Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Asiasta taas miljoonanteen.

Siis tällein uskiksena ei pitäis valittaa kun kattoo kesän trendimekkoja. Ei oo heru heru, vaan ovat kuin lestatilaisten suviseuroista.
(Tässä huhtikuinen linkki, mut Iltikses oli eilen jotain vastaavia kolttuja)

Mutta siis halvalla pääsis ku menis pöllimään oman mummon jäämistöstä jonku 70-luvun pöytäliinalta näyttävän mekon, jossa kaikki naiset näyttää joltain Muumilta.
Ja nuo 2 viimeistä on yöpaitoja.
Tuli väkisin mieleen aivopesu, aivopesu peittävämpään pukeutumiseen suomalaisnaisille.

Asiasta taas miljoonanteen.

Siis tällein uskiksena ei pitäis valittaa kun kattoo kesän trendimekkoja. Ei oo heru heru, vaan ovat kuin lestatilaisten suviseuroista.
(Tässä huhtikuinen linkki, mut Iltikses oli eilen jotain vastaavia kolttuja)

Mutta siis halvalla pääsis ku menis pöllimään oman mummon jäämistöstä jonku 70-luvun pöytäliinalta näyttävän mekon, jossa kaikki naiset näyttää joltain Muumilta.
Ja nuo 2 viimeistä on yöpaitoja.
tuommoset A-linjaset ja polven alle yltävät kukkamekot on niin sieviä

ootko muuten käyny suviseuroissa, minäpä oon

Heimoi kaikille!❤
Ihana kesäkesökesä! Ollaan oltu jo jonkun aikaa maalla - aah ihanaa! Löhöilyä, hyvää grilliruokaa ja erilaisia salaatteja, laukomista, ( muuuuuuutama kiekkoämpäri mukana!:D ) futaa, tytön kanssa vietiin just
katiska jokeen, uitu ja saunottu on joka päivä.❤
Kyllä elämä on ehanata.❤
Karvakuonon kanssa ollaan naitu ku jänöt.:ROFLMAO:

Katselen just netistä jotakin tykkiä urheiluautoa minkä voisin vuokrata äxälle synttärilahjaks jotta saa ajeluttaa uutta tyttöystäväänsä. Siinä on ehana nainen ja fiksu! Kasvatustieteidenmaisteri on hyvä valinta tälleen entisen eukon mielestä!:sneaky:

Voi vitsit. Tuntuu ettei nuo puut lopu koskaan... Lisäksi kauhea soija, koska täytyy pitää tuulipukua päällä hyttysten takia ja silti mulla on ranteet ja niska syöty.
Tsemppilöitä!!!(y)(y)

Me harvennetaan ja istutellaan metsää keväisin ja syksyisin ku ei oo niitä hiivatin hyttysiä! Polttopuutkin tehhään samalla.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Heimoi kaikille!
Ihana kesäkesökesä! Ollaan oltu jo jonkun aikaa maalla - aah ihanaa! Löhöilyä, hyvää grilliruokaa ja erilaisia salaatteja, laukomista, ( muuuuuuutama kiekkoämpäri mukana! ) futaa, tytön kanssa vietiin just
katiska jokeen, uitu ja saunottu on joka päivä.
Kyllä elämä on ehanata.
Karvakuonon kanssa ollaan naitu ku jänöt.

Katselen just netistä jotakin tykkiä urheiluautoa minkä voisin vuokrata äxälle synttärilahjaks jotta saa ajeluttaa uutta tyttöystäväänsä. Siinä on ehana nainen ja fiksu! Kasvatustieteidenmaisteri on hyvä valinta tälleen entisen eukon mielestä!
Elämä ON ihanaa!
Toivottavasti kolmen viikon päästä on vielä tämmöset kelit niin pääsis lomalaisena niistä nauttimaan. Nyt vaan selkä hiessä raadetaan työmaalla.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
vieläkö nännit nöpöttää?
Ainahan ne :love:

Kuinka lämmintä vettä?
Meillä näyttää järven vesimittari +23°C eli alkaa jo olla vähän liian lämmintä.
Ei tietoo, mutta sen verran ihanaa ettei kylmä tule!

Mä oon maannu alasti pihalla, tuulee sen verran että ei oo hyttysiä tai muitakaan öttiäisiä!
Nyt lähetään uimaan hikeä valuen, eikä laiteta ees ilmastointia päälle ni järveen meno tuntuu euforiselta.
Mitähän naapurin mummot tykkäis, jos menisin tonne pihalle ketarat auki ja alasti makoilemaan:whistle:

Ilmeisesti ei oo pelkoa, että joku vieras pölähtäis pihalle...
Mitähän naapurin mummot tykkäis, jos menisin tonne pihalle ketarat auki ja alasti makoilemaan
Jos joku mummo tai pappa tulee etukäteen kutsumatta pihalle tai vilkuilee naapurinsa pihalle, on ihan hänen oma ongelmansa jos näkemästään ahdistuu. Eli rohkeasti makailemaan, nännit ja lirputtimet naapurille ihailtavaksi. Kehopositiivisuus kunniaan ;)

Itse olen alastomana kävellyt pihalla viimeksi eilisiltana - ei tullut kukaan valittamaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä