vierailija
Ah, ihanaa, kiitos. Joko sä tulit pois suihkusta?Pääset mun jälkeen.
Ah, ihanaa, kiitos. Joko sä tulit pois suihkusta?Pääset mun jälkeen.
Minkäläinen retki?
Juu, mene vaan.Ah, ihanaa, kiitos. Joko sä tulit pois suihkusta?
Ai ku kiva.Hälytykset ei näkyy toimi
Menen Koitelin koskille tai sitten luontopolulle.
Makkaranpaistoa ja eväitä
Vain jos peset mun selän karhealla pesusienelläHaluaako joku tulla aamusuihkuun?
Pjaskaksi vaan kaikki mikä ei ole omaa''Tule kanssani kylpyyn, tahdon samaan ammeeseennnnn...''*laulaa*
Kissa oli pudottanut hyllyltä yöllä shampoopullon
Käykö pesuharja?Vain jos peset mun selän karhealla pesusienellä
Oliko monta ilmoittautunutta?Hälytykset ei näkyy toimi
Menen Koitelin koskille tai sitten luontopolulle.
Makkaranpaistoa ja eväitä
Kuha ei vessaharjaa käytä, niin kaikki käyKäykö pesuharja?
Oliko monta ilmoittautunutta?
Kiva! Käväsen nopeesti kun kohta pitääkin jo lähteä töihin.Juu, mene vaan.
Milloin ne taas oli ja näyttääkö siltä, että niistä olisi tulossa makkarafestarit?Ne orgiat ei ole vielä huomenna
Sinne on muistaakseni mun lisäksi kuusi ilmoittautunut, ei tule vielä pitsapassi täyteen.
Se on vartalon pesuun.Kuha ei vessaharjaa käytä, niin kaikki käy
Milloin ne taas oli ja näyttääkö siltä, että niistä olisi tulossa makkarafestarit?
Kyllä kun sä olet siellä. Mä tulisin mutta on niin kaukana.Itseasiassa tilanne on nyt semmoinen, että naisia on tulossa paikalle enemmän ku miehiä
Pitsaa on pääasiassa ruokana ja makkaraa saa myös paistaa.
Jep. Parempi ois pitää orgiat täällä. Ei ainakaan tarttis lätkiä persiille hyttysten takia vaan muuten vaanKyllä kun sä olet siellä. Mä tulisin mutta on niin kaukana.
Kyllä kun sä olet siellä. Mä tulisin mutta on niin kaukana.
Ai mää vai? Vähän kallis mesta kebulaksi... Lisäksi liha oli kuivaa ja paksua viimeksiVoisitko joskus käydä Kuningaskebabista annoksen ja kuvata sen ja laittaa tänne siitä kuvan?
Ai mää vai? Vähän kallis mesta kebulaksi... Lisäksi liha oli kuivaa ja paksua viimeksi
Onko se pk-seudulla?Voisitko joskus käydä Kuningaskebabista annoksen ja kuvata sen ja laittaa tänne siitä kuvan?
Mietiskelin semmoista että, jos haaksirikkoutuisi autiolle saarelle miesporukalla, niin kuinkahan pitkään menisi, että alkaisi homostelu vai alkaisiko ollenkaan?
Mitä ihmettä alkoi seisomaan
TuruusOnko se pk-seudulla?
Merimiehistä suurin osa taisi ainakin olla miesten perään. Nainen laivalla tiesi huonoa onnea. Lisäksi viheltelykin tiesi huonoa onnea! Merimiehillähän oli kultainen korvarengas toisessa korvassa, jotta hautajaiskustannukset saatiin sillä katettua, jos kuoli jossain kaukana.Varmaan se alkaisi ensin silleen toistensa runkkailulla ja sitten suikkaireilla ja sitten vasta varsinaisiin panopuuhiin.
Varmaan se alkaisi ensin silleen toistensa runkkailulla ja sitten suikkaireilla ja sitten vasta varsinaisiin panopuuhiin.