Lokakuiset 2020

Elinanen
Ja esikoista odotellaan :) 17+4, joten eiköhän niitä ala tässä tuntua. Tosiaan luulen että olen tuntenutkin erityisesti aamuisin sängyssä makoillessa mutta en välttämättä tunnista täysin aina :D
 
Elinanen
Varmaan lispahtanut tuo alkuraskauden ultran veloitus tuohon epäilisin:) mutta edullinen tuo 99€ myös, me varmaan varataan kans vaikka ei sitten olekaan lääkäriä siinä konsultoimassa:)
 
Varmaan lispahtanut tuo alkuraskauden ultran veloitus tuohon epäilisin mutta edullinen tuo 99€ myös, me varmaan varataan kans vaikka ei sitten olekaan lääkäriä siinä konsultoimassa
Niin juu :) mulla on ultra 22 päivän päästä, niin meinasin sinne asti odottaa pienokaisen näkemistä. Isä toki ei varmaan silloinkaan saa vielä tulla mukaan, mut josko pieni kohta rupeis potkimaan, niin saisi isäkin tunnustella :)
 
vierailija
Olen pahoillani jos koit viestin jonkinlaisena kiukutteluna sinua kohtaan :O Kuulosti vahvalta tiedolta siitä, ettei sinne tule mitään tietoa ennen kuin ne olisi käyty läpi lääkärin/hoitajan kanssa, siksi rehellinen kysymys miten he on sitten ajatelleet toimittaa tulokset kun HUSissa ei ole tapaamista ja lääkäri soittaa vain huonot uutiset. Eihän se käytännössä voi olla niin ainakaan tässä tapauksessa, ja muutkin kertovat tulosten tulleen samana päivänä tuosta noin vain. Ja tosiaan oman kokemuksen mukaan sinne tulee tiedot sitä mukaa kun ne valmistuu ainakin koskien muita laboratoriopalveluita mitä olen käyttänyt, niin olisi outoa jos käytäntö olisi muuttunut tässä yhtäkkiä. Mutta ilman muuta voi vaikka Pirkanmaalla tosiaan olla niin että käydään kaikki tulokset ensin yhdessä läpi, jos resursseja on enemmän soittaa ihmisille kaikista tuloksista Saa nähdä miten ja mistä mulle joskus tulee näitä tietoja...
HUSissa tiedot ilmestyvät kantaan, kun ne on keskusteltu läpi. Omat riskiluvut sain toisella neuvolakäynnillä, yli kuukausi näytteiden oton jälkeen. Sen jälkeen ne ilmestyivät Oma Kantaan. Terveydenhoitaja erikseen sanoi, että tiedot on piilotettu, kunnes ne on kerrottu henkilökohtaisesti. Sitä ennen saa vain sen tiedon, onko riskiluku yli vai alle 1:250. Sen sain päivä ultran jälkeen, eli todella nopeasti. 1:250 siis se raha, jolla joko ohjataan jatkotutkimuksiin tai todetaan, että niille ei ole tarvetta.
 
Mö oon nyt vajaan viikon tuntenut liikkeet, ja nyt mennään rv 20 kuitenkin ja neljäs lapsi tulossa. Epäilin, et olisi edessä istukka, mut ru mukaan se on takaseinässä. Ehkä tässä elämän vilskeessä ei vaan tunne.
 
Ihanaa kun moni odottaa liikkeitä niin innolla :love::D Muistakaa tämä tunne sit muutaman kuukauden päästä kun sellanen melkeen kolme kilonen heittää kuperkeikkaa niin että koko maha kääntyy puolelta toiselle ja bebe potkii kylkiluihin ;D Ihanaa odotusta meille kaikille. Kohta on jo kesäkin!
 
  • Tykkää
Reactions: mincha
Mincha miten muuten meni ru? Jännittikö kovasti!
Ihan ok meni, bebe oli naama istukkaa vasten koko ajan ja istukka takaseinämässä, joten huulihalkiota ei saatu ultrattua 3Dllä eikä sydämen rakenteita. Meen tiistaina sit lääkärin ultraan. Mut tyttö sieltä olisi todennäköisesti tulossa. Pidettiin sit sukupuolenpaljastus kakkukahvit. Esikoinen (tyttö) oli innoissaan ja hihku, et vihdoinkin! Keskimmäinen, eli poika, lähti mököttää. Nuorin vaan hoki vauvvaa
 
