Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Voi järkyttävä miten hikinen yö oli, ei auttaneet tuulettimet eikä avoimet ikkunatkaan...tuntui että tuuletin pyöritti sellasta lämpimän maidon tuntuista ilmaa vaan ees sun taas:sick:
Aamuyöstä sain unenpäästä kiinni ja siinä vaiheessa kissa herätti. Oli pyydystänyt ihan järkyttävän ison paskakärpäsen ja toi saalista mulle esiteltäväks ja se oli vielä elossa ja tottakai säikähin ja virkistyin.
Sain vihdosta ja viimein pari tuntia sitten kunnolla unen ja näin unta 90 päivää morsian sarjasta släsh walking dead sarjasta...unessa kilpailin kännykän kautta jotain arvauskilpailua 90 päivää morsian hahmoista, sain oikein vastauksista palkinnoksi jotain tynnyreitä ja keskustelin koko ajan livenä niiden ihmisten kanssa, samalla kun tapoin walking dead sarjan hahmojen kanssa zompeja ja rakastuin palavasti Darryliin ja Neeganiin ja välillä he olivat yksi ja sama henkilö.

Welcome to my world hei kuulkaas...*toteaa lakonisesti ja lampsii aamupalalle*

• Surullinen
Reactions: m.e.k.
r0s
Huomenta.
Otin illalla melatoniinia mut sainki hetiperään melaa. Siinä häviski unet.
Sen jälkeen mies nukahti täkkien päälle ja mulle jäi päiväpeitto. Kuorsaa vieläki.

Nyt meni sit ihan päinvastoin!

Yleensähän minä saan (tai otan tai ja/tai) mut nyt oli vaan ihan liian kuuma ilmastointihärvelistä johtuen ja jätettiin ne puuhat väliin koska kumpikaan ei tykkää vesisängystä.

Peitotkin olivat kelistä johtuen turhat.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä