Netistä saa niitä halvemmalla ja ihan käyttämättämiäkin.Tuli mieleen. Ostanko hiekkalaatikon yms. mustista&mirristä vai saako netistä halvemmalla?
Netistä saa niitä halvemmalla ja ihan käyttämättämiäkin.Tuli mieleen. Ostanko hiekkalaatikon yms. mustista&mirristä vai saako netistä halvemmalla?
Tuli mieleen. Ostanko hiekkalaatikon yms. mustista&mirristä vai saako netistä halvemmalla?
Juu ja muutakin.tarvitset myös kissanhiekka lapion.
meitin katilla pitää olla tuo vessa missä ei ole kattoa.Sillä on sellainen tyyli että kun tulee kakkosen paikka se nousee takajalkojen varaan ylös pystyyn punttaamaan.Kissanvessat ja hiekkalaatikot | Musti ja Mirri
Kissan hiekkalaatikon valinnassa tulee ottaa huomioon kissan mieltymykset. Lue vinkit kissanvessan valintaan ja tilaa omasi Mustista ja Mirristä!www.mustijamirri.fi
Jos tuolla on halvin 22.90 ja ilmainen kotiinkuljetus ku tilaa viidellkympillä ni voiko se olla enää paljoa halvempi muualla?
Ite oon ostanut kissalle jotain silloin ku vielä maksettiin markoilla joten en tiedä!
Ellu. Se melatoniini NYT! Eikä keskiyöllä.Netistä saa niitä halvemmalla ja ihan käyttämättämiäkin.
olipa uutinen.Mitähän Sampo oli tehnyt kun sai kengänkuvan takamukseen.Höh, Hauskojen Kotivideoiden juontaja Sampo Marjomaa sai potkut ja tubettaja Roni Back jatkaa.
Sampo on ollu muksujen suosikki...ääni ja huumori on ollu aivan ihana. <3
No kyllä se 15 vuotta sitä teki. Ja jotenki jumittui siihen. Mutta toivotaan että hänelle järkkääntyis joku muu ohjelma.olipa uutinen.Mitähän Sampo oli tehnyt kun sai kengänkuvan takamukseen.
Mantan pentupissapoxi maXoi alle 20 euroo nainenEllu. Se melatoniini NYT! Eikä keskiyöllä.
T:Nukkumaija
Joo ei mun melatoniiniviesti liittyny siihen, kunhan lainasin sun viestiä jolloin se näkyi sulla ilmoituksissa. Ois pitäny linkittää sun nikki.Mantan pentupissapoxi maXoi alle 20 euroo nainen
Taas on kuukkeloitu koko yö hereilläMantan pentupissapoxi maXoi alle 20 euroo nainen
Ikääntyiolipa uutinen.Mitähän Sampo oli tehnyt kun sai kengänkuvan takamukseen.
Näköjään! Ellu vois alkaa tehdä kaikki Suomen yövuorot. Vartijaksi, hoitajaksi, palohenkilöksi, sit vois tuurata polliisia, rajavartiostoa....Taas on kuukkeloitu koko yö hereillä
Niin...naisilla se tv-kuluminen tapahtuu varmaan 5-10 vuodessa, miehet saa porskuttaa 15 vee?Iköäntyi
Mä en edes tiedä kuka se uus on. Mutta nuoret varmaan tietääNiin...naisilla se tv-kuluminen tapahtuu varmaan 5-10 vuodessa, miehet saa porskuttaa 15 vee?
Paitsi Riitta Väisänen.
mut miks se pesti piti antaa jolleki folioon pukeutuvalle humanoidi-homolle
Mä tykkään siitä juontajasta.Niin...naisilla se tv-kuluminen tapahtuu varmaan 5-10 vuodessa, miehet saa porskuttaa 15 vee?
Paitsi Riitta Väisänen.
mut miks se pesti piti antaa jolleki folioon pukeutuvalle humanoidi-homolle
Crystal Snow. Okei on sillä ihan hauskoja sketsejä siinä tubeohjelmassaan ja on humoristinen kaveri, mut oispa tolle annettu joku homovisa...Mä en edes tiedä kuka se uus on. Mutta nuoret varmaan tietää
Jaa Crystalista? Senkus, mut jotenki harmittaa että Riitta on sen sijaan työttömänä. Vaikka Riitankaan ei ois kannattanu jämähtää yhteen ohjelmaan...Mä tykkään siitä juontajasta.
Kyllä. Riitta voi hakea muita töitä. Muuallakin työntekijät vaihtuvat.Jaa Crystalista? Senkus, mut jotenki harmittaa että Riitta on sen sijaan työttömänä. Vaikka Riitankaan ei ois kannattanu jämähtää yhteen ohjelmaan...
Miksi homovisa? Miksi ihmisiä pitää luokitella?Crystal Snow. Okei on sillä ihan hauskoja sketsejä siinä tubeohjelmassaan ja on humoristinen kaveri, mut oispa tolle annettu joku homovisa...
Tais ruutis pyörtyä onnesta, kun ei vastannunnannänni mitään tähänHuomenta
Haluaako ruutis aamupanot?