Haaveena vauva 2020

Mä oon jostain syystä haistanut kaikkialla vanhan pahan hienhajun. Se alkoi jo eilen ku kävin kaupassa hakemas testiä, ja sielä oli joku epäsiisti mies. Se haju jäi mun nenää. Nyt tuntuu et ite haisen siltä vaikka kävin just suihkussa, mies haisee siltä ja meidän koti haisee siltä. Hyi. Pitää alkaa varmaan pesemään paikkoja et saa sen hajun pois :ROFLMAO:
 
@Titi-Love upeesti viiva vahvistunut. Näkyy selvästi. <3

Minä vannoin että en tee testiä liian aikaisin mutta kuinkas kävikään.. tänään on dpo 9 ehkä.. ja pc testi (tai sius 2 testiä =D ) ihan selkeä nega.. kuinkas muutenkaan.. oireita on tuntemukset rinnoissa, välillä kuumottaa ja välillä kihelmöi.. hitusen myös aristusta.. aaltomaista huonoa oloa on myös.

Tulee varmaan testattua taas aamulla.. :O
 
@Helmiii minäkin uskoisin et kierron alkupuolella ennen ovista olis paras aika mennä lääkäriin. Ultralla pystytään kattomaan silloin juuri esim. limakalvon paksuus ja follien tilanne kiertopäiviin nähden, eli onko ovulaatiota näköpiirissä. Myös munasolureservi katottiin mulla siinä ekalla käynnillä. Sinuna menisin ihan lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle/ensikäynnille yksityiselle. Ei silti velvoita mihinkään jatkotoimenpiteisiin. Mutta saisit arvokasta tietoa omasta tilanteesta ja mielenrauhaa, toki ymmärrän et rahanmeno kyllä harmittaa. Mulla ensikäyntiin meni noin. 200€ mut oli kyllä rahan arvoista kun sattui olemaan erittäin asiantunteva ja mukava lääkäri ja siitä lähti tutkimukset ja hoidot nopeasti etenemään. Nyt hoitotauollakin viestitellään kuulumisia ja viesti palvelusta joko hoitaja tai lääkäri vastaa aina saman päivän aikana jos on kysyttävää. Oma kokemus perus gyneltä oli huono ja rahat meni hukkaan, kun sanottiin vain että kaikki ok, eikä edes tsekannut noita edellämainitsemiani asioita.
Kiitos vastauksesta!! Kilpirauhasearvot oli huonontuneet vuoden takaisesta, ovat viitearvoissa mutta omalla kohdallani tavallista huonommat. Mutta en tiedä auttaako Tyroksiini nosto vai ei. Päätin varata yksityiselle ajan juurikin ennen arvioitua ovis viikkoa. Löysin sellaisen joka on erikoistunut näihin kaikkiin mitä tarvitsen, hedelmällisyysarvioihin, lapsettomuuteen, hormoneihin, kilpirauhasen toimintaan ym :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Lilmi89 Eikä:cry::cry:
Alkuraskauden vuoteluthan voi myös olla ihan normaaleja, toivotaan parasta, tsemppiä:whistle:
@Titi-Love No nyt näkyy kunnolla, ihanaa, varovaiset onnittelut:love:

Omaa napaa..
tänään juossu vessas vähän väliä kattoo näkyyks menkkoi, ei siis muuta tuntemuksia jomottelui tms. Mut kumman koosteet paikat mut vv se vaan ollu.
Ja kävin kaivelees roskista aamun testit, joo älkää kysykö miksi?!? :Dmiks mä teen näin aina itelleni, ihanku täst ois jotain hyötyy ku ei oo ees:rolleyes:
Jotain niissä taas mukamas näkyy ku kääntelee ja vääntelee:geek:
Onneks mul ei oo enää r.testei, muuten olisin jo varmaan uuden tehny, nyt täytyy malttaa vaa ootella loppuviikkoon:X3:
 
@Lilmi89 Eikä
Alkuraskauden vuoteluthan voi myös olla ihan normaaleja, toivotaan parasta, tsemppiä
@Titi-Love No nyt näkyy kunnolla, ihanaa, varovaiset onnittelut

Omaa napaa..
tänään juossu vessas vähän väliä kattoo näkyyks menkkoi, ei siis muuta tuntemuksia jomottelui tms. Mut kumman koosteet paikat mut vv se vaan ollu.
Ja kävin kaivelees roskista aamun testit, joo älkää kysykö miksi?!? miks mä teen näin aina itelleni, ihanku täst ois jotain hyötyy ku ei oo ees
Jotain niissä taas mukamas näkyy ku kääntelee ja vääntelee
Onneks mul ei oo enää r.testei, muuten olisin jo varmaan uuden tehny, nyt täytyy malttaa vaa ootella loppuviikkoon
Siis ihan ku mä olisin kirjottanut!o_O
Koko ajan käyn vessassa ihmettelees onko ne menkat alkanu, mutta vain runsasta VV:tä. Mulla on kyllä menkkamaisia poltteita vatsassa ja selässä ollu jo pari päivää, mutta ei minkäänlaista vuotoa:unsure:
Ja kyllä pakko myöntää, että piti sieltä roskiksesta kaivaa testi ja katella joka suunnasta ja valossa:devil::LOL:
 
