Ihanaa onnea!No oli!
Nyt on menossa kp 44
Tulee sun tekstistä ihan mieleen oma imetysaika. Kroppa oli aivan sekasin synnytyksestä ja käynnistyneestä imetyksestä, että raskaustestejä kulu hurja määrä kun toisinaan oli niin selviä raskausoireita että oli pakko testata.Mulle kans käy, et se päivittää listan kuka kerkee!
ON: musta tuntuu, että mun kroppa alkaa nyt sit ehkä heräilemään kuitenkin vasta! Pillereitä en oo syöny nyt vähään vajaan kk. Oon ollu tähän asti kuiva kun sahara, mutta nyt parisen päivää on alkanu vv tulemaan ja luomupimun blogin perusteella oon sitä analysoinut.. mun ei pitänyt tikuttaa ekoja kiertoja kun ajattelin mennä mahdollisimman stressivapaasti, mut jos oikein analysoin vv:a, niin ovis vois olla ihan muutaman päivän päässä!
Tää eka kk ilman pillereitä on kyllä ollut kummallinen, oon ollut varmaa 75 kertaa varma, että oon raskaana ja sit toiset 75 kertaa että en - kropassa on ollut niin ihmeellisiä tuntemuksia koko ajan. Toki niitä pillereitä meni se 10v et enpä kyllä muista miltä tuntu ennen pillereitä.
saitko sen kuvan ladattua kuitenkin ajaahan?Mä sain eilen ovisplussan ja oviskivut alkoikin sit jo yöllä. @Alinna86 kiertokaimoja ollaan siis, täysin samat kp:t ja dpo:t Eli mulle voi päivittää et tänään dpo 0 (värijuttu ei toimi mulla). Viime kierrossa niin kuin monessa muussakin oli kunnon ovislimat ja kaikki osui nappiin, mut raskautta ei kuulu. Nyt sitten tuntui et ehkä oviskin oli vaimeampi, limoja huomattavasti vähemmän ja kivutkin melko laimeita, pystyin hyvin nukkumaan jne. Et tässä kierrossa ei nyt ainakaan toiveet ole kovin korkealla. Mut pistoslääke on nyt valmiina ensi kiertoa varten
Mulla käytössä garmin älykello ja olen nyt useamman kierron ajan huomannut että ovulaatio näkyy kellon mittaamassa kehon toiminnassa. Siinä on siis bodybattery arvo joka mittaa kehon energiavarastoja. Aina ovispäivänä kehon energiavarastot on aivan loppu ja kello hälyyttää lepäämään. Eli se munasolun irtoaminen taitaa olla naisen elimistölle melko kova juttu! Koitan laittaa teille kuvan esimerkkinä.
Voi hitsi kuvan lisääminen ei onnistu mun puhelimella ainakaan tuolta aijaan kautta. Osaakohan joku neuvoa miten tänne saa kuvan?
Mäkin haluun nähdä kuvaa mulla myös garminin älykello ollut vuoden, mutta oon todella surkea käyttämään sitä. Siis juuri vasta opin merkkaamaan menkat yms. vuodon koostumukset sovellukseen.Mä sain eilen ovisplussan ja oviskivut alkoikin sit jo yöllä. @Alinna86 kiertokaimoja ollaan siis, täysin samat kp:t ja dpo:t Eli mulle voi päivittää et tänään dpo 0 (värijuttu ei toimi mulla). Viime kierrossa niin kuin monessa muussakin oli kunnon ovislimat ja kaikki osui nappiin, mut raskautta ei kuulu. Nyt sitten tuntui et ehkä oviskin oli vaimeampi, limoja huomattavasti vähemmän ja kivutkin melko laimeita, pystyin hyvin nukkumaan jne. Et tässä kierrossa ei nyt ainakaan toiveet ole kovin korkealla. Mut pistoslääke on nyt valmiina ensi kiertoa varten
Mulla käytössä garmin älykello ja olen nyt useamman kierron ajan huomannut että ovulaatio näkyy kellon mittaamassa kehon toiminnassa. Siinä on siis bodybattery arvo joka mittaa kehon energiavarastoja. Aina ovispäivänä kehon energiavarastot on aivan loppu ja kello hälyyttää lepäämään. Eli se munasolun irtoaminen taitaa olla naisen elimistölle melko kova juttu! Koitan laittaa teille kuvan esimerkkinä.
Voi hitsi kuvan lisääminen ei onnistu mun puhelimella ainakaan tuolta aijaan kautta. Osaakohan joku neuvoa miten tänne saa kuvan?
Kiitoksia ja ihanaa huomata ettei ikäkään ole muuta kuin numero. Esikoisen yrittäminen, kun alkaa silloin, kun tuntee sen ajan olevan oikea. Huomasin muuten myös, että sinulla on kierto hieman "perinteistä" 28päivää lyhkäisempi, kuten myös itsellä kierto ollut 24päivää ja välillä 23.Tervetuloa! Kiva nähdä vähän samassa tilanteessa olevia Olen itse 37 vuotta ja ensimmäinen myöskin yrityksessä, jotenkin ei vaan ole tähdet olleet oikeassa asennnossa aiemmin. Multa on myös aina jotenkin puuttunut sellainen perinteinen vauvakuume, mutta varsinkin ensimmäisen keskenmenon jälkeen tajusi että kuinka paljon sitä itseassa kaipaakin lasta. Tsemppiä ja toivottavasti saadaan 2021 vauvat!
