On tehty tehtäviä ja keskusteltu ja syöty ja pikkasen levötty ja kävin juoksu/kävelymattoo kokeilemas ja kävin lillumassa porekylvyssä. Harmi ku höyrysauna ei oo käytössä. Saa nähä nukunko ens yönä. Lääkäri eppäili että ois fibromyalgia ehkä.
Lääkäri eppäili että ois fibromyalgia ehkä.
auts, ei kuulosta kivaltaOn tehty tehtäviä ja keskusteltu ja syöty ja pikkasen levötty ja kävin juoksu/kävelymattoo kokeilemas ja kävin lillumassa porekylvyssä. Harmi ku höyrysauna ei oo käytössä. Saa nähä nukunko ens yönä. Lääkäri eppäili että ois fibromyalgia ehkä.
Juu ei kuullosta kivalta eikä tunnu kivalta jos tuo on. Mutta ainakin selittöisi monta asiaaauts, ei kuulosta kivalta
kiistän jyrkästi, en oo ollu siä päinkänTaidat olla ensimmäinen joka uskaltaa tänään tunnustaa yhtää mitää!!
Eli sinähhii ruuttus, vaan onneks on totisteest tallessakiistän jyrkästi, en oo ollu siä päinkän
et voi todistaaEli sinähhii ruuttus, vaan onneks on totisteest tallessa
Irl vienyt mennessään.Miettii miss vtsss kaikk o?
Aijjaaet voi todistaa
Irl vienyt mennessään.
Mä oon kykkinyt kukkapenkeissä.Aijjaa
Nä hei haloo..pti oikein tarkis
Nyt kun ois Ohvia sulla.Voi vitsit. Tuntuu ettei nuo puut lopu koskaan... Lisäksi kauhea soija, koska täytyy pitää tuulipukua päällä hyttysten takia ja silti mulla on ranteet ja niska syöty.
No onneksi täältä löytyy sähkökärpäslätkä. Sillä kun antaa vähän sähköä ranteisiin ja niskaan niin lähtee kutina pois. Muut kyllä katsoivat minua hieman omituisestiNyt kun ois Ohvia sulla.
Öö...eiks sitä käytetä itikoihin eikä ihmiseen?No onneksi täältä löytyy sähkökärpäslätkä. Sillä kun antaa vähän sähköä ranteisiin ja niskaan niin lähtee kutina pois. Muut kyllä katsoivat minua hieman omituisesti
En kommentoi muuta kuin, että mulla on melkein jo yhtä paljon harmaita hiuksia vaikka tuo taitaa olla mua melkein puolet vanhempiVälihehkutus Askosta.
Asko Järvinen on muuttumassa japsin näköiseksi. Onkohan kattonu animeja.
Muut käyttää, minä en. Oon turustÖö...eiks sitä käytetä itikoihin eikä ihmiseen?
Eli jos Asko on jotain 60, niin sä oot 30-vee harmaapää.En kommentoi muuta kuin, että mulla on melkein jo yhtä paljon harmaita hiuksia vaikka tuo taitaa olla mua melkein puolet vanhempi
No, jos huomaa olevansa turkulainen niin ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole ku läiskiä ittensä seuraavaksi verille.Muut käyttää, minä en. Oon turust
No en nyt ihan 30v enää, mutta alle 40... Ja partaakaan ei voi enää pitää, koska se vasta harmaa alkaakin olemaan.Eli jos Asko on jotain 60, niin sä oot 30-vee harmaapää.
No tätähän varten me poltettiin Turkukin useasti aikojen saatossa. Oli taas puhaa jälleenrakentamisen kanssa. Lisäksi tuli desinfioi paikat hyvin.No, jos huomaa olevansa turkulainen niin ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole ku läiskiä ittensä seuraavaksi verille.