  • Haha
Reactions: Helmiii ja Alinna86
Siis ihan ku mä olisin kirjottanut!
Koko ajan käyn vessassa ihmettelees onko ne menkat alkanu, mutta vain runsasta VV:tä. Mulla on kyllä menkkamaisia poltteita vatsassa ja selässä ollu jo pari päivää, mutta ei minkäänlaista vuotoa
Ja kyllä pakko myöntää, että piti sieltä roskiksesta kaivaa testi ja katella joka suunnasta ja valossa
Toivottavasti tää piinailu on sit kaiken arvoista eikä vaan joku hormoni häiriö :LOL:
Mulla ainut mikä vois enteillä menkkoja on tää palelu, kaikki aiemmat päivät ja yöt oon hikoillu ja koko aika ollu kuuma,paitsi tänään oon ihan jäässä, mikään lämpö ei tunnu riittävän et voi olla et lämmöt lähtis nyt tippuu sitten. No katsellaan aamulla taas tilannetta:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Voi ei @Lilmi89 tsemppiä ❤

Täälläkin alkaa oviksesta asti ollut tissikipu loppua. Ainut, mikä on tähän asti pitänyt vähän toivoa yllä... Tuossa ennen saunaa oli viel kunnolla kipeät, mut nyt ei oo enää juurikaan. Et se siitä sitten. Tosiaan pe pitäis viimeistään menkat alkaa. Kyllähän näihin pettymyksiin on jo tottunut ja mieli turtunut, mutta silti surullinen, alakuloinen, pettynyt fiilis. No, ehkä taas kohti uusia pettymyksiä, sillä luulen että onnistumisprosentti meillä vaan pienenee koko ajan. Mikäli hoidot pääsisi jatkumaan, voisi toivonsa laittaa niihin... Mut nyt ei auta kuin odotella. Jään seurailemaan miten muilla loppukierron piinailijoilla käy. Toivottavasti vielä joku pääsee joulukuisiin ❤
 
Voi ei @Lilmi89 tsemppiä ❤

Täälläkin alkaa oviksesta asti ollut tissikipu loppua. Ainut, mikä on tähän asti pitänyt vähän toivoa yllä... Tuossa ennen saunaa oli viel kunnolla kipeät, mut nyt ei oo enää juurikaan. Et se siitä sitten. Tosiaan pe pitäis viimeistään menkat alkaa. Kyllähän näihin pettymyksiin on jo tottunut ja mieli turtunut, mutta silti surullinen, alakuloinen, pettynyt fiilis. No, ehkä taas kohti uusia pettymyksiä, sillä luulen että onnistumisprosentti meillä vaan pienenee koko ajan. Mikäli hoidot pääsisi jatkumaan, voisi toivonsa laittaa niihin... Mut nyt ei auta kuin odotella. Jään seurailemaan miten muilla loppukierron piinailijoilla käy. Toivottavasti vielä joku pääsee joulukuisiin ❤
Nyt on kyllä turhauttavaa, kun pitää odottaa hoitojen jatkumista. Tänään soittivat klinikalta, että ei tietoa milloin jatkuu. Soittavat taas uudestaan kuukauden päästä. Kaikki toivo asettuu kyllä hoitoihin, tuntuu piinalliselta että ne nyt sitten lykkääntyi..
 
@Kasikuus onko teillä päin muita klinikoita? Tutkimuksia kyllä tehdään ymmärtääkseni, jos vain on klinikat auki.
Ei ilmeisestikään :( Kun googlettaa, ni antaa vaan ton yhden klinikan ja perhesuunnitteluneuvolassakin sanoi vain tuon. Mies laitto sinne s.postia ja kysy, että missä tapauksissa ne ottaa sinne, vaikka se on kiinni. Samalla heitti mulle idean, et hän ajaa vaikka tonne 150km päähän, jossa klinikka vielä auki, et saatais tuloksia ❤
 
Nyt on ihan pirun kipee tuo rinnan patti :( Lämmöt laski hiukan ja alaselän polttelut oli läsnä yöllä taas, joten parin pvä sisään menkat alkaa. :rolleyes:

@Pampula3 Samoja fiiliksiä. Tottunut on, että ne menkat alkaa, mutta silti niin pettynyt ja surullinen fiilis aina ja sit tosiaan kun tutkimukset olis alkanut, niin kaikki on jäissä :( Kyllä mä silti haluan toivoa ja uskoa, että me molemmat vielä pieni saadaan, vaikka ikää alkaa olemaan ja hoidot tauolla. Ja kaikki muutkin sen pienen saa, vaikka tässä joutuukin odottelemaan hoitoja.
@minttuni myös paljon tsemppejä ❤ odotus ollut sinullakin pitkä, mutta se pitkä odotus toivottavasti palkitaan, kun tämä korona asia on ohi
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