  • Tykkää
Reactions: Fiksulikka
Elinanen
Ihan ok meni, bebe oli naama istukkaa vasten koko ajan ja istukka takaseinämässä, joten huulihalkiota ei saatu ultrattua 3Dllä eikä sydämen rakenteita. Meen tiistaina sit lääkärin ultraan. Mut tyttö sieltä olisi todennäköisesti tulossa. Pidettiin sit sukupuolenpaljastus kakkukahvit. Esikoinen (tyttö) oli innoissaan ja hihku, et vihdoinkin! Keskimmäinen, eli poika, lähti mököttää. Nuorin vaan hoki vauvvaa
Ihana kuulla! Eiköhän kaikki ole hyvin teillä<3 mitä sitä kaikkea kerralla paljastamaan ;) tosi kiva idea noi kakkukahvit, me ajateltikn myös juhannuksena sit kertoa ystäville!
 
Ei ollut mitään lisäistukkaa nähtävissä tiistain rakenneultrassa. Vauvalla kaikki hyvin, erittäin vauhdikas tapaus. Pippeli siellä edelleen vilkkui :ROFLMAO:

Muutamia vauvanvaatelöytöjä oon tehnyt fb kirppiksillä. Vaunuasiaa pohdin, pitäiskö ne tuplat hankkia, kun esikoinen heinäkuussa 2 vuotta eikä pitkiä matkoja ainakaan kävele syksyllä tod.näk. Lisäks en jaksa sitä jatkuvaa perässä juoksemista kun toinen ei kulje lainkaan vierellä niin helpompi jos istuu kyydissä myös. Onneksi tässä on aikaa.

Rv 20+4
 
  • Tykkää
Reactions: mincha
Ei ollut mitään lisäistukkaa nähtävissä tiistain rakenneultrassa. Vauvalla kaikki hyvin, erittäin vauhdikas tapaus. Pippeli siellä edelleen vilkkui

Muutamia vauvanvaatelöytöjä oon tehnyt fb kirppiksillä. Vaunuasiaa pohdin, pitäiskö ne tuplat hankkia, kun esikoinen heinäkuussa 2 vuotta eikä pitkiä matkoja ainakaan kävele syksyllä tod.näk. Lisäks en jaksa sitä jatkuvaa perässä juoksemista kun toinen ei kulje lainkaan vierellä niin helpompi jos istuu kyydissä myös. Onneksi tässä on aikaa.

Rv 20+4
Mä aattelin hommata laudan tonne 2, 5 vuotiaalle, tai sillo ku vauva syntyy niin on kuukautta vajaa 3v. Nyt kesän menny potkutellen niin ei halua oikeastaan edes vaunuissa istua
 
Mä aattelin hommata laudan tonne 2, 5 vuotiaalle, tai sillo ku vauva syntyy niin on kuukautta vajaa 3v. Nyt kesän menny potkutellen niin ei halua oikeastaan edes vaunuissa istua
Tuo meidän esikoinen ei kans viihdy rattaissa vaan koittaa _kiivetä_ sieltä pois koko ajan ja hirvee valitus. Hän vaan haluais koko ajan juosta täysillä niin on pitäny ettiä puistoja, jotka on aidattu et voi antaa painaa :ROFLMAO: Kuitenkin vasta tuli 1v ja 10kk mittariin niin ei oo oikeen järkeä päässä :D
 
vierailija
Ei ookkaan nyt tullut hetkeen kirjoteltua tänne. Nyt on neuvolan mukaan 18+5 mutta omien laskujen mukaan ois pari päivää pidemmällä, kuitenkin. Täällä on tuntunu liikkeitä pari viikkoa jo, aluksi ne oli semmosia ihan hentoja mutta nyt niitä alkaa kunnolla erottamaan. Parin viikon päästä on rakenneultra, mitenhän käy pääseekö mies siihenkään mukaan. On se väärin että nuita rajoituksia höllennetään, mutta puoliso ei pääse osallistumaan näihin juttuihin vieläkään, harmittaa ihan tosi paljon, kun kyseessä on kuitenkin esikoisen. Täällä on onneksi närästys loppunut aikalailla kokonaan, samoin iltapahoinvointi. Huomaa että jos ei illalla meinaa muistaa syödä niin sitten iskee ällötys, mutta ei oo onneksi tarvinnu pönttöä enää halia. Pitäs alkaa varata kohta aikaa siihen toiseen sokerirasitukseenkin.. Mutta jes pian on jo puoliväli ❤
 
  • Tykkää
Reactions: mincha ja 3mpppu

Yhteistyössä