Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Me tehtiin miehen kanssa niin, että minä tarkastin auton rauhassa, kun myyjä möi miehelle. Kun olin saanut kaiken verrattua, huikkasin, et ei se tää ole, lähdetään. ..oli pari myyjää aika hiljaisena siinä sitten..
Meillä meni vähän samalla tyylillä, mies hieroi kauppoja, mä katselin autoa ja sitten kun myyjä ja mies tulivat paikalle osoittelin muutaman bongaamani naarmun, myyjä naama helottaen yritti vähätellä ja naureskella mutta niinpä jäi auto sinne kun sanoin että ei käy:)
 
Epäterveellinen ja prosessoinnin huipentuma, mutta ah niin hyvä einesmättö:

-kananugetteja ->paistetaan
-Pirkan maustettuja wokvihanneksia ->kuumennetaan pannulla

...ja sekaisin. Jos ahdistaa prosessointi ja epäterveellisyys, niin tuota voi syödä silmät kiinni.
Mää kävin tänään TaNpereella jossain mäkkärissä hakemassa kanaburgerin:p
 
r0s
Epäterveellinen ja prosessoinnin huipentuma, mutta ah niin hyvä einesmättö:

-kananugetteja ->paistetaan
-Pirkan maustettuja wokvihanneksia ->kuumennetaan pannulla

...ja sekaisin. Jos ahdistaa prosessointi ja epäterveellisyys, niin tuota voi syödä silmät kiinni.

Mulla oli jotain pakastekebablihaa, sit terveellisenä osuutena (koska unohdettiin ostaa ranskanpotut) lohkopottuja ja porkkanapaloja uunissa ja valmistakebabsoossia a la pirkka. Niijuu, tein toki jogurtti-valkosipulikastikkeen (murskaa sipuli ja sekoita jogurttiin) seuraksi. Ja oli minitomaatteja salaattina.

Laiskotti!
 
Mie oon syönny tänään lanttukukkoo voin kanssa,itetehtyä jogurttia vattuhillolla, mango-passionkaurajuomaa ja niitä suukkoja. Illalla vielä varmaan lanttukukkonen ja jogurttia tai rahkaa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Jahas. Kuopus tuli 4 aikaan valittamaan painajaista. Meni uudelleen nukkumaan mut meikältä läks sit unet.

Kattelin uutisia: vaikka terveellinen elämä on tärkeää, niin kamalannäköiseksi on Adele ittensä laihduttanu. :eek:


Mä EN ole kehopositiivisuuden kannattaja jos se tarkottaa sitä että ei voi laihduttaa, mut Adele vaan ei ole Adele ilman pientä pyöreyttä. Enkä sano että Adele eo sais koskaan laihduttaa, mut on tuo muutos hurja.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
r0s
Päivää!

Pyykkäri hurisee, pata porisee ja meikän nenää kuumottaa.

Lidlin hävikkiruokapaketissa oli pieneksi väripaprikaksi naamioitunut chili ja tulos on senmukainen... Muutoin kyllä täydet pisteet tällekin boksille. Kahdella eurolla sai hyvinvoivat persiljanipun (istutin oitis isompaan purkkiin), salaattipurkin, kuusi appelsiiniä, saman verran tosi hyviä mandariinejä, kaksi isoa paprikaa, kaksi avokadoa (joista toinen kyllä ylikypsä) ja pienen tertullisen tomaatteja.
 
r0s
Auttakaa hei, rakkaat kanssapalstailijat!

Mä tarvitsisin sellaisen vanhan mallisen Britaxin vedensuodatuskannun. Siis VANHAN. En hienoa uutta, mihin sopivat suodattimet suodattavat viruksia ja bakteereita (sellainenkin ois kyllä fiksua hankkia nyt korona-aikaan) vaan sen tavallisen vanhan. Eikä haittaisi hippuakaan vaikka ois vähän kulunut tai samea tai pölyinen tai kulahtanut ku vettä suodatan vain rehuille.

Eli jos jollakulla taiäidillään tai mummolla tai kumminkaimalla moinen notkuu turhanpanttina ni kertokaa!

siis Classic- versio mihin sopivat nämä suodattimet https://www.stockmann.com/product/classic-vedensuodatinpatruuna-3-kpl/1473521263
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä