Miss mun vieraat viipyy....ärsyttää oottaminen ja sovitusta aikataulusta lipsuminen
Sori et oon myöhässä. Oon kyl tulos...Miss mun vieraat viipyy....ärsyttää oottaminen ja sovitusta aikataulusta lipsuminen
YllätysvierasSori et oon myöhässä. Oon kyl tulos...
En kait mää ny mikään vieras oo?Yllätysvieras
Mä tulen aina mieluummin vähän aikasemmin kuin liian myöhään, hävettää myöhästelyt!
Miks mää meinaan koko ajan lukea, että maggaran niiten välissäEn kait mää ny mikään vieras oo?
Vois kyl mennä Mekonkin luo, jos saisin uusia pottuja ja vaikka maggaran niiten kanssa
Koska sun mielesi on turmeltunutMiks mää meinaan koko ajan lukea, että maggaran niiten välissä
TeretulemastEn kait mää ny mikään vieras oo?
Vois kyl mennä Mekonkin luo, jos saisin uusia pottuja ja vaikka maggaran niiten kanssa
Kiva kun saat sellaisen. Mä oon tän päivän hikoillut pihalla. Kohta saunaan.Puuh, osaa olla kuuma tällasessa pienehkössä tilassa kun on vieraita...mutta nyt heitän vaatteet kattoon ja käväsen suihkussa viilentymäsä.
Vierailu meni hyvissä merkeissä ja rupateltavaa oli paljon...ai niin ja saan kirjahyllyn ittelleni ja juuri sellasen mistä olen aina haaveillut = tilaa on kirjoille, lasikaappeja ei ole.
Mitä varten saunaan, jos olet jo hikoillut?Kiva kun saat sellaisen. Mä oon tän päivän hikoillut pihalla. Kohta saunaan.
No että hän voi mennä sen jälkeen puhtaana vällyjen väliin hikoilemaan, daaMitä varten saunaan, jos olet jo hikoillut?
I know, tyhmä kysymys.
Jep, tiedän, että toin tyhmyyteni taasen esille.No että hän voi mennä sen jälkeen puhtaana vällyjen väliin hikoilemaan, daa
Pat juu meid it!Huh,stressaava,väsyttävä,ahistava ja völillä kiva päivä. Nälkä ei tuu ainakaan. Vailla 4 lopetettiin. Sit lepäämään, saunaan ja porealtaaseen lekottelemaan ja syömään. Taas lepoa ja kävin savusaunassa.
Oliko kitkerän makuisia ? Olis kivan rapeita ja kevyitä rouskuteltavia mutta maistuu mun suussa kitkerän makuiselta30 vuoden tauon jälkeen ostin yhden tietyn kasviksen salaattiin...retiisiä.
Toisaalta ihanan kesäiset lapsuusmuistot tuli pintaan, mut totesin kuitenki ettei tullu meistä edelleenkään kavereita. Ostan seuraavan 30 vuoden jälkeen seuraavan kerran.
Juu, kitkeriä oli. Ihan kuin ois vetäny jotain liian raakaa, vihreää perunaa.Oliko kitkerän makuisia ? Olis kivan rapeita ja kevyitä rouskuteltavia mutta maistuu mun suussa kitkerän makuiselta
Nyt täytyy tunnustaa, etten oo koskaan ostanu retiisiä.30 vuoden tauon jälkeen ostin yhden tietyn kasviksen salaattiin...retiisiä.
Toisaalta ihanan kesäiset lapsuusmuistot tuli pintaan, mut totesin kuitenki ettei tullu meistä edelleenkään kavereita. Ostan seuraavan 30 vuoden jälkeen seuraavan kerran.
HyhJuu, kitkeriä oli. Ihan kuin ois vetäny jotain liian raakaa, vihreää perunaa.
30 vuoden tauon jälkeen ostin yhden tietyn kasviksen salaattiin...retiisiä.