Eihän se myöhäinen plussa ole, jos tulee dpo12. Ja kuvan testi näyttää tosi hyvältä! Ymmärrän kyllä stressin, koska sitten kun mieleen tulee joku tommonen juttu, niin siitä on vaikee päästää irti.
Voi että mua nyt alkoi stressaamaan! Ensinnäkin tämä myöhäinen haalea plussa eilen dpo12 ja nyt kun yöllä heräsin ja parin tunnin pidätyksen (ja usean vesilasin ja kahvikupposen) jälkeen pc testi ei ollut vahvistunut eilisestä lainkaan Kuinka nopeasti ne on teillä vahvistuneet ja onko ne vielä näin myöhään (Näillä dpo kun kuukautisten pitäisi alkaa perjantaina) olleet haaleita?
No samasta pissasta sitten vielä tuo Predictor early testi josta kuva tuossa ylempänä. Siinähän on jo aika hyvä viiva? Pelkään niin kemiallista! Samanlainen kokemus muutaman vuoden takaa, että haaleat testit monta päivää jotka sitten haihtui vaan pois.
Anteeksi sekava viesti. Oon nukkunut noin 3h yöllä ja nyt hirveessä stressissä tästä asiasta. Vaikkei se stressaamalla miksikään muutu!
Juu samaa mieltä kun @marrrsipaani ,että ei ole haalea lainkaan! Itsehän tein päivä ennen menkkojen alkua, dpo13, blankon testin koko yön pidätestystä pissasta. En jäänyt kyllä odottelemaan ja tihrustelemaan, olisiko siihen haamuja tai viivoja piirtynyt esim myöhemmin, kun oli itsellä niin ei-napannut olo ja ajattelin että siinä vaiheessa jo näkyisi paremmin. Seuraavan testin teinkin sitten vasta 5vrk sen jälkeen kun menkat myöhässä, ja se oli ehkä samaa luokkaa kuin tuo sinun viiva nyt, tai aivan aavistuksen tummempi että en todella huolisi sinuna!!! Minäkään en huolinut, ja kaveri matkassa nyt 13+1. hmisten kropat reagoi niin eri tavalla ja toisilla hormonia erittyy enemmän ja nopeammin.
Voi että mua nyt alkoi stressaamaan! Ensinnäkin tämä myöhäinen haalea plussa eilen dpo12 ja nyt kun yöllä heräsin ja parin tunnin pidätyksen (ja usean vesilasin ja kahvikupposen) jälkeen pc testi ei ollut vahvistunut eilisestä lainkaan Kuinka nopeasti ne on teillä vahvistuneet ja onko ne vielä näin myöhään (Näillä dpo kun kuukautisten pitäisi alkaa perjantaina) olleet haaleita?
No samasta pissasta sitten vielä tuo Predictor early testi josta kuva tuossa ylempänä. Siinähän on jo aika hyvä viiva? Pelkään niin kemiallista! Samanlainen kokemus muutaman vuoden takaa, että haaleat testit monta päivää jotka sitten haihtui vaan pois.
Anteeksi sekava viesti. Oon nukkunut noin 3h yöllä ja nyt hirveessä stressissä tästä asiasta. Vaikkei se stressaamalla miksikään muutu!
Ja juu itelläki raskaus vasta alussa ja jos saisin päättää ni linnottautuisin varmuudeks kotiin Mut joo aattelin et huolestun sit ku joku sanoo et huolestu (helppo toteuttaa) mut vielä kuitenkin melko kevyin mielin ihmettelen tätä maailmanmenoa vähän kornillakin mentaliteetilla, että voinhan mä jäädä vaikka auton alle huomenna tms.Juu samaa mieltä kun @marrrsipaani ,että ei ole haalea lainkaan! Itsehän tein päivä ennen menkkojen alkua, dpo13, blankon testin koko yön pidätestystä pissasta. En jäänyt kyllä odottelemaan ja tihrustelemaan, olisiko siihen haamuja tai viivoja piirtynyt esim myöhemmin, kun oli itsellä niin ei-napannut olo ja ajattelin että siinä vaiheessa jo näkyisi paremmin. Seuraavan testin teinkin sitten vasta 5vrk sen jälkeen kun menkat myöhässä, ja se oli ehkä samaa luokkaa kuin tuo sinun viiva nyt, tai aivan aavistuksen tummempi että en todella huolisi sinuna!!! Minäkään en huolinut, ja kaveri matkassa nyt 13+1. hmisten kropat reagoi niin eri tavalla ja toisilla hormonia erittyy enemmän ja nopeammin.
On ollut mielenkiintoista nyt lukea täällä teidän haaveilijoiden asenteesta ja kokemuksista koronaan. Itseä paljon mietityttänyt, että olisiko pitänyt taukoa yrittämisestä, jos olisin vielä tässä vaiheessa ollut haaveilija. Ymmärrän hyvin, että te, joilla on jo pitkä matka yrittämistä takana, ette tämän vuoksi yritystä tauota, mutta juuri lyhyemmän aikaa yrittäneiden kohdalla olen tilannetta miettinyt. Itseä kyllä huolettaa tämä, että juuri nyt on raskaana. Vaikka kuinka sanovat että nykytiedon valossa eivät raskaana olevat ole riskiryhmässä, niin tutkimustietoa on kuitenkin niin vähäisesti, ja muut koronavirus-kannat ovat olleet haitallisia, että kyllähän se on vaikeaa kevyesti ottaa. Toki samaa mieltä sinällään kuin @Mirkkuli26 että varmasti ei pahin mahdollinen virustauti, jonka raskaana voi saada, mutta tutkimustiedon rajallisuusen vuoksi, ei silti tälläisen asian, eli lapsen terveyden kanssa, tekisi mieli yhtään ottaa riskejä. Töihin pitöisi pian sairaslomalta palata, ja kovasti tuo mietityttäö ja huolettaa, että uskaltautuisinko.
Mutta toivotaan ettö tämä ikävä tilanne menee nyt mahdollisimman nopeasti ohi, ja tekin, joilla hoidot nyt sen vuoksi tauolla, pääsette pian jatkamaan, eikä muidenkaan tarvitsisi yrityksen jatkamisesta huolehtia <3 onnea kaikille plussanneille ja suuret tsempit kaikille muille jatkoon!
Mulla täysin sama tilanne ja ajatus!Koronasta, itsellä suuri riski sairastua töiden kautta mutta meinaan silti jatkaa yrittämistä. Ei vielä viitteitä, että olisi vahingollinen sikiölle ja tämä poikkeustila tulee jatkumaan kuitenkin kuukausitolkulla, joten en meinaa vain odotella samalla oman hedelmällisyyden laskiessa.