Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Elenalla on oma pää, eikä käänny helposti muiden pyynnöstä.

Justalaik mii.
Kiitos tiedosta! :) Mäkin oon epäilly että kyllä Ellulla ihan oma päänuppi on hartioiden välissä.

Mä sen sijaan vaihtelen päätä. Välillä vaihdan karjuvan keski-ikäisen pittbullin pään semmoseen oikein herttaiseen sannamariini -hymypäähän.
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Istutushommelit tehty, jei!!!
Taas saadaan iso viidakko!❤ Rakastan iiisoja köynnöskasveja kuten elämänlanka kauniine kymmenine, ellei satoine kellokukkineen. Isoissa ruukuissa on lisäks kasvituissa ledivalot! Vähänkö ne on päheen näkösiä kesäöinä!❤
 
r0s
Istutushommelit tehty, jei!!!
Taas saadaan iso viidakko! Rakastan iiisoja köynnöskasveja kuten elämänlanka kauniine kymmenine, ellei satoine kellokukkineen. Isoissa ruukuissa on lisäks kasvituissa ledivalot! Vähänkö ne on päheen näkösiä kesäöinä!

Mun persimonit sun muut tulevat vasta kuun lopussa. -Mikä on kyllä ihan pian!
Huomenna ois tarkoitus kuopsutella pari istutuspaikkaa kuntoon ja viikonloppuna kylvääkin jotain. Ja pari vadelmaa ainakin voisi istuttaa jos ehtii sitä ennen taimistolle.
 
Mun persimonit sun muut tulevat vasta kuun lopussa. -Mikä on kyllä ihan pian!
Huomenna ois tarkoitus kuopsutella pari istutuspaikkaa kuntoon ja viikonloppuna kylvääkin jotain. Ja pari vadelmaa ainakin voisi istuttaa jos ehtii sitä ennen taimistolle.
Oih, ihanaa! Ootko ennenkin laottanut persimoneja? Jos niin miten menestyi ja miten tuli satoa?

Mä en tänä vuonna laita mitään hyötykasveja, ollaan melko vähän kotona kesällä.
 
r0s
Oih, ihanaa! Ootko ennenkin laottanut persimoneja? Jos niin miten menestyi ja miten tuli satoa?

Mä en tänä vuonna laita mitään hyötykasveja, ollaan melko vähän kotona kesällä.
Ensimmäisen kerran löysin moisen taimen kohtuuhintaan. Viime vuonnakin jostain sai mut hinta oli yli kuusikymppiä. https://www.viherpeukalot.fi/persimon

Tän laitan styroxiruukkuun niin saan sen siirrettyä kotipihalle kun täältä työkämpästä pitää lähteä. Ja talvella yritän löytää kaupasta ylikypsiä hedelmiä joista voi löytyä siemeniä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miks niitä pitää katsoa? Kuulostaa ihan kamalalta!
Koska:

- ne tekee vääriä tehtäviä
- ne on väärin tehty
- niitä ei ole tehty
- ope haluaa jotain kuvia sähköpostitse tehdyistä töistä
- pitäisi jotenkin toimia opena, kun opet lähettää tehtävät wilmaviestinä ja jättävät vastuun vanhemmille.

Homma toimii varmaan paremmin muilla kuin 1-3 luokan opettajilla, jotka osaavat hoitaa opettamisen etänä. Lisäksi he eivät kuulemma voi olettaa, että kaikilla on omat koneet, koska koulun puolesta padin saa vasta 4-luokalla. Tästä syystä eivät pidä etäopetusta.
 
r0s
Koska:

- ne tekee vääriä tehtäviä
- ne on väärin tehty
- niitä ei ole tehty
- ope haluaa jotain kuvia sähköpostitse tehdyistä töistä
- pitäisi jotenkin toimia opena, kun opet lähettää tehtävät wilmaviestinä ja jättävät vastuun vanhemmille.

Homma toimii varmaan paremmin muilla kuin 1-3 luokan opettajilla, jotka osaavat hoitaa opettamisen etänä. Lisäksi he eivät kuulemma voi olettaa, että kaikilla on omat koneet, koska koulun puolesta padin saa vasta 4-luokalla. Tästä syystä eivät pidä etäopetusta.

UAH! Nyt vasta kamalalta kuulostaakin!

Onneksi mun nuorinkin on jo niin vanha että osaa hoitaa jutut itse. Tai olla hoitamatta ellei huvita.
 
Päivää. Olipas rankka työpäivä. Nyt joutuu katsoa noiden kouluhommia. Ei kyllä huvittaisi, koska nojatuoli näyttää kutsuvan minua
Avasin päivällä isomman koululaisen oven enkä edes koputtanut, pyyhälsin vai sisään ja vein puhtaat vaatteet kaappiin. *rohkee* :D Siellä hää veteli punnerruksia kevyen oloisesti.:D
Poika on nyt sitten muutaman sentin pidempi kuin mä, eilen mentiin selät vastakkain peilin eteen. Kamalaa!:D
Meidän pikkuhikkellä (tytöllä) ei kouluhommat suju kiitettävästi, hänelle on ollut erityisen haastavaa, todella sosiaalisena ihmisenä, olla ”eristyksissä”. Kouluun ja ihmisten pariin on kuulema on kova kaipuu! Ens vuonna seiskalle uudella puhdilla. En tiedä viitsiikö opet alentaa hirveästi numeroita koska joillekin kotikoulu ei ole se paras vaihtoehto, mutta katsotaan.

Olen ottanut kylmästi sen linjan että teidän duuni - hoitakaa ite ja kysykää maikalta jos on kysyttävää.
 

Yhteistyössä