Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voisko joku kertoo minne mun kaukosäädin katosi?
Kävin keittiössä laittamassa kissalle iltapalaa ja jätin teeveen foxille, tulin takas kanava oli vaihtunut mtv3lle ja kaukosäädintä ei ole missään.
Olen penkonut kaikkkkkki mahdolliset paikat, kattonut sohvan alle, taakse, sohvatyynyjen välit...jääkaapin, makuuhuoneen tietokonepöydän...ei m-i-s-s-ä-ä-n.
Ovet lukossa, eli kahdestaan olen kissan kanssa täällä....viime viikolla sattui myös outo asia, makasin sohvalla ja olin aivan virkeänä siinä keskellä päivää ja kattelin kissaa, kun keittiöstä kuului kuinka joku sanoi selvästi mulle hei ja etunimeni...tottakai aattelin kuulleeni omiani, kunnes tajusin kissankin reaktion = tuijotti keittiöön kesken leikkien paikalleen pysähtyneenä ja silmät suurina.

Joo, läytyispä se uus kämppä jo....

televisio menee myyntiin, jollei kaukosäädin löydä tietään takaisin luokseni.
 
Ei haittaa.
Me eksyttiin ystäväni kanssa joskus mettälenkillä Vantaalla ja kotiin tullessa (käveltiin ainakin pari tuntia ennenkun löydettiin ittemme sieltä ulos) mulla muurautui toinen silmä melkein kokonaan umpeen ja hiukset oli läpimärkänä hiestä....sen jälkeen päätin suosiolla, että kesällä lenkit hoidetaan avomaastossa ja metsään menen vasta syssyllä:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Voisko joku kertoo minne mun kaukosäädin katosi?
Kävin keittiössä laittamassa kissalle iltapalaa ja jätin teeveen foxille, tulin takas kanava oli vaihtunut mtv3lle ja kaukosäädintä ei ole missään.
Olen penkonut kaikkkkkki mahdolliset paikat, kattonut sohvan alle, taakse, sohvatyynyjen välit...jääkaapin, makuuhuoneen tietokonepöydän...ei m-i-s-s-ä-ä-n.
Ovet lukossa, eli kahdestaan olen kissan kanssa täällä....viime viikolla sattui myös outo asia, makasin sohvalla ja olin aivan virkeänä siinä keskellä päivää ja kattelin kissaa, kun keittiöstä kuului kuinka joku sanoi selvästi mulle hei ja etunimeni...tottakai aattelin kuulleeni omiani, kunnes tajusin kissankin reaktion = tuijotti keittiöön kesken leikkien paikalleen pysähtyneenä ja silmät suurina.

Joo, läytyispä se uus kämppä jo....

televisio menee myyntiin, jollei kaukosäädin löydä tietään takaisin luokseni.
Käy koko kämppä läpi.

Siel on kummitus. :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Me eksyttiin ystäväni kanssa joskus mettälenkillä Vantaalla ja kotiin tullessa (käveltiin ainakin pari tuntia ennenkun löydettiin ittemme sieltä ulos) mulla muurautui toinen silmä melkein kokonaan umpeen ja hiukset oli läpimärkänä hiestä....sen jälkeen päätin suosiolla, että kesällä lenkit hoidetaan avomaastossa ja metsään menen vasta syssyllä
Ai kamala. Mä en ole eksynyt metsään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Niinpä ja mulla ei ole tapana kuljetella tavaroita ympäriinsä ja jättää niitä minne sattuu, vaikka muuten hajamielinen oonkin...mutta tää häirittee nyt ihan tosissaan.

Pystyyköhän tohon hommaamaan uuden kaukosäätimen...
Etsit vimmatusti kaukosäädintä - aivan JOKA paikasta.

Ja sitten ostat uuden, koska kadonnut mikä kadonnut. Heti kun saat uuden kaukosäätimen käteesi ja istuudut lempinojatuoliisi niin huomaat, että vanha kaukosäädin on vieressäsi.
Mutta jos et osta uutta, niin vanhaakaan ei näy eikä kuulu.

Näin tää menee.
 

Yhteistyössä