Haaveena vauva 2020

Meillä takana 14 vuotta yhdessä joista 4 naimisissa. 2 lasta ollaan saatu, kolmatta yritetty nyt 1 vuosi.

Joku täällä eilen kyseli tuosta koronan vaikutuksesta yrittämiseen. Oon sitä miettinyt kyllä paljon ja kyllähän se korona pelottaa noin ylipäätään, ei vain raskausyrityksen takia. Jos oisin alle 30-v eikä yritystä ois paljon takana niin ehkä hyvillä mielin ois järkevää pitää yrityksestä nyt taukoa. Mut meillä ikää kohta 35 ja 40, joten hedelmällisin aika on jo takanapäin eikä raskaaksitulo ole enää helppoa. Yritystäkin jo takana reilusti. Tuntuu että jokainen kuukausi eteenpäin vie haavetta kauemmas, joten mä en vaan pysty laittaa yritystä kokonaan tauolle tän takia. Toki aika matalalla profiililla mennään nyt yrittämisen kanssa kun hoidot ei etene, käytin kyllän yhden ovistestin tässä kierrossa. Ja toki on paljon stressitömampää nyt yrittää, kun kerrankin on puolensa nega kierrollakin tuon koronan takia, siis niin kauan kun korona on vielä sairastamatta. Itsensä on alttiiksi laitettava joka päivä eikä kotiin voi jäädä vaan töihin on mentävä, niin ei ehkä paras mahdollinen tilanne mulle jos olisi raskaana. Kyllä silti raskautta toivon kovin ❤ja on se toive vaan näköjään iso kun näiden faktojenkaan valossa ei yritystä halua kokonaan lopettaa.
 
Ei vissiin oo testikuvia kellään??
Hmm mun piti oottaa dpo15 sit testii mut kummasti se testihirmu taas nostaa päätään
Ja su. Aattelin tuhota yhden viinipullon, jäädään miekkosen kans kahestaan niin pitäsköhän sit kuitenki varmuuden vuoks testaa? Silloin ois ekasta ovisplussasta kulunut 14päivää niin vois jotain näkyä jos on näkyäkseen. Sit toki jos näkyis niin jäis viinit juomatta
No mullahan on jo kp 24/23-28 ja dpo12 olis sunnuntaina, niin vähän houkuttais sunnuntaina testata. Kävin tänään apteekista hakees apteekin ultran :LOL:
 
Ihan kauhea väsymys. Oisin ihan valmis jo unille :sleep:
Dpo5 ja ei niin mitään oloja. Ei ollut viimekään kierrossa ja se vasta mukavaa olikin ja ei tullut sitä romahdusta, kun menkat alkoi :) Mua kyl harmittaa nyt se, että mä vuodin ekat 14pvä ja "kohta" alkaa taas menkat :eek: Tuntuu, et tää kierto meni hujauksessa, ku ei oo ehtinyt edes piinailemaan, vaikka tokihan tässä vielä se 10pvä on sinne dpo15 sta asti :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Ihan kauhea väsymys. Oisin ihan valmis jo unille
Dpo5 ja ei niin mitään oloja. Ei ollut viimekään kierrossa ja se vasta mukavaa olikin ja ei tullut sitä romahdusta, kun menkat alkoi Mua kyl harmittaa nyt se, että mä vuodin ekat 14pvä ja "kohta" alkaa taas menkat Tuntuu, et tää kierto meni hujauksessa, ku ei oo ehtinyt edes piinailemaan, vaikka tokihan tässä vielä se 10pvä on sinne dpo15 sta asti
Tääläkin väsyttäny koko päivän! :sleep:
 
Joo on uusi ennätys! Viime kierto oli tuon 43 päivää ja sitä edellinen muistaakseni 40. Pitenee vaa koko ajan... En tiedä kuinka pitkään olisi fiksua odottaa ja toisaalta, mihin edes ottaisi sitten yhteyttä jos tilanne jatkuu. On ollut jo viikon sellainen tunnelma että hetkellä millä hyvänsä alkaa vuoto. Ehkä jos tilanne jatkuu näin pääsiäisen jälkeen niin sitten täytyy lähteä selvittää asiaa. Mut jotenkin en pysty uskoa että kierto tästä enää voisi pidentyä monella päivällä :eek:
 
@Pampula3 yritin tikuttaa tässä kierrossa ensimmäistä kertaa, mutta kahden viikon jälkeen totesin etten oikein löytänyt sitä 100 varmasti. Sain kyllä vahvoja viivoja mutta koska en ole aiemmin tikuttanut niin jäi vähän siihen pisteeseen, että arvelin sen olleen tiettynä päivänä mutta en voinut olla varma.

@Hypsy mulla on arveltu v2015 alkaen, että olisi mahdollisesti pco. Silloin vauva ei ollut ajankohtainen mutta pyydettiin pistämään tämä muistiin tulevaa varten. No, kun aloitimme yrittämisen niin hetki sen jälkeen kävin rutiinitarkastuksessa ja tämä gyne puolestaan ei nähnyt mitään. Kaikki kuulemma kunnossa yrittämistä varten. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, joten sekin voi vaikuttaa moneen. (?)

Tänään kp51 ja nega. Juilii kyllä alavatsaa ja turvottaa niin että voi olla että pääsiäinen kuluu megamenkkojen parissa :D

Ihanaa pitkäperjantaita kaikille!
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Helmiii..............................kp 51/29-43
Mandariinilohko.......kp 39/xx
Masu90............................kp 37/27-30
Krippis..............................kp 34/22-24
BonBon88.....................kp 33/30-32
Amadecasa.................kp 31/34-55
Keltasirkku-.................kp 27/28-32
Nieve30..........................kp 25/29
Loree................................kp 25/23-28
Wanti................................kp 25/30-48
Alinna86.........................kp 22/28
Kasikuus........................kp 19/27-28
Jjenn................................kp 19/30-31
Futurmama.................kp 19/29-34
Pampula3.....................kp 18/21-26
Hipposka......................kp 17/30
LaTiLa..............................kp 17/27
Brunet82.......................kp 15/26-28
Shibali...............................kp 15/23-28
Ilona Eloisa...................kp 13/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 10
Loree........................................dpo 10
Kasikuus.................................dpo 6
Pampula3.............................dpo 6
Wanti........................................dpo 4
LaTiLa.......................................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Pampula3 yritin tikuttaa tässä kierrossa ensimmäistä kertaa, mutta kahden viikon jälkeen totesin etten oikein löytänyt sitä 100 varmasti. Sain kyllä vahvoja viivoja mutta koska en ole aiemmin tikuttanut niin jäi vähän siihen pisteeseen, että arvelin sen olleen tiettynä päivänä mutta en voinut olla varma.

@Hypsy mulla on arveltu v2015 alkaen, että olisi mahdollisesti pco. Silloin vauva ei ollut ajankohtainen mutta pyydettiin pistämään tämä muistiin tulevaa varten. No, kun aloitimme yrittämisen niin hetki sen jälkeen kävin rutiinitarkastuksessa ja tämä gyne puolestaan ei nähnyt mitään. Kaikki kuulemma kunnossa yrittämistä varten. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, joten sekin voi vaikuttaa moneen. (?)

Tänään kp51 ja nega. Juilii kyllä alavatsaa ja turvottaa niin että voi olla että pääsiäinen kuluu megamenkkojen parissa

Ihanaa pitkäperjantaita kaikille!
Okei... Kuulostaa noi sun kierrot vaan samanlaiselta mitä mulla on ollut pcossa. Kierrot pysyi pitkään 30-37 päiväisinä ja tunsin selkeästi oviksen. Sit joku kierto välillä alkoi venyä yli 40 päivään ja niissä kierroissa en enää ovuloinut. Sit alkoikin joka toinen tai kolmas kierto venyä entisestään 50-60-70 päivää ja nyt viime vuonna olikin kaksi kiertoa jo reilusti yli satapäiväisiä. Siinä ei montaa kiertoa vuoteen mahdu. En tarkoita, että näin käy sulle, mutta käy ihmeessä pyytämässä gyneltä apua pitkiin kiertoihin, jos kovasti kuumeilet. Tiedän, että on tosi masentavaa katsoa, kun toiset menee kierrosta toiseen ja itse junnaa vielä samassa, tietämättä milloin se vuoto vihdoin alkaa. :(❤
 
Täällä käyty jo kurkkii joulukuistenkin ryhmää (tainnut aina käydä kurkkii odottajien ryhmiä valmiiksi) jos vaikka tärppäisi, mut epäilenpä vahvasti, kun ei mitään tuntemuksia taaskaan. Mut siis siellä pisti silmään se, että esim. Fb ryhmään otettais mukaan vain n. 30. Pitääköhän siinä sit laittaa pystyyn toinenkin ryhmä niille, joilla la loppukuusta :D Ihanaahan se on, et on pieni ryhmä, mut kyllä sitä sit varmaan kuitenkin harmittelis, jos ei samaan joukkoon mahdukaan :p

@Helmiii Voiskohan perhesuunnitteluneuvolasta/tavan. neuvolasta tai ihan lääkäriltä kysyä neuvoa ja vaikka lähetettä naistenpolille? (tosin eikai sinnekään nyt ketään oteta :( )
 

Aamun testi! Mies flunssassa ja on sitä mitä mieltä ettei voi olla koronaa, mutta mulla taas pinna kireällä nuiden puheiden kans... Oikeastaan kaikki vaan ärsyttää, hormoonit?! Jään seuraileen miten tää ketju päättyy, mut voi poistaa listalta
Toivottavasti miehelläsi vain perus flunssa ja paranee äkkiä!
Ja jeee ihanaa varma plussa :love: hirveästi onnea ja tsemppiä että hän pysyisi matkassa loppuun asti!:giggle:
Ja toivotaan, että me tullaan muutkin vielä perässä sinne joulukuisiin:X3::love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89

Yhteistyössä