*röyh*
Tuli älyttömän hyviä. Ohjeen saa jos haluaa.
Tahdon
Jep, karpaloa sen olla pittää eikä mitään sitruunaista wc-raikastintaKarpalo Novelle se vaan on aina niin hyvää.
Sitruuna novelle on parasta!!Jep, karpaloa sen olla pittää eikä mitään sitruunaista wc-raikastinta
Mä olen Echon tiimissä tässä asiassaSitruuna novelle on parasta!!
Aika myöhäistä kylvää chilejä tälle vuodelle. Mutta säilyy noissa toki itävyys aika pitkään (useita vuosia).Enpä tiedä, mutta muistatko paljon chilin siemenillä oli postikulut, jos tilaa fatalilseedsiltä?
Tarkistin. Turhan löysät tissit...Oletko jo tutustunut Gabbie Carter nimisen artistin tuotantoon?
Tarkistin. Turhan löysät tissit...
Aika myöhäistä kylvää chilejä tälle vuodelle. Mutta säilyy noissa toki itävyys aika pitkään (useita vuosia).
Mitäs sun pääsiäinen pitää sisällään?Huomenta p1llurat
Mitäs sun pääsiäinen pitää sisällään?
Meneekö löysää vai kovaa munaa?
Vaiko ihan munaton?
Löytyykö muita herkkuja?
Huomentapäivää,toivotaan ettet ole sairastumassa.Mielenkiintoinen tilanne ja onneksi nyt on pari vapaa päivää, mulla on nimittäin ollut kurkku vähän kipeä, lihakset todella kipeänä, olkavarret tuntuu siltä kuin olisi laitettu jäykkäkouristuspiikki, ja eilen ihmettelin kun kahvi maistuu oudolle, vähän vetiselle ja siinä on outo sivumaku. Illalla hammaspesun jälkeen piti tarkistaa käytinkö omaa hammastahnaa kun se maistui ihan oudolle. Ja äsken luin jonkun koronasta parantuneen tuntemuksista kun sanoi että mm. Kahvi ja hammastahna voivat maistua oudolle. Kuumetta mulla ei ole, rintaranka tuntuu olevan lukossa joten rintaan sattuu ja se aiheuttaa tietenkin tietynlaista hengenahdistusta kun hengittäessä rintaan sattuu.
Mutta kun näihin oireisiin on luonnollinenkin selitys, kun olen ollut jokusen päivän liian lyhyillä yöunilla(n4h) on kroppa kovilla, lisäksi refluksi voi aiheuttaa ties mitä.
Toivottavasti nää häviää tiistaihin mennessä että uskaltaa töihin
ei mihinkään töihin, saatat olla coronassaMielenkiintoinen tilanne ja onneksi nyt on pari vapaa päivää, mulla on nimittäin ollut kurkku vähän kipeä, lihakset todella kipeänä, olkavarret tuntuu siltä kuin olisi laitettu jäykkäkouristuspiikki, ja eilen ihmettelin kun kahvi maistuu oudolle, vähän vetiselle ja siinä on outo sivumaku. Illalla hammaspesun jälkeen piti tarkistaa käytinkö omaa hammastahnaa kun se maistui ihan oudolle. Ja äsken luin jonkun koronasta parantuneen tuntemuksista kun sanoi että mm. Kahvi ja hammastahna voivat maistua oudolle. Kuumetta mulla ei ole, rintaranka tuntuu olevan lukossa joten rintaan sattuu ja se aiheuttaa tietenkin tietynlaista hengenahdistusta kun hengittäessä rintaan sattuu.
Mutta kun näihin oireisiin on luonnollinenkin selitys, kun olen ollut jokusen päivän liian lyhyillä yöunilla(n4h) on kroppa kovilla, lisäksi refluksi voi aiheuttaa ties mitä.
Toivottavasti nää häviää tiistaihin mennessä että uskaltaa töihin
Jep. Pitäisi vaan saada itsekuria tuohon nukkumiseen eikä kattella miehen kanssa sarjoja yhteen-kahteen yöllä, etenkin jos herätys on 4.30-5.00Huomentapäivää,toivotaan ettet ole sairastumassa.
Pari päivää näyttää kyllä, jos nää oireet loppuu nukkumalla niin ei se sitten sitä ole. Tosin rintarangan lukko yleensä vaatii fyssarin/osteopaatin avaamista mutta niihin ei nyt taida olla menemistäei mihinkään töihin, saatat olla coronassa
Aika myöhäistä kylvää chilejä tälle vuodelle. Mutta säilyy noissa toki itävyys aika pitkään (useita vuosia).
Voi niitä kasvattaa milloin haluaa, mutta se vaatii pieniä järjestelyjä.