Oisko korona vaan ajanut meidät tähän pisteeseen
Ensimmäinen syy mulle alkaa pitää koronaviruksesta
Oisko korona vaan ajanut meidät tähän pisteeseen
Kaikki yhtä aikaa? Johan on Corona!Oisko korona vaan ajanut meidät tähän pisteeseen
Kun maailma muuttuu näin epävarmaksi ja arvaamattomaksi, ihmiselle tulee kaipuu johonkin tuttuun ja turvalliseen ....ehkä?Oisko korona vaan ajanut meidät tähän pisteeseen
Tuttu, ...mutta turvallinen???Kun maailma muuttuu näin epävarmaksi ja arvaamattomaksi, ihmiselle tulee kaipuu johonkin tuttuun ja turvalliseen ....ehkä?
Kuuntele profeetan sanomaaJos tänne ilmestyy lisää järkeviä ihmisiä, niin lupaan vakaasti harkita rekkautumista.
Älä helvata... rekkauduin tänne...... öööööö 2004? 2003? Eikä siitä ole paluuta....Jos tänne ilmestyy lisää järkeviä ihmisiä, niin lupaan vakaasti harkita rekkautumista.
Onko täällä järkeviä ihmisiä? Missä?Jos tänne ilmestyy lisää järkeviä ihmisiä, niin lupaan vakaasti harkita rekkautumista.
Tää on sekava. Vaikka helpompaa Nyt kun kukaa ei roiku enää hampaillaan tississä, eikä mun palstaillessa syö kukista multia..Hei kamut..
Tää kevät on ku syksyJoo, syksyllä sit maistuu punaviini niin hiton hyvältä. Takkaan tulet ja lasi punkkua, pihalla sataa ja tuulee. Oispa syksy
No jaa...ehkä ainakin tietää, mitä tuleeTuttu, ...mutta turvallinen???
Äkkiä täyttämään lasi. Ja tosiaan tämä on jokin ihan outo paikka, mutta naamat on tuttuja. Tai nikit siis.Häh! Googlasin *Kaksplus Mitäs nyt*, ja tää on ihan joku muu. Voih. Ja lasikin tyhjä.
tuomittu olemaan täällä tästä lähin ikuisesti.Älä helvata... rekkaudin tänne...... öööööö 2004? 2003? Eikä siitä ole paluuta....
Olet ollut liian kauan pois. Kuka tahansa on järkevä verrattuna meihin, jotka on täällä puol vuotta vierailleet. (Siis ei rekkautuneet)Onko täällä järkeviä ihmisiä? Missä?
En vain muista nähneesi nimeäsi viesteissä. Ehkä olet piilotellut harmaana?Älä helvata... rekkauduin tänne...... öööööö 2004? 2003? Eikä siitä ole paluuta....
Mä en osaa edes käyttää tätä.Siis mun mielestä tää on vanha tuttu palsta yhä.
Mielelläni vaikka sitä. Oliko profeetalla jokin uskonto, vai onko se pelkkä profeetta?Kuuntele profeetan sanomaa
Mä en osaa edes käyttää tätä.