Huono päivä?Persevittu
Huono päivä?
Ei peruttu, mutta tuli meille.Mutta missä se ukkosmyrsky viipyy! Siitä kyllä valitan jos se perutaan!
Ei peruttu, mutta tuli meille.
Sen verran kovaa liikkuu, että taitaapi karata, vaikka kuinka yritän pitää pilvenreunasta kiinni.Mitääää? Lähetä tänne se!
Täällä on vettä satanut puoli päivää mutta myrsky puuttuu. *huokaus*Sen verran kovaa liikkuu, että taitaapi karata, vaikka kuinka yritän pitää pilvenreunasta kiinni.
Pihamaalle teki hyvää kunnon sade.
Ai. Mulla särkee vanhoja (jo parantuneita) luunmurtumia jaloissa. Aina kun korkeapaine vaihtuu matalapaineeksi. Jalkasärky ilmoittaa, että kohta sataa.Väsyttää ihan hirmusti! _Niinku aina ennen ukkosta.
Ai. Mulla särkee vanhoja (jo parantuneita) luunmurtumia jaloissa. Aina kun korkeapaine vaihtuu matalapaineeksi. Jalkasärky ilmoittaa, että kohta sataa.
Auts,ei oo kivaAi. Mulla särkee vanhoja (jo parantuneita) luunmurtumia jaloissa. Aina kun korkeapaine vaihtuu matalapaineeksi. Jalkasärky ilmoittaa, että kohta sataa.
mikset sinä nuku yöllä niinqu oikeat immeiset?Huomenta tai oonhan mä hereillä ollut jo muutaman tunnin, mutta huomenta niille jotka vasta heräilee
Jos tää olis Rättiksen viesti niin vois ajatella jo vaikka mitä....Huomenta juu. Kypärä päähän ja työntouhuun...