Joo edelleen jatkuvaa pahoinvointia, tänäänkin useamman kerran oksentanutVoi paljon jaksamista... oon ollu samassa tilanteessa ja aina se on sydäntäsärkevää. Onko vieläkin pahoinvointia??
Joo edelleen jatkuvaa pahoinvointia, tänäänkin useamman kerran oksentanutVoi paljon jaksamista... oon ollu samassa tilanteessa ja aina se on sydäntäsärkevää. Onko vieläkin pahoinvointia??
Kiitos, kyllä tää tästä ajan kanssa vaan eteenpäin. Kaikesta huolimatta toivon, että raskaus jatkuu ja että kaikki menisi hyvin mulla ja lapsilla. En olisi uskonut miehen käyttäytyvän kuin nyt käyttäytyy, mutta oppia ikä kaikki..Aika rankka tilanne. Voimia sinulle, lapsille ja mahalle! Epäreiluja tuollaiset miehet.
Joo nuo cb:n viikkodigit näyttää tuon ajan siitä hedelmöittymisestä eli juurikin 2-3 viikkoa oviksesta ja joo laskennallisesti tuo 5+3 on varmaan lähellä totuutta kun se lasketaan sieltä kuukautisten ekasta päivästä
2,5vk ovulaatiosta niin kai tää näyttää sit oikein? Preglife sanoo että 5+3 viikkoja öö miten se nyt menee.... Varhaisultra vasta kesäkuussa
Ei se välttämättä mitään meinaa voi olla ihan normi kasvu/kiinittymis kipuja.Nyt on alkanu alaselkä ja -vatsakivut, ei kovaa mutta menkkoja vastaavaa kipuilua. Kai se vuotokin pian alkaa
Kiitos
@Zennuli Yllä minun kemiallisen päivän menkat myöhässä ja alla ylhäältä alas dpo 11, dpo 13 ja alin testi nyt raskaudessa päivän menkat myöhässä eli dpo15 tai dpo16. Ei ehkä leffaviivat vielä kuitenkaan alemmassakaan.. Mutta harmi kun eri testi niin ei voi aivan verrata! En oo koskaan testannu aivan leffaviivoja! Toivottavasti sulla nyt vahvistuu kun parin päivän välein testailet, jännää <3 Millasia testejä muilla?!
Joulukuisten ketjussa on niin hiljaista, että pyörin kommentoimassa muita ketjuja. Mutta tässä vertailuksi mun dpo12 ja dpo14 tästä joulukuisesta, apteekin ultralla. Leffaviivatkin tuli, mutta siitä en näemmä oo säästänyt kuvaa. Mutta oletettavasti jokunen päivä tuosta.Koska ootte testannut leffa viivat? Tänään siis dpo11 ja haamulainen piirtyy one steppiin (10) ja pregchekiin(25) vahvempi ehkä tohon pregchekkiin. Vertailun kuitenkin tammikuun tuulimunaan jossa nousi hcg tosi nopee ja siihen nähden vielä toi one step aika haalea tänään..
https://aijaa.com/5Qck6k
Tässä tän aamun one step jossa huonompi viiva ku tos vähempi herkässä Valaistus ei ehkä ihan ideaali.
Ihanku olisin jostain lukenu että nopea raskaushormonin nousu voi viitata monisikiöiseen tai tuulimunaan, hidas nousu taas kohdunulkoiseen... Vai muistankohan ihan väärin. Mutta monella tuntuu olevan toi kokemus että tuulimunassa nopeesti vahvistunu viivat ja oireet kovemmat.@Korallikala kiitos eli ei varmaan vielä tartte ottaa stressiä vaikka viivat aika haamuja tässä kohtaa viel ovat vertailin et tammikuussa tuulimunassa oli nopeesti tummemmat mutta silloin tuntu hcg muutenkin nousevan järkyn nopee ja oksensin jo dpo11 ekan kerran. Esikoisen odotus oli alkuun paljon vähäoireisempi ja taisin oksentaa vasta joskus rv8 ja kokoaikana tasan kaksi kertaa. Että jos tää hitaampi vahvistuminen ois hyvä merkki tällä kertaa
Jostain muistan kans ton kuulleeni. Toki en tiedä kuin faktaa oli koska monesti kyl lukenut et just hidas nousu vois viittaa. Mutta tiedä sitten ainakin itsellä oli tosi paljon kovemmat oireet tuulimunassa. Testejä en voi täysin vertaa koska esikoisen oon testannut vasta dpo16-17 ( tais olla kyllä rfsu 50 testi) ja ei silloin toki mitään leffaviivoja myöskään heti tullut mutta toki ihan selkeä viiva.Ihanku olisin jostain lukenu että nopea raskaushormonin nousu voi viitata monisikiöiseen tai tuulimunaan, hidas nousu taas kohdunulkoiseen... Vai muistankohan ihan väärin. Mutta monella tuntuu olevan toi kokemus että tuulimunassa nopeesti vahvistunu viivat ja oireet kovemmat.