Törmäsin ite tänään tällaseen artikkeliin, kun etsin tietoa vaikuttaako sairastaminen ovulaatioon/kiinnittymiseen.Hei, törmäsin googlessa keskusteluun aspiriinin kaytöstä pienellä annoksella oviksen jälkeen. Ilmeisesti lisää kihdunverenkiertoa jos siis kiinnittymisessä häikkää. Onko kenelläkään kokemusta? Tajusin et silloin tammikuussa kun tärppäsi vedin pari päivää dpo4-6 finrexiiniä jossa siis myös asetyylisaliinihappoa mulla kyllä on HB enempi matalahko kuin liian suuri mutta toki verenpaineet matalat eli verenkierto kohdussa tuskin kummoinen Uskaltaiskohan sitä koklaa nappaa pienellä annoksella kiinnittymisen aikoihin....
Sain sen sinne aijaahan mut en sieltä tänne.saitko sen kuvan ladattua kuitenkin ajaahan?
Täällä sama suunnitelma, nyt ajattelin vielä tikuttaa tikut loppuun ja sitten saa jäädä tikuttelu hoitojen alkuun. Jospa vaikka tärppäisi vaikka stressistä tämä ei johdu, mutta olisipahan ainakin kevyempi mieli@Alinna86 puhuit et olit jättänyt yhden kierron tikuttelematta et se vähän jeesas ärsytystä ja stressiä. Ite kans mietin et enskierron vois yrittää ottaa rennommin. Ovis testejä kaapissa kolme enkö ainakaan enempää aijo hankkia, ehkä vois kokonaan jättää tekemättä ja sit mennä ihan omien tuntemusten mukaan ja talletella silloin ku huvittaa eikä kalenteri kädessä.... Jos toimis tällänen tulee jos on tullakseen asenne
Tervetuloa mukaan! Ja kaikille muillekin uusille, jos ei oo muistanut sanoa Kiva saada myös uusia ensimmäisen yrittäjiä/kuumeilijoita. Itse tässä just oottelen, että saan testaa! Perjantaina piti, mutta saa nähdä malttaako vai testaisko jo huomennaHeippa! Voisin liittyä porukkaan jos mahtuu Olen jo pitkään seuraillut keskustelua, mutta nyt kun tänään koitti kp1, päätin että tässä kohtaa on hyvä hypätä mukaan!
Ollaan siis 28v&31v pariskunta, esikoista yritetään kovasti viisi yrityskertaa takana, tunnustaudun himotestaajaksi ja pakkomielteiseksi beibikuumeilijaksi, joskus jopa liiankin... Koska tikkuihin pissaaminen on nykyään ykkösharrastus, kierrossa menee kunnon kasa ovistestejä sekä r-testejä. Kai se on vielä tätä alkuinnostusta yrittämisessä.
Raskasta henkisesti tämä kyllä ollut, tuntuu että lähes kaikki ympärillä on tullut kertayrittämällä raskaaksi ja joka kerta kun saa tietää ettei meillä napannut, tulee kyllä totaalinen itkuromahdus. Ihanaa ollut huomata kuinka kaikilla on samoja ajatuksia ja ettei me olla tässä yksin
Nyt fiilis korkeella, uusi kierto alkoi Greippimehut ja maca-jauheet valmiina (olen myös fanaattinen kaikkeen hömpötykseen uskoja) ehkä nyt on meidän vuoro!
Mut voi laittaa listalle kp1 / ya12/19 /1.lapsi
Hei vähänkö kiva, päästää samoille piinapäiville kaikki peukut ja varpaat pystyyn et tää on se tärppikiertoMä sain eilen ovisplussan ja oviskivut alkoikin sit jo yöllä. @Alinna86 kiertokaimoja ollaan siis, täysin samat kp:t ja dpo:t Eli mulle voi päivittää et tänään dpo 0 (värijuttu ei toimi mulla). Viime kierrossa niin kuin monessa muussakin oli kunnon ovislimat ja kaikki osui nappiin, mut raskautta ei kuulu. Nyt sitten tuntui et ehkä oviskin oli vaimeampi, limoja huomattavasti vähemmän ja kivutkin melko laimeita, pystyin hyvin nukkumaan jne. Et tässä kierrossa ei nyt ainakaan toiveet ole kovin korkealla. Mut pistoslääke on nyt valmiina ensi kiertoa varten
Tervetuloa mukaan Mulla kans toi kaikki poppaskonstit käyttöön asenne ollut alusta asti. Vaikka nyt muuten aijon stressittlmäati ottaa niin kävin hakee tähän kiertoon kokeiluun siveydenpuu tabuja uudeksi jutuksi.Heippa! Voisin liittyä porukkaan jos mahtuu Olen jo pitkään seuraillut keskustelua, mutta nyt kun tänään koitti kp1, päätin että tässä kohtaa on hyvä hypätä mukaan!
Ollaan siis 28v&31v pariskunta, esikoista yritetään kovasti viisi yrityskertaa takana, tunnustaudun himotestaajaksi ja pakkomielteiseksi beibikuumeilijaksi, joskus jopa liiankin... Koska tikkuihin pissaaminen on nykyään ykkösharrastus, kierrossa menee kunnon kasa ovistestejä sekä r-testejä. Kai se on vielä tätä alkuinnostusta yrittämisessä.
Raskasta henkisesti tämä kyllä ollut, tuntuu että lähes kaikki ympärillä on tullut kertayrittämällä raskaaksi ja joka kerta kun saa tietää ettei meillä napannut, tulee kyllä totaalinen itkuromahdus. Ihanaa ollut huomata kuinka kaikilla on samoja ajatuksia ja ettei me olla tässä yksin
Nyt fiilis korkeella, uusi kierto alkoi Greippimehut ja maca-jauheet valmiina (olen myös fanaattinen kaikkeen hömpötykseen uskoja) ehkä nyt on meidän vuoro!
Mut voi laittaa listalle kp1 / ya12/19 /1.lapsi