Kauniita unia!Pakko poistua nukkumaan ku aamulla pitää töihin. Palaillaan taas joskus!
Ei oo sarjamurhaajan voittanutta! Alkaa kohta olla jo haastavaa löytää ohjelmaa mitä ei olisi katsonut, täs äitiyslomalla ollut hyvin aikaa kahlata kaikki läpi!Joo, kello on jo paljon. Itsekin ajattelin mennä kohta nukkumaan katsellen jotain kivaa sarjamurhaajaohjelmaa.
Kuinka?kuva googlesta toimii myös...
Onhan sulla Dplay?Ei oo sarjamurhaajan voittanutta! Alkaa kohta olla jo haastavaa löytää ohjelmaa mitä ei olisi katsonut, täs äitiyslomalla ollut hyvin aikaa kahlata kaikki läpi!
joo heti huomenna aamusta eiks vaanPakko poistua nukkumaan ku aamulla pitää töihin. Palaillaan taas joskus!
No on, otin ihan noiden takia sen siel ois kyl näköjään uusi kolmi osainen dokkari tosta West Memphis treestä, oon hbolta niiden oman dokkarin katsonut tosta ni mietin et onkohan täs mitään uutta. Pakko se on katsoa kuitenkin, sen verran kiinnostava case!Onhan sulla Dplay?
Mitä opiskelet?Mä olen opiskelija ja koulu loppunut tältä keväältä.
MerkonomiksiMitä opiskelet?
OkeiMerkonomiksi
En mäkään tajuu... miksi yleensäkään vieläkin aijaan kautta vaan kuvat? Luulis ne voivan jo laittaa helpomminkin.Ei onnistu kuvan lisääminen ohjeillakaan.
Kauniita unia!Kai se olisi aika siirtää wanhat luunsa peiton alle. Oli mukavaa tavata pitkästä aikaa! Kauniita unia kaikille ja pysykäähän terveinä <3
Hyvää yötä!Kauniita unia kaikille..
Ja mitä lasissa? Mulla valkoviiniä. Madeirat on loppu
Juu, näimpä. En malta oottaa että saa taskulämmintä kossua, se on ihan parasta taskulämpimän täysmaidon kera.Onneks kohta tulee lapsilisät