No voe tokkiisa, nythän tiältä uuvvelta mualta saapi jo luikahtaa.Mä niiiiin haluaisin jonnekin. Ihan mihin vaan.
Mutku ei.
No voe tokkiisa, nythän tiältä uuvvelta mualta saapi jo luikahtaa.Mä niiiiin haluaisin jonnekin. Ihan mihin vaan.
Mutku ei.
Saa mutta ei se kannata.No voe tokkiisa, nythän tiältä uuvvelta mualta saapi jo luikahtaa.
No kohta se on päästävä jo maalle!Saa mutta ei se kannata.
Tuo on sentään normaalia.Aargh, mä tuun hulluksi tuon toisen ipanaisen kanssa... On vuoron perään kiukutellu/remunnu kolme päivää. Ihan sama miten yrittää.... Mä pimahdan kyllä jos tuolle nyt puskee joku pidempi kestoinen uhma, kun saa remutessaan nuoremmankin villiintyyn mukaan ja kiukutellessa aiheet on ihan tuulesta temmattuja.. Kultainen keskitie on jossain ihan hukassa...Eikä auta ulkoilut...
mää oon ollu jo kuukauvven, tulin ennenku se kiellettiinNo kohta se on päästävä jo maalle!
Mulla ei ole mitään hinkua.No kohta se on päästävä jo maalle!
No voe tokkiisa, nythän tiältä uuvvelta mualta saapi jo luikahtaa.
Miksi ei saa vuokrata?Mut eräkämppiä ei saa vuokrata. Eikä espanjaan pääse. Eikä edes latviaan.
Miksi ei saa vuokrata?
Joo, näimpä, Soomesta ei pääse vielä.
Latviassa on ehania taloja ja kattoja!
T. Kattofetissityttö
Tjaah, kyllä noita tuntus olevan vuokralla ihan normitapaan. Osassa kerrottiin vielä, että mökki tyyliin desinfioitu katosta lattiaan...Ei saa. Koronaviruksen takia.
Tjaah, kyllä noita tuntus olevan vuokralla ihan normitapaan. Osassa kerrottiin vielä, että mökki tyyliin desinfioitu katosta lattiaan...
Aivan! Höh! Olis noi kai nyt jotenkin voinut järjestää toisinkin...Nii mut niitä mitkä ovat kansallispuistoissa!
Ku vaikka tää. https://www.luontoon.fi/pikkuhossavuokratupa
Ei oo vuokrattavissa nyt lainkaan.
Aivan! Höh! Olis noi kai nyt jotenkin voinut järjestää toisinkin...
Huomenta!
Tosin olen valvonut jo kolmisen tuntia öbauttiarallaa..
Kahvia tulossa ja kovasti mietin mitä tekis mieli syödä tänään ruokana.
Kananuudelia? Tai jotain wokkia?Huomenta!
Tosin olen valvonut jo kolmisen tuntia öbauttiarallaa..
Kahvia tulossa ja kovasti mietin mitä tekis mieli syödä tänään ruokana.
Huomenta, mulla myös kipiä. Oli eilen illallakin.Huomenia!
Pää on hieman kipeä. :S Siis lisää kahvia.