Työtilanteesta: me aloitettiin yritys, kun mulla oli vielä opinnot kesken ja nyt olen määräaikaisena. Vakipaikka on tulossa, kunhan vakanssi aukeaa.
Samaa oon miettinyt, että mikä nuihin tisseihin vaikuttaa! Mulla oli ennen keskenmenoa joka kierrossa muutama päivä ennen kierron päättymistä aivan järkyttävän kipeet rinnat. Nyt km jälkeen ei oo ollut juuri kipeet tissit missään vaiheessa kiertoa!Jännä kuinka nää eri oireet vaihtelee paikkaa. 2 kiertoa meni niin että ennen ovista ja oviksen aikaan oli rinnat kipeät ja sit lakkas pian oviksen jälkeen, eikä enää oikeen kipeytynyt. Nyt ei rinnat kipeytynyt ennen ovista mitenkään mainittavasti, vaan eilen illasta alkoi kipeytyä ja tänää on enempi. Mikä ihme siihen voi vaikuttaa ei liity millään tavalla raskautumiseen, mut liekö sit hormonien määrä tms
No sanopa muuta! <3 raskauden edetessä sain myös tehdä 6 tuntista päivää tai vaan 4 päivästä viikkoa plus etänä aina ku siltä tuntui. Onhan meillä toki muutenkin työaikapankki käytössä, mutta en kuulemma saanut välittää miinustunneista yhtään. yhtään ei tarvinnut neuvola-aikojenkaan kanssa säätää tms.Siis ihan huikee pomo sulla! Olispa kaikki esimiestyössä olevat tommosia
Näkyykö nämä kellekään vai näenkö nämä vain itse?Testi, et näkyykö. Dpo13
Ja tässä se dpo11
Mulle ei näy!:/Näkyykö nämä kellekään vai näenkö nämä vain itse?
Näkyy tollaset siniset laatikot missä lukee ”Image not found” :/Näkyykö nämä kellekään vai näenkö nämä vain itse?
Laitoin aijaan kautta pikkukuvat, mut miks ihmees niihin tulee nykyään et tarvii moderaattorin hyväksynnänNäkyy tollaset siniset laatikot missä lukee ”Image not found” :/
Nuo pystyy tuolta aijaasta tosiaan lataamaan omalle laitteelle ja sitten katsomaan isona, kuten joku täällä aiemmin vinkkasi. Eli sain kuvat nyt auki.Minun mielestä aika haalea viiva apteekin ultrassa. Saatan hätäillä ja pitäis malttaa, koska vasta dpo13.
Koska nuo aiemmat kuvat ei näy, ni laitetaan sit tolla aijaan pikkukuvalla, jos niistä saa tihrustettua
Eli tässä dpo11 pc
Ja tässä dpo13 pc
Mun silmiin tuo dpo13 pc on kyllä vahvempi kuin dpo11 pc. Ja tuota apteekin testiä ei oikein kannata eri merkkiseen vertailla, viiva siinäkin on kummiskin selkeesti. Ja vielä tosiaan niin alussa, että ei niiden kuuluisikaan vielä olla mitään kirkuvia. Uskon kyllä että kaiken tän odotuksen jälkeen on tuskallista seurata miten käy ja haluis varmasti heti vaan vahvat viivat, mutta kyllä ne sieltä vielä tulee, mä uskon siihen <3 Toivotaan kovasti että kaikki menee hyvin ja teille helmikuussa pienokainen saapuuMinun mielestä aika haalea viiva apteekin ultrassa. Saatan hätäillä ja pitäis malttaa, koska vasta dpo13.
Koska nuo aiemmat kuvat ei näy, ni laitetaan sit tolla aijaan pikkukuvalla, jos niistä saa tihrustettua
Eli tässä dpo11 pc
Ja tässä dpo13 pc
Minun mielestä aika haalea viiva apteekin ultrassa. Saatan hätäillä ja pitäis malttaa, koska vasta dpo13.
Eli tässä dpo11 pc
Ja tässä dpo13 pc
Itsekään en tiedä miltä apteekin tikun pitäis näyttää tässä vaiheessa, kun eka kertaa tein. Onhan siinä viiva, mutta jotenkin sitä mukamas odotti jo vahvempaa Ja sit pc tä tuijotti varmaan aivan liikaa, ni ei näytä omaan silmään vahvistuneenOn tuo PC ainakin vahvistunut tuosta dpo11 ihan selkeästi. En tiedä miltä apteekin tikku näyttää yleensä dpo13. Mut mun silmään on selkeä punainen viiva siinäkin. Tarrasukkia vaan kovasti!
Tiedän tämän itsekin, että ei pitäis liikaa tuijottaa viivoja. Se voi mennä kesken millon vaan tai jatkua loppuun astiNuo pystyy tuolta aijaasta tosiaan lataamaan omalle laitteelle ja sitten katsomaan isona, kuten joku täällä aiemmin vinkkasi. Eli sain kuvat nyt auki.
