Yksinäiselle naiselle spermaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En halua huolestuttaa heitä isyys jutulla. Mieheni tunnustaa isyyden ja miehet saa palkkioksi naida minua aina kun haluavat ja tämä mieheni luvalla. Äitien päivän viikonloppuna miehet oli jälleen meillä ja kimpassa touhuttiin.
Viimeinen mies lähti vasta maanantaina puolen päivän aikoihin ilta vuoroon. Kesäkun kolmas päivä yritän seuraavaksi.

Mitäs sitten kun raskaus alkaa, etkä enää tarvitse heitä? Sanotko vaan että nyt riittää?

Tiedät että riski paljastumiselle on. Sitten jos ja kun olet raskaana ja se alkaa näkyä ja ne miehet tietää olleensa kanssasi (ilman ehkäisyä). Kyllä kai ne laskea osaa taaksepäin. Olisit antanut käyttöön edes neulalla lävistettyjä kortsuja. Et edes ole niin neuvokas kun luulet, etkä ole ajatellut loppuun asti. Ja se tautiriski on olemassa, nuoret miehet puhuvat mitä vaan että saa laittaa paljaalla.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mitäs sitten kun raskaus alkaa, etkä enää tarvitse heitä? Sanotko vaan että nyt riittää?

Tiedät että riski paljastumiselle on. Sitten jos ja kun olet raskaana ja se alkaa näkyä ja ne miehet tietää olleensa kanssasi (ilman ehkäisyä). Kyllä kai ne laskea osaa taaksepäin. Olisit antanut käyttöön edes neulalla lävistettyjä kortsuja. Et edes ole niin neuvokas kun luulet, etkä ole ajatellut loppuun asti. Ja se tautiriski on olemassa, nuoret miehet puhuvat mitä vaan että saa laittaa paljaalla.

Raskauden alettua ilmoitan että yritämme lasta ja jos muut ovat mukana joutuu käyttämään kortsua. Miehet ovat auttaneet tietämättään meitä niin hé saa kyllä jatkossakin käydä panemassa kanssani mieheni on samaa mieltä.
Eikä miehille tarvitse sanoa milloin tuli raskaaksi ja ilmoittaa lasketuksi ajaksi kuukausi eteenpäin, ei ole harvinaista jos lapsi syntyy kuuksuden etu ajassa.

Ei siitä ole mulle ainakaan mitään hyötyä.
Minulla on nyt. 3 24:-30-vuotiasta miestä jotka panee minua kimpassa tuetämättään että haluan tulla raskaaksi kimpan aikana.
Mieheni tunnustaa isyyden ja biologinen isä ei tule koskaan saamaan tietoonsa olevansa lapsemme isä.
Saattaa kaveruus loppua lyhyeen ja tulla kalliiksi, jos lapsi sairastuu sellaiseen tautiin missä tarvitaan isältä kelpaava sisäelin tai selkäytimestä aineita.

En halua huolestuttaa heitä isyys jutulla. Mieheni tunnustaa isyyden ja miehet saa palkkioksi naida minua aina kun haluavat ja tämä mieheni luvalla. Äitien päivän viikonloppuna miehet oli jälleen meillä ja kimpassa touhuttiin.
Viimeinen mies lähti vasta maanantaina puolen päivän aikoihin ilta vuoroon. Kesäkun kolmas päivä yritän seuraavaksi.
Ehkä hekään ei halua teitä turhaan huolestuttaa tautijutuilla. Ei ne välttämättä aina tartu

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ehkä hekään ei halua teitä turhaan huolestuttaa tautijutuilla. Ei ne välttämättä aina tartu

En tiedä mitä haetaan olemmeko tehnedt väärin?
Miehet ovat saaneet panna vapaasti minua sekä yksin että kimpassa. Ovat ainakin nauttineet enkä voi kieltää ettenkö olisi itsekin nauttinut kun 4miestä haluaa seksiä kanssani herätä miesten ympäröimänä ja vuorotellen aamupanot jonka jälkeen suihkun kautta aamupalalle minä nautin olostani.

En tiedä mitä haetaan olemmeko tehnedt väärin?
Miehet ovat saaneet panna vapaasti minua sekä yksin että kimpassa. Ovat ainakin nauttineet enkä voi kieltää ettenkö olisi itsekin nauttinut kun 4miestä haluaa seksiä kanssani herätä miesten ympäröimänä ja vuorotellen aamupanot jonka jälkeen suihkun kautta aamupalalle minä nautin olostani.
Sä sanot että luotatte toisiinne samalla kun huijaat heitä

Sä sanot että luotatte toisiinne samalla kun huijaat heitä

Sen olen jättänyt kertomatta että olen kimpasta tuleva raskaaksi. He eivät tule olemaan lapsillle isä koskaan.
Jos olisin kertonut ehkä joku myöhemmin olisi halunnut olla isä lapselle/lapsille.
Olen mielestäni tarjonnut heille parasta seksiä mitä itse osaan ja moehet ovat olleet tyytyväisiä pannessaan kanssani ja saavat panna myös jatkossa jos haluavat. Eikö se sovita hommaa?
Miten olisi pitänyt toimia?
Kerro viisaampi?

Hei,

kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa, mutta en uskalla esiintyä omalla nimelläni asian arkaluontoisuuden vuoksi.

Olen 28-vuotias yksinäinen nainen ja olen päättänyt, että jos ei kerran sopivaa isää lapselleni löydy mistään, niin hankin lapsen yksin.

Olen tutkinut noita lapsettomuushoitoja ja tullut siihen tulokseen, että en niihin vielä rahojani laita, joten kyselinkin, onko kukaan onnistunut hankkimaan spermaa kaverimiehiltä? Miten he tai heidän puolisonsa ovat siihen suhtautuneet.

Ystävä pariskunnan mies lupasikin lahjoittaa minulle spermaa, mutta hänen vaimon kuultua asiasta kanta muuttuikin jyrkäksi EIksi.

Voiko sperman luovutuksesta laatia sellaisen täysin juridistisesti sitovan sopimuksen joka sitoo molempia osapuolia? (toisella ei mitään velvollisuutta tai oikeuksia lapseen).
Rukoile mieluummin Jeesusta johdattamaan sulle sopiva mies puolisoksesi. Lapsen on hyvä saada isä ja äiti, ydinperhe. Ei yksinhuoltajuus herkkua ole, kenellekään. Rukoile, odota, ihmeitä tapahtuu. Olet vielä nuori.

Ei mikään aviomies tuollaiseen suostu! Seurata vierestä kun muut ukot panee omaa vaimoa ja joka vielä selvästi siitä nauttii. Tuohan on kuin mies kuohittaisiin julkisesti ja vielä vaimo tekemänä.

Rukoile mieluummin Jeesusta johdattamaan sulle sopiva mies puolisoksesi. Lapsen on hyvä saada isä ja äiti, ydinperhe. Ei yksinhuoltajuus herkkua ole, kenellekään. Rukoile, odota, ihmeitä tapahtuu. Olet vielä nuori.
jesse nyt tästä vielä puuttui BUHAHA

samaan aikaan se ja sen faija (joka on se itse samalla BUHAHA) listii ja kiduttaa lapsia ympäri maailmaa kybällä :(:(:(

Yhteistyössä