Paula hävisi kuin pieru saharaan.Mut missähän Paula on?
Paula kasvatti ruokaa ja osti isot sökit wc ja talouspaperia,söilykkeitä ja kaikkea muuta tarpeellista ja linnottautui jonnekkin hevonkuuseen piiloon,ovet ja ikunnat säpissä,talo pimeänä.
Paula hävisi kuin pieru saharaan.Mut missähän Paula on?
Mä en ole huomannut Paulaa täällä uudistuksen jälkeen?Mut missähän Paula on?
Joo,ei oo tainu nökyä sen jälkeenMä en ole huomannut Paulaa täällä uudistuksen jälkeen?
muistaakseni pastori sano rippikoulussa että ruunupäitten fanittaminen on syntiäJust det.
Ja brittimonarkit on sen nyt viemässä?
nyt on alakuu ja poola palstailee vain yläkuullaEi Paula koronaa pelkää ku ei siihen iske mitkään flunssat tai muutkaan taudit.
Oikeasti huolettaa. Mut ehkä sen tietokone on rikki. Ja kevätkiireet estävät uuden hankintaan paneutumisen.
*toivoo*
Niin totta, toivottavasti Paula on kunnossa ja on vaan muita kiireitäEi Paula koronaa pelkää ku ei siihen iske mitkään flunssat tai muutkaan taudit.
Oikeasti huolettaa. Mut ehkä sen tietokone on rikki. Ja kevätkiireet estävät uuden hankintaan paneutumisen.
*toivoo*
Shaken, not stirred!
kaikkia perkeleitä se leipä elättääTämä täti se sitten viittii...
Keskittyis vaan maalailemaan muniaan tulevaa Pääsiäistä varten ja antais tuon asian ees olla.
Taitaa vetää samoja aineita kuin miehensäkaikkia perkeleitä se leipä elättää
JaksamistaHohhoijaa.
Väsyttää, vettä sataa ja nokka kutiaa ja vuotaa. Pähkinäpuskia joka puolella. Plaah.
ou nouNyt on meidänkin paikkakunnalla korona. Ja ensimmäisen potilaan kautta altistuneita on PALJON. Mm. Meidän lapsen luokalta ja koulusta vaikka itse sairastunut on eri koulusta. No meidän lapsi saa tuota "flunssaansa" sairastaa varuksi koko viikon jollei nuo päättäjät tajua laittaa kouluja kiinni. Tuleepa siinä sitten samantien karanteenikin hoidettua mikäli joku hänen ystävänsä paljastuukin tartunnan saaneeksi.
Toki tartunta varmasti tulee ennemmin tai myöhemmin mutta ei kiitos ihan vielä
ei oo hääviä kärvistellä puutteessaPuutostila pahenee. Toinen yö kun nöen unta että olen lapsen isän kanssa. Viime yönä olin myös jonkun randomin kanssa. Pani kakkoseen.
Ei ole.ei oo hääviä kärvistellä puutteessa
Alkaa kuulostaan huolestuttavalta...Puutostila pahenee. Toinen yö kun nöen unta että olen lapsen isän kanssa. Viime yönä olin myös jonkun randomin kanssa. Pani kakkoseen.
Eksän näkemistä unessa en pane pahakseni.Alkaa kuulostaan huolestuttavalta...