16.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Mandariinilohko.......kp 45/xx
Masu90............................kp 43/27-30
Krippis..............................kp 40/22-24
BonBon88.....................kp 39/30-32
Amadecasa.................kp 37/34-55
Keltasirkku-.................kp 33/28-32
Nieve30..........................kp 31/29
Loree................................kp 31/23-28
Wanti................................kp 31/30-48
Alinna86.........................kp 28/28
Kasikuus........................kp 25/27-28
Jjenn................................kp 25/30-31
Futurmama.................kp 25/29-34
Pampula3.....................kp 24/21-26
Hipposka......................kp 23/30
LaTiLa..............................kp 23/27
Brunet82.......................kp 21/26-28
Shibali...............................kp 21/23-28
Ilona Eloisa...................kp 19/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 16
Loree........................................dpo 16
Kasikuus.................................dpo 12
Pampula3.............................dpo 12
Wanti........................................dpo 10
LaTiLa.......................................dpo 9

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Lilmi89: voimia!

@Kasikuus: Toivotaan vielä ettei niitä menkkoja näy. Tää korona tilanne on kyllä niin kamala joka osalta ja ei edes tajua, että vaikuttaa myös hoitoihin. Toivottavasti pääsevät purkamaan jonoja pois nopeastikin. Meinaatko vielä testailla?

Itsellä ei testejä, pitäisi käydä hakemassa jostain. Loppukierron tutut oireet ja kiukku alkaa heräillä. Menkkoja odotellessa. Jokaiseen pieneenkin oireeseen joka voisi liittyä raskauteen, kyllä takertuu ja tänään aamulla ne oli krapulainen olo herätessä ja kahdesti repäisykivut tuolla kohdun kannattimissa. Mutta kun niitä on mulla sitten ihan normi kierroissakin. Jotta ei sinänsä kerro mistään. (Joku varmaan tietää, jos on ollut raskaana ja vaikka käännyt kyljelleen, repäisee niin kipeästi lujaa tuonne munasarjojen kohdille jommalle kummalle puolelle?) Tänään oli ylösnoustessa ja toinen tuli kun venyttelin haukotellessa. Vaikka tietää että niitä on tosiaan joskus tulee normi kierrossa, niin toivoisi että johtuu nyt jostain muusta.
 
@LaTiLa Tän aamun fiilikset on niin vahvat menkkojen suhteen, et meni se testaus into ja mitä niitä tuhlaamaan :D Repäisykivut on ihan kauheita, mulla ollut näiden yk14 aikana vain 2 kiertoa, jossa EI OLE repäisykipuja. Välillä ne on niin kovia, et pitää pidättää hengitystä.

@Alinna86 Jopas on korkeat lämmöt :eek: Mut eikös korvakuumemittari näytä aina enemmän kuin normi mittari? :unsure: Ainakin muistelen, et mitä lapsilta mitannut, ni yleensä korvamittari näyttää 0.5 astetta enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@LaTiLa Tän aamun fiilikset on niin vahvat menkkojen suhteen, et meni se testaus into ja mitä niitä tuhlaamaan Repäisykivut on ihan kauheita, mulla ollut näiden yk14 aikana vain 2 kiertoa, jossa EI OLE repäisykipuja. Välillä ne on niin kovia, et pitää pidättää hengitystä.

@Alinna86 Jopas on korkeat lämmöt Mut eikös korvakuumemittari näytä aina enemmän kuin normi mittari? Ainakin muistelen, et mitä lapsilta mitannut, ni yleensä korvamittari näyttää 0.5 astetta enemmän.
Niihän se näyttää, mut käyräähän tässä seurataan ja sitä et pitäs lähtee laskuu eikä nousuun..tai sit on pöpö tulossa:unsure::D
 
No joo se selittää sitten nuo lämmöt, miksi korkeita, mutta silti mielenkiintoinen käppyrä ja aika hyvältä näyttää. Mutta kuumeeksi tuo 38 kyllä itsellä menisi korvastakin mitattuna
Joo täl on menty vuosi jo ja hyvin osaa kattoo millon ennustaa ovista ja oviksen jälkeen nousee jne. Jopa ennustanut raskauksia näistä lämmöistä vuoden aikana parit, mutta nyt näin pitkä ylöspäin menevä käyrä muistuttaa niin lokakuisesta plussasta et alkaa tosissaa olee jännät paikat :X3:
Mul oli sillon just ennen ku plussasin ni 37.7-38 täl samal mittaril. Mulle kuumetta on jos mennää yli 38, ilmeisesti kuumaverinen:D
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Niihän se näyttää, mut käyräähän tässä seurataan ja sitä et pitäs lähtee laskuu eikä nousuun..tai sit on pöpö tulossa
Juu siis en tarkoittanut, että ei pystyis käyrää seuraa, vaikka näyttääkin enemmän :) Sama kai se on millä sen mittaa, kun näkeehän sen muutoksen suusta, korvasta tai kainalostakin :)
 

Yhteistyössä