Ai niin Mutteri
Emmää sille viitti
Tein kompromissin,. eli jätin tänään ruoan pois...mitä sitä turhaan tekemään tai ostamaan jotain, mitä ei tee mieli kuitenkaan
Ai niin Mutteri
Emmää sille viitti
Tein kompromissin,. eli jätin tänään ruoan pois...mitä sitä turhaan tekemään tai ostamaan jotain, mitä ei tee mieli kuitenkaan
Riisi ja pavut kasviksilla maistuuMaistuuko Ellulle banaanikakku? Laitan kohta uuniin. Myöhemmin on riisiä pavuilla ja kasviksilla.
OkRiisi ja pavut kasviksilla maistuu
Kakusta voin ottaa viipaleen jälkiruoaks, jos mahaan vielä jotain mahtuu
Pidän ananaksesta, mutta en ruoassa
Ei oikein pitsaa tee mieli.
Mietin jopa kebabia salaatilla, mutta emmie tiiä...ne tekee ihan liian suuria annoksia tääll, joten loput menis alas pakkopullana tai sitten roskikseen...
Mulle suklaakakkua kiitosMaistuuko Ellulle banaanikakku? Laitan kohta uuniin. Myöhemmin on riisiä pavuilla ja kasviksilla.
Ei ole.Mulle suklaakakkua kiitos
No voehan että. Sitten joudun nauttimaan vaan silmänruoastaEi ole.
Joku toinen kerta suklaakakkua.No voehan että. Sitten joudun nauttimaan vaan silmänruoasta
En en en ja EN.Toistan, oletko syönyt koskaan ananashampurilaista?
En en en ja EN.
Entä lämpimät leivät jossa on ananasviipale?En en en ja EN.
En kattonutNiin arvelinkin
Katsoitko Pynnösen videon vinkkasmastani kohdasta?
Minä rakastan ananashampurilaisia
Eiiii...ananas kuuluu jälkiruokiin tai syötäväks sellasenaan, ei suolasen kanssaEntä lämpimät leivät jossa on ananasviipale?
En kattonut
Eiiii...ananas kuuluu jälkiruokiin tai syötäväks sellasenaan, ei suolasen kanssa
En kattonut
Eiiii...ananas kuuluu jälkiruokiin tai syötäväks sellasenaan, ei suolasen kanssa
Tullee pitkä odotus sulleSyvä huokaus, palataan sitten asiaan ku olet katsonut sen.
Huom. Vinkkasin jopa kohdan mistä katsoa.
Jätetään vaan ne ananakset ja banaanit viidakon elikoille ja suositaan suomalaisia hedelmiäNiin arvelinkin
Katsoitko Pynnösen videon vinkkasmastani kohdasta?
Minä rakastan ananashampurilaisia
Röyh
Tomaatti-sipulisalaatti on meikän lemppariaMeil on vasta kebablastut paistinpannulla ja ranskanpotut menossa uuniin.
Valkosipulikastike sentäs on valmis, samoin tomaatti-sipulisalaatti sekä chilikastike.
Tullee pitkä odotus sulle
Miks mää sellasesta ruoasta kattosin jotain mitä en kumminkaan suuhuni pistä?
Siinä on jotain olelliista, mikä voisi olla hyvä sinunkin oivaltaa.