Jos sä olet siinä niin kyllä mä sitten näyttelen.Sie voisit kirjoittaa mulle käsikirjoituksen niin mie voin näytellä
Jos sä olet siinä niin kyllä mä sitten näyttelen.Sie voisit kirjoittaa mulle käsikirjoituksen niin mie voin näytellä
Riippuu grillistä tai paikastaEnnen paloi kuivat oksat ja tuohen käppyrät ja nyt ei saa syttymään edes märkiä haapahalkoja
En tiedä. Uhrasin vähän vodkaa ja sain syttymään...Syttyiskö grillikin sillä intti-kikalla? Siis näkkileivälle kenkäplankkia.
Ne on ihania olentoja ja sitä paitsi ratsastaminen on aivan ihanaa!Mitä hevosessa on?
Sipseillä ja maissilastuilla kuulema syttyy myösSyttyiskö grillikin sillä intti-kikalla? Siis näkkileivälle kenkäplankkia.
Olen nähnyt joskus mutta en ole ratsastanut.Ne on ihania olentoja ja sitä paitsi ratsastaminen on aivan ihanaa!
*miettii savustettua ruutista*
Joskus oli Helsinki-Vantaa rajalla iso hevostila ja siellä kävin paljon, pitäs joskus kattoo onko sitä enää olemassa...tosin en kyllä enää muista sen paikan nimeäkään...Olen nähnyt joskus mutta en ole ratsastanut.
Eikö sinun grillissä ole se pieni nappula, jota painetaan, että grilli suttyy?Riippuu grillistä tai paikasta
Löytyy hiili-, kaasu- ja sähkögrilli. Kunnon lihat grillaan hiiligrillilläEikö sinun grillissä ole se pieni nappula, jota painetaan, että grilli suttyy?
Ei ole kunnon hiiligrillin voittanuttaLöytyy hiili-, kaasu- ja sähkögrilli. Kunnon lihat grillaan hiiligrillillä
Jos sä olet siinä niin kyllä mä sitten näyttelen.
Eikö tuo tule kalliiksi, kun kaikki grillit täyttää pari- kolme kertaa viikossa ja viikonloput päälle?Löytyy hiili-, kaasu- ja sähkögrilli. Kunnon lihat grillaan hiiligrillillä
En tiedä. Mut varo heruttamasta julkisesti.Mitähän sitä vois tehä jogurtin herasta, leipoa jotain,smoothien sekaan ?
Tein jogurttia ja valutin että tulee vöhän paksumpaa,niin heraa tuli kupillinen,ehkä 2 dl
Kunnon hiiligrilli on paras, mutta kyllä kaikille grilleille löytyy paikkansa, myös sähköiselle. Jos olisin puukerrostalon isännöitsijä, en suopeasti katselisi hiiligrillin kanssa parvekkeella äheltävää juopuneiden makkaranpaistajien joukkoa...Ei ole kunnon hiiligrillin voittanutta
sähkögrilli on turhake.
Huomenta! Mä oon jo ekalla kahvitauolla, herännyt 3.30Huomentaaa ja herätys unikeot!
Me asutaan kerrostalossa ja ostettiin sähkögrilli. Loppupeleiks se sai ruostua parvekkeella kunnes heitettiin pois, uunissa sai helpommalla ruuat eikä sähkögrillillä grillatun maku ole yhtään sen lähempänä oikeasti grillattua kuin uunissakaan tehdyllä. Tyydyimme siis ratkaisuun että kun halutaan oikeasti grillata, se tapahtuu ulkona joko hiiligrillillä tai sitten jossain notskilla.Kunnon hiiligrilli on paras, mutta kyllä kaikille grilleille löytyy paikkansa, myös sähköiselle. Jos olisin puukerrostalon isännöitsijä, en suopeasti katselisi hiiligrillin kanssa parvekkeella äheltävää juopuneiden makkaranpaistajien joukkoa...
Huijui! Mä heräsin vasta klo 7 mutta tääkin liikaa.Huomenta! Mä oon jo ekalla kahvitauolla, herännyt 3.30
makuja on niin monia, jotku rillaa niin että paistavat tulen päällä olevalla hiiliteräslevyllä (Muurikka)Me asutaan kerrostalossa ja ostettiin sähkögrilli. Loppupeleiks se sai ruostua parvekkeella kunnes heitettiin pois, uunissa sai helpommalla ruuat eikä sähkögrillillä grillatun maku ole yhtään sen lähempänä oikeasti grillattua kuin uunissakaan tehdyllä. Tyydyimme siis ratkaisuun että kun halutaan oikeasti grillata, se tapahtuu ulkona joko hiiligrillillä tai sitten jossain notskilla.
makuja on niin monia, jotku rillaa niin että paistavat tulen päällä olevalla hiiliteräslevyllä (Muurikka)
ei sekään makunsa puolesta eroa siitä että olis paistanu sähköliedellä ja paistinpannulla