*ottaa jääpalaset kiitollisena vastaan ja niiata niksauttaa* Niks!*plopsauttaa pari granaattiomppujääpalaa Ellun vissyyn*
*ottaa jääpalaset kiitollisena vastaan ja niiata niksauttaa* Niks!*plopsauttaa pari granaattiomppujääpalaa Ellun vissyyn*
no en minäkään oo ollu koskaan vääryyttä vastaanviunaa jos juodaan niin mikä ettei
mun oli pakko leikata ruoho, voi ristus että hiki lensiPäivää. Nyt on ollut kuuma täälläkin. 30C tänään. Ei paljon viitsi ulkona trimmeriä huudattaa...
joha on karvat ollumun oli pakko leikata karvat, voi ristus että hiki lensi
parran ajon jo eilen saunassajoha on karvat ollu
mun oli pakko leikata ruoho, voi ristus että hiki lensi
no sepä seTäällä sama pakkopuuha huomenna. Ei kehtaa jättää ajamatta ku muille mökeille tulee taattu jengiä viettämään jussia.
Päivää. Nyt on ollut kuuma täälläkin. 30C tänään. Ei paljon viitsi ulkona trimmeriä huudattaa...
minä pulahin järvessä ja siellä oli vain 4cmKuuma täälläkin 22cm ollu ulkona
Vaan ulkona, eli heiluttelit tyttöystävän eessä helikopteria?Kuuma täälläkin 22cm ollu ulkona
Heiiii minnekkäs unohtui PPP???panin emäntää jo eilen saunassa kuivana ykköseen
mun oli pakko leikata ruoho, mälli lensi
ei ollu uskottava kronklaus, ei mulla syön enää kestä saunassa touhuiluaHeiiii minnekkäs unohtui PPP???
Höh...män mehtään koko ronklausei ollu uskottava kronklaus, ei mulla syön enää kestä saunassa touhuilua
ylihuomenna vasta saunan jälkeen
no samapa tuo jos sulla on sauna keskiviikkosinHöh...ite annan vain keskiviikkona
Saunanraikasta pukuhuoneessa sitten. Mikäs sen maukkaampaaei ollu uskottava kronklaus, ei mulla syön enää kestä saunassa touhuilua
ylihuomenna vasta saunan jälkeen
Mäpä laitin lapset het hommiin ku päästiin pihaan. Sanoin että ennen ei tuu tramppoja tai maaleja ennenkö on heinät poissa. Tunti ja kaikki oli ajettu.mun oli pakko leikata ruoho, voi ristus että hiki lensi
Kovaa rakkautta äidiltä.Mäpä laitin lapset het hommiin ku päästiin pihaan. Sanoin että ennen ei tuu tramppoja tai maaleja ennenkö on heinät poissa. Tunti ja kaikki oli ajettu.
Eiköhän se katolisuus etene Suomeenki ja kohta lestat veisaa avemariaa ja lestapapit selipaatissa ja ties missä paatissa...eiköön lähetä joskus yhtenä Sanan kuuloon
suviksilla ei paavinusko jyllää
Huomenta.
Otin illalla melatoniinia mut sainki hetiperään melaa. Siinä häviski unet.
Sen jälkeen mies nukahti täkkien päälle ja mulle jäi päiväpeitto. Kuorsaa vieläki.