Täällä on hyvin aktiivista keskustelua ollut. Ei välttis oo joka päivä ehtiny käydä lukemassa nii sit menee pitkään et saa luettua kaikkien kuulumiset. Onnittelut plussanneille,
@masu90,
@SagaSofia,
@Zennuli
Me tutustuttiin netissä 8/18, ja tavattiin 9/18 ensimmäisen kerran. Tulin ensimmäisestä seksikerrasta raskaaksi, päivillä jotka piti olla varmat päivät, menkkojen alusta 3 pv. Selkeä raskaus ja testit leffaviivoja, kun tuli km 11/18. Silloin päätettiin, et kyllä me yhteen kuulutaan. Ostettiin kihlasormukset jo valmiiksi 12/18. Ajateltiin, et otetaan sit käyttöön kun tuntuu siltä. Mentiin kihloihin 6/19 ja samoihin aikoihin päätettiin jättää ehkäisy pois ja aloittaa yritys. Yrityksen aloittamisen jälkeen ei ole tullut yhtään kunnollista haamua ja negoja joka kierrossa.
Naimisiin ollaan menossa 6/20.
Alkuun mentiin tjot meiningillä, mut puolen vuoden jälkeen alkoi jo hieman epätoivo iskeä. Kävin gynellä, kaikki normaalia, tervettä, ei pitäis olla mitään estettä raskautumiselle. Gyne määräsi kuitenkin foolihappoa syötäväksi. Mies ei ole käynyt vielä testeissä, ajatuksena oli et häiden jälkeen mikäli ei ole vielä tärpännyt, menis siemennesteanalyysiin ja tarkempiin tutkimuksiin. Silloin olisi jo vuosi yritystä taustalla.
Mies ei tiedä mun tästä palstailusta. Keskustellaan paljon lapsen saamisesta ja oireista. Heti kun sanon et nyt on lämpö koholla tai tuntuu esim. Nippailuja, hän on jo kattomassa netistä laskettua aikaa et meillä on jo esim. Tammikuussa jo vauva. Esikoista siis yritetään. Mies ei tiedä mun testailuista. Kerron hänelle aina silloin kun menkat pitäis alkaa et ei tainnu tärpätä tästäkään kierrosta, jos on menkan alkamisoireet esillä ja oon testannu negan. Joissakin kierroissa oon jättäny negatestin vessaan lavuaarin reunalle odottamaan miestä töistä.
Molemmilla meillä on ylipainoa, mulla vähemmän, mutta kuitenkin. Yritetään syödä melko terveellisesti ja kotiruokaa melkolailla joka päivä. Suklaa, makeiset ja sipsit on kyllä aika usein edessä, useita kertoja viikossa.
Olemme 31-vuotiaita, et ei pitäisi olla vielä iän puolesta ongelma.
Nyt pitäis olla kp 21 menossa, kierto yleensä täsmällinen 28. Ajattelin testata viikon päästä, mikäli menkat ei ole alkaneet. Tietysti pientä lipsumista suunnitelmiin saattaa tulla.