Lämmin pitkä suihku ja sitten vilttien alleHuomenta
Taas paleltaa ja on sellanen kuumeisen pöhnäolo....
Lämmin pitkä suihku ja sitten vilttien alleHuomenta
Taas paleltaa ja on sellanen kuumeisen pöhnäolo....
Hyvä vaan että tutki kunnolla eikä hivellyMinä olisin rutistellut hellemmin
minä rajummin mutta halvemmallaMinä olisin rutistellut hellemmin
Meinaat, että mä oisin ollut kallis?minä rajummin mutta halvemmalla
Mitäs hese on tehnyt raneilleen? Maistui ihan samalta kuin niiden pilli
Niiden raneiltaMille Hesen pili maistuu?
Meillä oli vääntöä äsken nukkumaan menosta. Nyt on kuulemma päivä, koska on niin valoisaa...Iltaa! Vähänkö omituista tulla töistä kotiin tähän aikaan niin että aurinko paistaa
Sitten kahvia niin ilta on täydellinen
Ymmärrän hyvin, ihme kyllä meillä jo muksut nukkuu, olin ihan varma että hiihtelevät tuolta heti kun isi lähtee yövuoroon mutta eivätpä olekkaan tulleet. Itteäni ei kyllä väsytä yhtään, lähtisin kävelylle jos voisinMeillä oli vääntöä äsken nukkumaan menosta. Nyt on kuulemma päivä, koska on niin valoisaa...
Mutta eikös Turuus kaikki maistu hieman oudolle?Turkkusen hesessä ranskalaiset maistuvat oudolle. Pari kertaa syönyt.
Mulla ja kissalla on välillä tuota vääntöö....kissa haluais nukkumaan, minä en koska on niin valoisaa ja koska olen nukkunut liian pitkät päiväunet.Meillä oli vääntöä äsken nukkumaan menosta. Nyt on kuulemma päivä, koska on niin valoisaa...
Voi kun saisit maistaa sitä herkullista anjovis-jauhelihapitsaa mitä myytiin taannoin jossain puistomäen, pansion öö, jossain siellä välissäMutta eikös Turuus kaikki maistu hieman oudolle?
EiMutta eikös Turuus kaikki maistu hieman oudolle?
Saisit kauan houkutella maistamaan pitsaa, jossa on anjovistaVoi kun saisit maistaa sitä herkullista anjovis-jauhelihapitsaa mitä myytiin taannoin jossain puistomäen, pansion öö, jossain siellä välissä
Vain aurajoen vedellä keitetyt potut ja makaroonit. Niihin jäö lievä märäntyneen ruumiin makuMutta eikös Turuus kaikki maistu hieman oudolle?
no on mutta ei niin outoja ku PorisMutta eikös Turuus kaikki ole hieman outoja?
Vain aurajoen vedellä keitetyt potut ja makaroonit. Niihin jäö lievä märäntyneen ruumiin maku
Kuuntele kisuaMulla ja kissalla on välillä tuota vääntöö....kissa haluais nukkumaan, minä en koska on niin valoisaa ja koska olen nukkunut liian pitkät päiväunet.