Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tulin poikkeuksellisesti intterveppiin kun pitää löytää tytön huoneeseen loveseat.:unsure:
Eli sellanen 1,5 istuttava=löhöttävä nojatuoli.
 
Aargh, mä tuun hulluksi tuon toisen ipanaisen kanssa... On vuoron perään kiukutellu/remunnu kolme päivää. Ihan sama miten yrittää.... Mä pimahdan kyllä jos tuolle nyt puskee joku pidempi kestoinen uhma, kun saa remutessaan nuoremmankin villiintyyn mukaan ja kiukutellessa aiheet on ihan tuulesta temmattuja.. Kultainen keskitie on jossain ihan hukassa...Eikä auta ulkoilut...
 
Aargh, mä tuun hulluksi tuon toisen ipanaisen kanssa... On vuoron perään kiukutellu/remunnu kolme päivää. Ihan sama miten yrittää.... Mä pimahdan kyllä jos tuolle nyt puskee joku pidempi kestoinen uhma, kun saa remutessaan nuoremmankin villiintyyn mukaan ja kiukutellessa aiheet on ihan tuulesta temmattuja.. Kultainen keskitie on jossain ihan hukassa...Eikä auta ulkoilut...
Tuo on sentään normaalia.
Mä oon yli 40-v. ja joka päivä on mulla uhma. :(
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Ostin e-scootin palleroille ja nyt oon murot uikkareissa että ne teloo ihtensä!
Vanhimmalla on vielä matkaa mopokorttiin ni joku vempain pitää olla.:oops:
Rajottimet tietenki hiiteen sillonku minä sillä porhallan!:sneaky:
 
Pitsaa tietenkin :p
Sinähän et pidä ananaksesta?
Oletko koskaan syönyt ananashampurilaista?

Katsoppa tätä videota 3:40 eteenpäin vähän:

Huomenta!

Tosin olen valvonut jo kolmisen tuntia öbauttiarallaa..
Kahvia tulossa ja kovasti mietin mitä tekis mieli syödä tänään ruokana.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta.
Nyt....nyt...ois oiva hetki haravoinnille:aurinko paistaa, ei tuule paljoa ja piha alkaa olla kuiva. :) :) Raaps, raaps.

Mutta nyt on dementia:kuka muistaa mikä lintu laulaa viheltäen? Semmone pitkä, masentunu, surumielinen 1 nuotin vihellys?

Vai onks tuolla joku ikävöivä Pertti, joka viheltää. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä