Ihana oli istua tänään partsilla ja kuunnella tätä kuulokkeista samalla, kun otin aurinkoa
Babaman - Principessa
Babaman - Tentan Di Fermarmi
luultavasti on, mää voisin auttaa siinäOnkohan mulla jokin puutos. Ihme himo suolaiseen syötävään. Ollut joitakin päiviä.
Onkohan mulla jokin puutos. Ihme himo suolaiseen syötävään. Ollut joitakin päiviä.
Ei ole ollut kovin kuuma sisällä.Ooks huomannut, ett on kuuma? Ku hikoaa ni tarvitsee suolaakin.
*mussuttaa paahtopaistia posket pullollaan*
Muistin, mutta eihän mulla sitä oo No emmä siellä kauaa ollut...tai no olinhan mää jonkun aikaa...Muistitko aurinkorasvan?
Ei ole ollut kovin kuuma sisällä.
On, suolan puutosOnkohan mulla jokin puutos. Ihme himo suolaiseen syötävään. Ollut joitakin päiviä.
Kuumia aaltoja on ollut öisin ja alkaa aina illalla.Mä heräsin yöllä ja luulin olevani vähintäs paahtovartaassa.
Onneksi se lääkäri soitti jo. Pre-menopaussista tässä kärsitään. Ny neuvotellaan ja pohditaan, mitä pilsuja alan popsia ku kierukkavaihtoehdosta kieltäydyin varsin kovaäänisesti ja topakasti.
Voi lääkäri-parkoja ku saavat mut potilaaksi.
JaaOn, suolan puutos
Kuumia aaltoja on ollut öisin ja alkaa aina illalla.
Mä varaan ajan. Mutta en ala syömään mitään nappeja sen takia.Käy ihmeessä lääkärillä sinäkin. On hyvä tarkastaa, että ovat vain vaihdevuosioireita!
Mä varaan ajan. Mutta en ala syömään mitään nappeja sen takia.
samaa epäilenOn, kyrvän puutos
Mä jotenkin ootin sun kommenttiasamaa epäilen
Mä en viitsi hikoilun takia.Mä popsin vaikka pupunpapanoita kunhan ne eivät lisää syöpäriskiä.
Mut mitään ketun kierukoita en huoli!
Ihan varmasti ois, varmaan ootti että pääsis asentamaan sen sulle ja sää karjuit kuin naarasleijona jota ei kinee miehen kosketus tällä helteelläHöm.
Oikskohan se sama komistus asentanut sen kierukan? *pohtii*
Ihan varmasti ois, varmaan ootti että pääsis asentamaan sen sulle ja sää karjuit kuin naarasleijona jota ei kinee miehen kosketus tällä helteellä
Varmaan itkee itsensä uneen tänäkin yönä
Ääni väristen yrittää ehdottaa sitä seuraavalle asiakkaalle, eikä saa sanottua mitään...nainen menee kotiinsa ja kertoo miehelleen, että ''se lääkäri ehdotteli mulle jotain, mutta en saanu selvää mitä...ihan kun se ois flirttaillu. Panemisesta se jotain selitti, ei kuulema sattuis yhtään...vähän vaan vois tuntua epämiellyttävältä hetken''Tuskinpa.
Miettii vain, ehdottaako ikinä enää kierukkaa kellekään