Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!
Eilen kävin kaupassa ajatuksena ettei tänään tartteis mennä, ja tänään totesin että pakko siellä on kohta lähteä käymään kun puuttuu tarvikkeita... Voi kun olis joku palvelu/järjestelmä mikä suunnittelis ostoslistat niin täydelliseksi että kaikki oleellinen tulisi... Tai en mä tiedä kuin isosti se auttaisi kun tässäkin tilanteessa yksi tarvike löytyi myös eilisen ostoslistasta ja silti unohdin sen
ei se täydellinen systeemikään voi ennustaa sitä että mieli muuttuu

• Tykkää
Reactions: Kais
Ja heips, painonhallinta, toviksi.

Siis ku tos vieres on Wotkinsin tehtaanmyymälä joka tuoksuttaa koko ajan herkkuhajuja niin eihän itsehillintä pidä! Ahdoin kokonaisen ison lihapiirakan ja seuraavat pari tuntiakumartelu ja kyykistely on kai epämukavaa.

*rööööyh*
Mulla on painonhallinta tauolla ensiviikolla,kunnon paikassa syyään sitä mitä on tarjolla.

Makkara kyllä houkuttelee

Perhanan kiva oli huomata kaupungintalolla että neuvonta on auki 13-15 ois pitänyt oottaa 3h jossain tai kävellä takaisin kotiin vähän yli 2km ja sitten päivällä uudestaan.
Siinä meinas itku tulla kun mietin mitä halvattua teen, yritin soittaa sille joka jätti kirjeen toimistoon, mutta ei vastannut. Siinä vielä jäin pyörimään ja miettimään mitä teen,niin onneksi joku kaupungin työntekijä tuli käymään neuvonnassa ja kun selitin tilanteen,niin hän suostui etsimään ja antamaan kirjeen.

Siis ku tos vieres on Wotkinsin tehtaanmyymälä joka tuoksuttaa koko ajan herkkuhajuja niin eihän itsehillintä pidä! Ahdoin kokonaisen ison lihapiirakan ja seuraavat pari tuntiakumartelu ja kyykistely on kai epämukavaa.

*rööööyh*
Ai että mä niin arvaan sen närästyksen määrän mikä itselleni tuosta tulisi, ei olisi puhettakaan kyykistelyistä sen jälkeen..
Sen sijaan töiden jälkeen vois käydä hitkaisemassa kun vois loppupäivän kärvistellä :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Perhanan kiva oli huomata kaupungintalolla että neuvonta on auki 13-15 ois pitänyt oottaa 3h jossain tai kävellä takaisin kotiin vähän yli 2km ja sitten päivällä uudestaan.
Siinä meinas itku tulla kun mietin mitä halvattua teen, yritin soittaa sille joka jätti kirjeen toimistoon, mutta ei vastannut. Siinä vielä jäin pyörimään ja miettimään mitä teen,niin onneksi joku kaupungin työntekijä tuli käymään neuvonnassa ja kun selitin tilanteen,niin hän suostui etsimään ja antamaan kirjeen.
Onneksi hyvin kävi. :)

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
On tässä koronassa se hyvä puoli,että nyt kesäkuun jaksolla saa yhden hengen huoneen. Saa nähdä millainen tuolainen huone on sielä. Harmillista taas on että aamiainen on joku pussiaamiainen ja lounas/päivällisbuffettia ei oo vaan valmis lautastarjoilu.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
On tässä koronassa se hyvä puoli,että nyt kesäkuun jaksolla saa yhden hengen huoneen. Saa nähdä millainen tuolainen huone on sielä. Harmillista taas on että aamiainen on joku pussiaamiainen ja lounas/päivällisbuffettia ei oo vaan valmis lautastarjoilu.
Kun olin tules kuntoutuksessa 2011 niin iltapala pussissa otettiin mukaan pöivällisellä. Muutenki se paikka ei ollut hääppönen. :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: m.e.k.

*rööööyh*
Mun painonhallinta meni kans viikonloppuna...kesälomille. :sneaky: Lauantaina mätin makeita herkkuja ja sunnuntaina pizzapäivä.

Noo, eilen sit ryhdistäydyin. (y)

• Tykkää
Reactions: r0s ja Kais

Yhteistyössä