Whatsapp, puhelimen kanssa soitteleminen...Hei, kuinka te yksinäiset ihmiset hoidatte sosiaalisen kanssakäymisen nyt karanteeni aikana?
Whatsapp, puhelimen kanssa soitteleminen...Hei, kuinka te yksinäiset ihmiset hoidatte sosiaalisen kanssakäymisen nyt karanteeni aikana?
KiitosUnohda, minä luovutan :/
Kyllä sut saadaan sitä vielä maistamaanKiitos
Oot herttanen kun tuolleen yrität saada edes maistamaan, mutta kun mää en tykkää ananaksesta suolasen kanssa ja se on ihan sama kuka sen tekee ja millä ohjeella.
Mistä ja mihin siirrät tietoa? Usein muistikortti tai -tikku on kuitenkin se järkevin tapa.Suositelkaas jotain nopeampaa kuin wetransfer. 12 Gb tiedostonsiirtoon ei voi mennä 4h... Nettikään ei hidastele.
Lähetän tiedostoa kaverille. Saa ladattua koneellensa itse kun kerkeää.Mistä ja mihin siirrät tietoa? Usein muistikortti tai -tikku on kuitenkin se järkevin tapa.
Eikö silloin tuo kortti tai tikku kirjeessä/vietynä olisi se helpoin tapa?Lähetän tiedostoa kaverille. Saa ladattua koneellensa itse kun kerkeää.
No miten suukottelu?Whatsapp, puhelimen kanssa soitteleminen...
Niin täytyy tehdä, ellei tämä pelitä. Tosin voisin myös jakaa driven kansion, jospa se olisi nopeampi tapa. Täytyykin testataEikö silloin tuo kortti tai tikku kirjeessä/vietynä olisi se helpoin tapa?
Muistikun saa baarioluen hinnalla (sen kuitenkin olisit valmis kaverille tarjoamaan).
Ei semmoista kuulu harrastaa nykyäänNo miten suukottelu?
Jep. Olinpas idiootti. Driveen se meni minuutissa ja sain jo jaettua kansion...Niin täytyy tehdä, ellei tämä pelitä. Tosin voisin myös jakaa driven kansion, jospa se olisi nopeampi tapa. Täytyykin testata
Oppi ei selvästikään mene perille kaikilla. Suutelut pois ja suoraan asiaan. Takaapäin työnnellen tarttuminen hengitysteitse on luultavasti epätodennäköisempää.No miten suukottelu?
Tarkoitin alempien huulien suukotteluaOppi ei selvästikään mene perille kaikilla. Suutelut pois ja suoraan asiaan. Takaapäin työnnellen tarttuminen hengitysteitse on luultavasti epätodennäköisempää.
Yhdyntää vaarallisempaa on näinä aikoina siis suutelu. Korona leviää ensisijaisesti pisaratartuntana, ja kun huulet kohtaavat toisensa, ovat pisarat liikkeellä. Suukotellessa leviää nimestään tunnetun pusutaudin lisäksi niin nuhakuume kuin koronakin.
Saako nyt harrastaa seksiä? Kaikki seksistä ja koronasta
Yhdyntää vaarallisempaa on suukottelu, eikä vakisuhteessa tarvitse ristiä jalkojaan. Uusien kumppanien kanssa täytyy nyt luottaa teknologiaan.www.is.fi
Koira on nyt seksin harrastajan paras ystävä
Saattaa olla ongelma, koska rimmingkin sellaiseksi mainitaan. Sylki on riskin nimi.Tarkoitin alempien huulien suukottelua
Suukottelu on vähän sellasta nynnyilyä, nyt muotia on mennä heti vaan asiaan...sen kummemmin nuolematta naamoja.No miten suukottelu?
No et kai sinäkään töpehdi sinne, eikä se mikään hengityselin liene.Saattaa olla ongelma, koska rimmingkin sellaiseksi mainitaan. Sylki on riskin nimi.
No emminä sitte, tykkään suukottelustaSuukottelu on vähän sellasta nynnyilyä, nyt muotia on mennä heti vaan asiaan...sen kummemmin nuolematta naamoja.
Mutta kun sitä tautia ei aina itse tiedä. Minulla voi siis juuri nyt olla covid-19, vaikka en sitä itse tiedä. Koronavirus on siitä pirullinen, että sitä voi levittää jo ennen oireiden alkamista tai silloin, kun mitään selkeitä oireita ei edes tule. Jokainen on siis potentiaalinen levittäjä (paitsi vuodenvaihteesta asti täydellisessä eristyksessä ollut henkilö).No et kai sinäkään töpehdi sinne, eikä se mikään hengityselin liene.
Uskon, että tiedät, että täytyy olla tauti ennenkuin sitä voi levittää,
Voiko koronaa istuttaa naisen sukupuolielimeen?Mutta kun sitä tautia ei aina itse tiedä. Minulla voi siis juuri nyt olla covid-19, vaikka en sitä itse tiedä. Koronavirus on siitä pirullinen, että sitä voi levittää jo ennen oireiden alkamista tai silloin, kun mitään selkeitä oireita ei edes tule. Jokainen on siis potentiaalinen levittäjä (paitsi vuodenvaihteesta asti täydellisessä eristyksessä ollut henkilö).
Limakalvoja siellä alapäässäkin on, joten varovainen pitää olla. Siis ei nuoleskelua ja kädet pitää pestä myös ennen seksiä, jos niillä kosketaan "sinne". Tuohon käsien pesuun ohjeistetaan myös ennen masturbointia, muutenhan sooloseksi on sitä turvallisinta koronan suhteen.Voiko koronaa istuttaa naisen sukupuolielimeen?
Jos seksi muuten on sallittua.
Nyt siitä tuli sukupuolitauti. Pysyn erilläni koko hommasta.Limakalvoja siellä alapäässäkin on, joten varovainen pitää olla. Siis ei nuoleskelua ja kädet pitää pestä myös ennen seksiä, jos niillä kosketaan "sinne". Tuohon käsien pesuun ohjeistetaan myös ennen masturbointia, muutenhan sooloseksi on sitä turvallisinta koronan suhteen.
Älä ime omaa gigulia, jos herpes kukkii huulessa. Tää on vanha viidakon sananlaskuNyt siitä tuli sukupuolitauti. Pysyn erilläni koko hommasta.