikkuvista häppäreistä. : DNiinhän sä unelmoit keino eino!
HuomentaHuhhuu huomenta, vieläkö kaikki nukkuu??
Oli rosin ja ihan älyttömän nätit, sellaset timmit <3
Kyllä hyvä kahvi aina panon voittaa.Aamuinen aamupano jäi haaveksi, en saa tyttöystävää hereille
Kahvi on kuitenkin hyvää
Kyllä hyvä kahvi aina panon voittaa.
Huomenta mussut
Väsyttää,mutta paskat siitä.
Mie heräsin seiskan aikaan ja aamukahvi ja puuro syöty,kaupassa käyty ja teen just pottusalaattia.
Ei tuu kuvaa,jos ei edelleenkään voi laitaa suoraan omista kuvatiedostoista kuten aiemmin pystyi. En jaksa ruveta ehtimään jotain kuvapalvelua,siirtämään kuvaa sinne ja sieltä tännePottusalaatista sitten kuva, kiitos
Mä voin lähtee, mutta ihan vaan sen takia että teen sulle oharit nähdäkseni mikä sun veltto voimakkuutes onKiinnostaisko ketään lähtee mukaan ruokahaasteeseen mukaan tai johonkin kuvahaaste juttuun, tähän voi ilmoittautua
Ilmoittautuminen on tällä kertaa sitova ja mikäli joku tekee ohareita, niin tulen rankaisemaan häntä veltolla tai no en oikeasti veltolla, mutta riittävällä voimakkaadella kuitenkin.
Ei tuu kuvaa,jos ei edelleenkään voi laitaa suoraan omista kuvatiedostoista kuten aiemmin pystyi. En jaksa ruveta ehtimään jotain kuvapalvelua,siirtämään kuvaa sinne ja sieltä tänne
Mä voin lähtee, mutta ihan vaan sen takia että teen sulle oharit nähdäkseni mikä sun veltto voimakkuutes on
Mokoma räähkä!!Olen hieman tutkiskellut käytöstäsi ja arvelinkin että olisit kiinnostunut juhannusmakkarastani