tyypillistä kun ollaan korvessaHitaahko netti täälläpäin.
Iltaa. On niin ihana että olen ollut sisällä.Iltaa
On tuolla kyllä niin ihana ilma, ettei millään malta olla sisällä
On suoranainen rrrrrikos olla sisällä tällä säällä...pitää mennä kävellen terasslle tai ostaa jätskit tai rantaan uimaan tai tehä noikaikkiperäjälkeensamanapäivänä!!Iltaa. On niin ihana että olen ollut sisällä.
Ei tuu mentyä yksin. En osaa uida.On suoranainen rrrrrikos olla sisällä tällä säällä...pitää mennä kävellen terasslle tai ostaa jätskit tai rantaan uimaan tai tehä noikaikkiperäjälkeensamanapäivänä!!
Veessä voi tehä kaikkee muutakin kivaaEi tuu mentyä yksin. En osaa uida.
Voi tehdä muutakin. Mutta mä en viihdy auringossa. Metsässä on kivempaa.Veessä voi tehä kaikkee muutakin kivaa
Itte joskus istuskelin kaverin kanssa vaikkast kuin pitkään rantaveessä ja kateltiin rantaleijonia ja rupateltiin ja sitten kahlailtiin vähän ja sen sellasta kivaa
Syksynen metsä on ihana paikka tallustella , mutta kesällä siellä on hirveesti hyttysiäVoi tehdä muutakin. Mutta mä en viihdy auringossa. Metsässä on kivempaa.
Ei haittaa.Syksynen metsä on ihana paikka tallustella , mutta kesällä siellä on hirveesti hyttysiä
Me eksyttiin ystäväni kanssa joskus mettälenkillä Vantaalla ja kotiin tullessa (käveltiin ainakin pari tuntia ennenkun löydettiin ittemme sieltä ulos) mulla muurautui toinen silmä melkein kokonaan umpeen ja hiukset oli läpimärkänä hiestä....sen jälkeen päätin suosiolla, että kesällä lenkit hoidetaan avomaastossa ja metsään menen vasta syssylläEi haittaa.
Käy koko kämppä läpi.Voisko joku kertoo minne mun kaukosäädin katosi?
Kävin keittiössä laittamassa kissalle iltapalaa ja jätin teeveen foxille, tulin takas kanava oli vaihtunut mtv3lle ja kaukosäädintä ei ole missään.
Olen penkonut kaikkkkkki mahdolliset paikat, kattonut sohvan alle, taakse, sohvatyynyjen välit...jääkaapin, makuuhuoneen tietokonepöydän...ei m-i-s-s-ä-ä-n.
Ovet lukossa, eli kahdestaan olen kissan kanssa täällä....viime viikolla sattui myös outo asia, makasin sohvalla ja olin aivan virkeänä siinä keskellä päivää ja kattelin kissaa, kun keittiöstä kuului kuinka joku sanoi selvästi mulle hei ja etunimeni...tottakai aattelin kuulleeni omiani, kunnes tajusin kissankin reaktion = tuijotti keittiöön kesken leikkien paikalleen pysähtyneenä ja silmät suurina.
Joo, läytyispä se uus kämppä jo....
televisio menee myyntiin, jollei kaukosäädin löydä tietään takaisin luokseni.
Ai kamala. Mä en ole eksynyt metsään.Me eksyttiin ystäväni kanssa joskus mettälenkillä Vantaalla ja kotiin tullessa (käveltiin ainakin pari tuntia ennenkun löydettiin ittemme sieltä ulos) mulla muurautui toinen silmä melkein kokonaan umpeen ja hiukset oli läpimärkänä hiestä....sen jälkeen päätin suosiolla, että kesällä lenkit hoidetaan avomaastossa ja metsään menen vasta syssyllä
Mä olen käynyt ja tarkistin, että ovetkin on varmasti lukossaKäy koko kämppä läpi.
Siel on kummitus.
IikMä olen käynyt ja tarkistin, että ovetkin on varmasti lukossa
Misähän se on?
Nyt on ainaki viikko hellettä. Kyllä mä meinaan rötöstellä niistä ainaki jonain päivänä eli olla ihan sisätiloissa.On suoranainen rrrrrikos olla sisällä tällä säällä...pitää mennä kävellen terasslle tai ostaa jätskit tai rantaan uimaan tai tehä noikaikkiperäjälkeensamanapäivänä!!
Niinpä ja mulla ei ole tapana kuljetella tavaroita ympäriinsä ja jättää niitä minne sattuu, vaikka muuten hajamielinen oonkin...mutta tää häirittee nyt ihan tosissaan.
Katso netistä myydäänkö missään.Niinpä ja mulla ei ole tapana kuljetella tavaroita ympäriinsä ja jättää niitä minne sattuu, vaikka muuten hajamielinen oonkin...mutta tää häirittee nyt ihan tosissaan.
Pystyyköhän tohon hommaamaan uuden kaukosäätimen...
Mä tiedän jo mitä teen, jos sitä ei löydy....heivaan koko television pois täältä ja ostan tilalle ison kirjahyllyn...siis sellasen missä on tilaa vaan kirjoille, eikä mitään lasikaappeja/kaappeja koristekrääsälle.Katso netistä myydäänkö missään.
Etsit vimmatusti kaukosäädintä - aivan JOKA paikasta.Niinpä ja mulla ei ole tapana kuljetella tavaroita ympäriinsä ja jättää niitä minne sattuu, vaikka muuten hajamielinen oonkin...mutta tää häirittee nyt ihan tosissaan.
Pystyyköhän tohon hommaamaan uuden kaukosäätimen...