Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Puuh, osaa olla kuuma tällasessa pienehkössä tilassa kun on vieraita...mutta nyt heitän vaatteet kattoon ja käväsen suihkussa viilentymäsä.
Vierailu meni hyvissä merkeissä ja rupateltavaa oli paljon...ai niin ja saan kirjahyllyn ittelleni ja juuri sellasen mistä olen aina haaveillut = tilaa on kirjoille, lasikaappeja ei ole. :love: :love:

Puuh, osaa olla kuuma tällasessa pienehkössä tilassa kun on vieraita...mutta nyt heitän vaatteet kattoon ja käväsen suihkussa viilentymäsä.
Vierailu meni hyvissä merkeissä ja rupateltavaa oli paljon...ai niin ja saan kirjahyllyn ittelleni ja juuri sellasen mistä olen aina haaveillut = tilaa on kirjoille, lasikaappeja ei ole.
Kiva kun saat sellaisen. :)Mä oon tän päivän hikoillut pihalla. Kohta saunaan.:D

Hermo pysynyt tän päivän. Katotaan miten huomenna.
Jos huomenna tähän aikaan ikkunalasit on ehjät ja autoa ei oo ajettu ulkorakennuksen seinästä läpi, niin oon selvinny helleraivoamatta kesän tähän asti kuumimmasta päivästä.

Pleikan tosin revin irti äsken jo seinästä hyvin toimeliain, suorastaan tomerin ottein ja patistin muksut uimaan. :whistle:

Huh,stressaava,väsyttävä,ahistava ja völillä kiva päivä. Nälkä ei tuu ainakaan. Vailla 4 lopetettiin. Sit lepäämään, saunaan ja porealtaaseen lekottelemaan ja syömään. Taas lepoa ja kävin savusaunassa.

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
Huh,stressaava,väsyttävä,ahistava ja völillä kiva päivä. Nälkä ei tuu ainakaan. Vailla 4 lopetettiin. Sit lepäämään, saunaan ja porealtaaseen lekottelemaan ja syömään. Taas lepoa ja kävin savusaunassa.
Pat juu meid it! (y)

Toivotaan että se homma alkaa lutviutumaan oikein niin, että sulla jäis hyvät muistot ja siitä reissusta jäis paljon eväitäkin arkeen.

• Tykkää
Reactions: Kais
30 vuoden tauon jälkeen ostin yhden tietyn kasviksen salaattiin...retiisiä.
Toisaalta ihanan kesäiset lapsuusmuistot tuli pintaan, mut totesin kuitenki ettei tullu meistä edelleenkään kavereita. Ostan seuraavan 30 vuoden jälkeen seuraavan kerran. :unsure:

• Tykkää
Reactions: Kais
Toisaalta ihanan kesäiset lapsuusmuistot tuli pintaan, mut totesin kuitenki ettei tullu meistä edelleenkään kavereita. Ostan seuraavan 30 vuoden jälkeen seuraavan kerran.
Oliko kitkerän makuisia ? Olis kivan rapeita ja kevyitä rouskuteltavia mutta maistuu mun suussa kitkerän makuiselta

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Toisaalta ihanan kesäiset lapsuusmuistot tuli pintaan, mut totesin kuitenki ettei tullu meistä edelleenkään kavereita. Ostan seuraavan 30 vuoden jälkeen seuraavan kerran.
Nyt täytyy tunnustaa, etten oo koskaan ostanu retiisiä. :(
Silloin lapsena sitä oli aina mökillä kasvimaalla ja sieltä käytiin hakemassa. Tykkäsin kovasti retiisistä, ihan sellaisenaan rouskuteltiin lapsena. :)

• Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
r0s

Mä taas päätin kasvattaa niitä pitkästä aikaa mutta ei onnistu nytkään. Jotkut iikit ovat syöneet lehdet ihan reikäisiksi.

Aina jotain vialla. Liian kuivaa tai kylmää tai iikkejä tai...

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä