Miten te ehdotatte miehellenne uusia asentoja? Varsinkin jos on mies joka ottaa helposti itseensä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisin muitakin asentoja mutta mies haluaa aina sen saman, minä selällään, nostaa jalkani ylös olkapäilleen ja nylpyttää polvillaan ollen jalkojeni välissä. Minä olen kaksinkerroin siellä alla puristuksissa, selkä ei tykkää. Tykkään siitä että toinen nauttii mutta toisaalta minua kyllästyttää. Haluaisin niin muitakin asentoja, esim kokeilla ratsastusta, luulen että saisin siitä enemmän irti kuin tuosta asennosta mistä mies pitää.
Hän kyllä hieroo minua ja nuolee joskus mutta saisi kovempaakin, minusta on niin vaikea sanoa että tee lujempaa, kovempaa, vähän ylemmäs. Mies on sellainen ihmistyyppi joka ottaa helposti nokkiinsa jos huomauttaa hänen tekemisistään, että joku ei ole ihan ok tai voisi paremmin tehdä jne. En halua riitaa varsinkaan nyt korona-aikana vaan olisi enemmän aikaa seksille ja haluaisin kokeilla eri asentoja. Haluaisin myös hyväillä miestä enemmän mutta jos työnnän käsiä boksereihin niin tämä vetää ne pois. Haluaisin kokeilla ottaa suihin mutta tämä nostaa minut kainaloista pois. En ole kysellyt että miksi, minusta on niin vaikea puhua tuollaisista.
Osaisiko joku auttaa asiallisesti? Tämä on oikeasti asia mikä vaivaa minua. Haluaisin muutoksia seksielämään mutta kun en tiedä miten sanoa ettei mies pahastu ja ota nokkiinsa, se pitää pitkää mykkäkoulua jos pahastuu. En kaipaa sellaista enkä halua että seksielämä loppuu sen takia kun sanon jotain kritiikkiä siitä. Ymmärtääkö joku? En vain jaksa tuota asentoa mihin mies minut vääntää...
 
vierailija
Voithan sä kysyä palstan miehiltä. Miten teille, arvoisat palstamiehet, oma puoliso voisi ehdottaa uusia asentoja tai seksiasioita, ilman, että suuttuisit tai sinua ärsyttäisi?
 
Voithan sä kysyä palstan miehiltä. Miten teille, arvoisat palstamiehet, oma puoliso voisi ehdottaa uusia asentoja tai seksiasioita, ilman, että suuttuisit tai sinua ärsyttäisi?
Ihan miten vaan, joka ikinen kumppanilta tuleva ehdotus on otettu ilolla vastaan ja toteutettu.

Todella vaikea kuvitella tilannetta, jossa edes ärsyyntyisin ehdotuksista paitsi jos se ehdotus olisi seksin vähentämisen ehdotus. Tuollaisiakaan ehdotuksia ei (enää vuosiin) ole tullut, koska vaimo tietää, että minulla seksin määrä on aika lailla vakio. Hän sitten päättää, mikä on hänen markkinaosuutensa.
 
vierailija
"Käännytään vähän johonkin suuntaa, kun käsi/jalka/selkä on vähän pahasti...", kun joku vaivaa.

Muuten tuolle voi ehdotella mitä vaan, mutta jos kesken kaiken jokin vaivaa, niin käytän yllä olevaa ehdotusta.
 
vierailija
Ihan miten vaan, joka ikinen kumppanilta tuleva ehdotus on otettu ilolla vastaan ja toteutettu.

Todella vaikea kuvitella tilannetta, jossa edes ärsyyntyisin ehdotuksista paitsi jos se ehdotus olisi seksin vähentämisen ehdotus. Tuollaisiakaan ehdotuksia ei (enää vuosiin) ole tullut, koska vaimo tietää, että minulla seksin määrä on aika lailla vakio. Hän sitten päättää, mikä on hänen markkinaosuutensa.
Tarkoittaako tämä, että seksin määrä on sinulla aika vakio. Ja osa siitä vaimon kanssa ja osa sitten muiden kanssa?
 
vierailija
Kyllähän se avoimuus ja puhuminen seksistäkin, siitä mitä haluaa, on tosi tärkeetä suhteessa. Ettei aina vain mentäisi samalla kaavalla ja vain siten, että pääpaino on toisen osapuolen nautinnossa ja tyydytyksessä - kaksihan siinä on touhuissa mukana!

Mitä jos ette harrastaisi seksiä vain sängyssä(tuli sellainen kuva, että vain sängyssä puuhaatte) vaan kävisitte ns.kaikki huoneet läpi. Ehdotat yhteissuihkua ja siellä pyydät saada saippuoida miehesi...siellä on hyvä ottaa suihin sekä miehen työntyä suhun seisten tai miehen tulla takaapäin. Ehkä sun vain pitää ottaa semmonen astetta aktiivisempi rooli, sanot vain selkeemmin että nyt haluat ottaa miehes suihin, "anna mun kokeilla!" ja vain painaudut alaspäin vaikka ensiksi nostaisikin pois. Jos tulee selkeä kielto, niin sitten ok, ei väkisin.
Tai tuossa teidän asennossanne vain sanot että "jalat puutuu, tuutko takaapäin kyljeltään" jne.ehdotellen.


Kyllä mun mielestä pitää uskaltaa ja voida reilusti sanoa mistä tykkää ilman että ois pelkoa toisen loukkaantumisesta. Kun luulisi, että myös toinenkin haluaa oppia tietämään ja tuntemaan mistä kumppani tykkää. Ja tuohan se myös lisää kiihkoa ja himoa suhteeseen, kun huomaa toisen nauttivan kiemurrellen uudessa asennossa.
 
vierailija
Kyllä sängyssä voi sanoa ihan suoraan, että "mä haluan kokeilla olla päällä". En mä usko, että kukaan voi siitä ottaa itseensä. Eihän se sisällä minkäänlaista kritiikkiä toista kohtaan.

Kaikki eivät tykkää suihinotosta koska se ei välttämättä tunnu juuri miltään, jos ei ole kovin herkkä. Sitten on hygieniasyyt eli ei se mieskään välttämättä halua kättä muniinsa ilman jonkinlaista peseytymistä ennen sitä. Ihan samat syyt ne on miehillä kuin naisillakin. Toisilla on vähemmän estoja kuin toisilla. Mutta olisihan se kiva pystyä juttelemaan asioista. Täytyy vain uskaltaa puhua.
 
Haluaisin muitakin asentoja mutta mies haluaa aina sen saman, minä selällään, nostaa jalkani ylös olkapäilleen ja nylpyttää polvillaan ollen jalkojeni välissä. Minä olen kaksinkerroin siellä alla puristuksissa, selkä ei tykkää. Tykkään siitä että toinen nauttii mutta toisaalta minua kyllästyttää. Haluaisin niin muitakin asentoja, esim kokeilla ratsastusta, luulen että saisin siitä enemmän irti kuin tuosta asennosta mistä mies pitää.
Hän kyllä hieroo minua ja nuolee joskus mutta saisi kovempaakin, minusta on niin vaikea sanoa että tee lujempaa, kovempaa, vähän ylemmäs. Mies on sellainen ihmistyyppi joka ottaa helposti nokkiinsa jos huomauttaa hänen tekemisistään, että joku ei ole ihan ok tai voisi paremmin tehdä jne. En halua riitaa varsinkaan nyt korona-aikana vaan olisi enemmän aikaa seksille ja haluaisin kokeilla eri asentoja. Haluaisin myös hyväillä miestä enemmän mutta jos työnnän käsiä boksereihin niin tämä vetää ne pois. Haluaisin kokeilla ottaa suihin mutta tämä nostaa minut kainaloista pois. En ole kysellyt että miksi, minusta on niin vaikea puhua tuollaisista.
Osaisiko joku auttaa asiallisesti? Tämä on oikeasti asia mikä vaivaa minua. Haluaisin muutoksia seksielämään mutta kun en tiedä miten sanoa ettei mies pahastu ja ota nokkiinsa, se pitää pitkää mykkäkoulua jos pahastuu. En kaipaa sellaista enkä halua että seksielämä loppuu sen takia kun sanon jotain kritiikkiä siitä. Ymmärtääkö joku? En vain jaksa tuota asentoa mihin mies minut vääntää...
Mulla tyrehtyis kyllä kaikki halut, jos olis tollanen kumppani ja kyllähän toi sun itseluottamusta pitkällä aikavälillä alkaa syömään, koska nythän sä otat pääosin vaan miehen tunteita huomioon.
Se huomioon ottaminen pitää olla molemminpuolista.
 
vierailija
Mulla tyrehtyis kyllä kaikki halut, jos olis tollanen kumppani ja kyllähän toi sun itseluottamusta pitkällä aikavälillä alkaa syömään, koska nythän sä otat pääosin vaan miehen tunteita huomioon.
Se huomioon ottaminen pitää olla molemminpuolista.
Älä tommosta, kun niillä miehillä on nyt muutenkin niin vaikeeta. Kaikki femakot vaatimassa parempaa seksiä ja vaikka mitä muuta. Eihän siinä muuta kuin lannistu!
 

Yhteistyössä