Mulla oli tallessa oman plussakierron testikuvat ja mullahan testit vahvistui oikein nätisti, digikin sinne +3 asti ja silti meni kesken. Eli ei oikeasti kannata noita tuijottaa, siitä ei ole mitään hyötyä
Tiedän ettei tämä varmasti yhtään lohduta, nuo alkuviikot on ihan kamalia, kun ei yhtään tiedä mitä tapahtuu
Toivotaan nyt sormet ja varpaat ristissä että kaikki sujuu hyvin helmikuuhun asti
Hyvä, että ootte puhuneet asiasta avoimesti, se varmasti helpottaa. Vaikka itse tikuttelisi ovista, niin voi jättää kertomatta miehelle, jos se on toiveena. Tunnistan tuon saman pakkomielteisyyden, aluksi sitä oli enemmänkin. Itketti, jos ei seksi osunut kohdilleen oletetun oviksen aikoihin. Tällä hetkellä mennään ilman tikuttelua, kun luomuonnistuminen ei ole kovin todennäköistä. Silti ollut seksiä hyvin ja kyllä myös oviksen aikoihinMe taidetaan nyt ottaa vähän rennommin ja enemmänkin tjottailla. Miehelle tullu jotenki ahdistus, jos ei teekään mieli oviksen aikaan, enkä itekään halua, että seksistä tulee sellasta pakkopullaa, vaan nimenomaan just sillon kun molemmilla tekee mieli. Näin meijän pitikin aloittaa tää koko homma, mutta kun ite jäin lomautetuks ja oon päivät yksin kotona, niin on alkanut omat ajatukset vaan kiertää ympyrää ja tullut ehkä jonkinlainen pakkomielle, et nyt nopeasti vauva tänne.. Oon ollut ehkä vähän rasittava. Eli rennommalla mielellä mennään nyt tästä eteenpäin. Enkä aio tästä eteenpäin mainita miehelle oviksesta, oli hänen oma toive
@Kasikuus kyllä PC ainakin näyttää vahvistuneen selvästi jo ihan vaan pikkukuvaa katsomalla! Miljoonasti tarrasukkia ja toivon niin kovasti,vettä pieni pysyy nyt mukana
Kiitos@Kasikuus En voi kuvitella edes, pitkän yrittämisen jälkeen varmasti kasautuu kuukausien odotus. Kun osaisi vaan jotenkin saada vähän ajatuksia muualle välillä. Helpommin kyllä sanottu kun tehty x)
Tsemppiä ja rautaisia hermoja!<3 Ja tarrasukkia!
Mä oon tehnyt vasta 6 testiä, joten voin siis ihan hyvin tehdä vielä 14 lisää Missä vaiheessa osasit höllätä ja uskoa, et kaikki ok? Minä kun luulin, et toki tästä nauttii, kun vihdoinkin ne 2 viivaa näkee, mut piina on kyl kymmenkertainenMun mielestä toi ultra näytti haaleaa viivaa vrt. Esim. Apteekin 20 herkkyiseen kasettitestiin. Tein ultraa vaan yhden. Pääasiassa pc ja sit muita. Mä panikoin yhdessä vaiheessa ku pc viiva oli vähän haaleempi kuin aiemmin mut eipä sekään merkannut mitään. Tiedän ton paniikin. Tein varmaan yli 20 testiä...
Joo nimenomaan toi, että tuntuu et kaikki energia ja ajatukset pyörii tässä. Kiitos ja ihana kuulla, että samanlaisia fiiliksiä@3milia varmasti tekee hyvää vähän höllätä! Itsellä vähän sama, että on ollut tässä vähän liikaa aikaa ja kaikki energia sitten pakkautunut tähän asiaan. Itsekkin ärsyttää jo itseään tässä xD
Voisin ottaa sinusta vähän mallia!
Tsemppiä teille ja mukavaa tjottailua ja aurinkoisia päiviä!<3
Joo, eilenhän täälläkin itku tuli (kun olis ollut just se paras hetki oviksen kannalta ja sit ei oikeen lähtenytkään) ja sit alettiinkin puhumaan ja oli ihanaa myös, että mies sai sanottua tosta ahdistuksesta ja ite sain kanssa purettua fiiliksiä Mäkään en tikuta ovista, mutta tunnistan sen kyllä muista merkeistä. Paha vaan, kun mieskin näkee musta aika hyvin millon on ovis Mut ihana kuulla, et tää pakkomielteisyys on ehkä tässä alussa pahempi ja helpottaa mahdollisesti Kyllä mäkin uskon, että jatkossakin voi hyvin osua seksi just hyville päiville ja hyvin mahdollisesti voikin tärpätä, pitää nyt vaan ottaa rennommin ja positiivisesti. Meillä yritystä vasta niin vähän, ettei senkään takia kannata edes panikoida ja stressata. Kiitos tsempeistä Ja olis niin ihanaa, että teillä se luomuihme vielä onnistuis ennen hoitojaHyvä, että ootte puhuneet asiasta avoimesti, se varmasti helpottaa. Vaikka itse tikuttelisi ovista, niin voi jättää kertomatta miehelle, jos se on toiveena. Tunnistan tuon saman pakkomielteisyyden, aluksi sitä oli enemmänkin. Itketti, jos ei seksi osunut kohdilleen oletetun oviksen aikoihin. Tällä hetkellä mennään ilman tikuttelua, kun luomuonnistuminen ei ole kovin todennäköistä. Silti ollut seksiä hyvin ja kyllä myös oviksen aikoihin