Mun pitäis kans maitoa hakee, toivottavasti niitä ei ole hamstrattuNyt kauppaan, toivottavasti ei oo ruuhkaa ja evästä löytyy
Mun pitäis kans maitoa hakee, toivottavasti niitä ei ole hamstrattuNyt kauppaan, toivottavasti ei oo ruuhkaa ja evästä löytyy
No kun Meghan on vähän laskelmoiva ihminen oikeestikin, niin epäilin siinä unessa sen tarkoitusperiä.Toi on hauska! Ei sitten onnistunut vai?
Tuo on lähes päivittäinen stressi. Tänne puskee kyläläisiä ja miehen tuttuja varoittamatta/pienellä varoitusajalla kylään, ja aina tuntuu että kämppä ei oo esittelykunnossa ja vierasvarat on menny meidän suihin aikoja sitten.Ikävä uni
Onko sulla elämän tilanteessa jotain kaaosta/stressiä mistä alitajunta varoittelee?
Mä voin vaan kuvitella kuinka hallitseva pirttihirmu se onNo kun Meghan on vähän laskelmoiva ihminen oikeestikin, niin epäilin siinä unessa sen tarkoitusperiä.
outo uni koska nyt on pilvessä ja tuulee niin että kaikki hissit ei pyöriMut sit unet muuttui positiivisemmaksi: olin Lapissa laskettelemassa aurinkoisessa säässä, sit Meghan Markle yritti olla mulle tosi mukava, ja mun paras ystävä oli raskaana ja leijui sen asian kans.
Juu, Harria käy vähän sääliksi.Mä voin vaan kuvitella kuinka hallitseva pirttihirmu se on
Sä taidat vaatia itseltäs kovin paljon tuon huushollin kuosin kanssaTuo on lähes päivittäinen stressi. Tänne puskee kyläläisiä ja miehen tuttuja varoittamatta/pienellä varoitusajalla kylään, ja aina tuntuu että kämppä ei oo esittelykunnossa ja vierasvarat on menny meidän suihin aikoja sitten.
Eilen siivottiin perusteellisesti viikkosiivouksen merkeissä ja ajattelin että no nyt sais vieraita tulla, mut eihän ne nyt just tule kun moni välttää kyläilyjä koronan takia.
Mulla on varmaan joka yö joku reissu-uni. Katon vaan Suomen karttaa (jossa on kuule mielenkiintoisia uusia paikkakuntia ja järviäkin!) ja sit sitä mentiin.outo uni koska nyt on pilvessä ja tuulee niin että kaikki hissit ei pyöri
No kun ois ees tip tai top. Eilen aamulla oli kämppä kuin "sossut tulee ja lapset huostaanotetaan" -kunnossa.Sä taidat vaatia itseltäs kovin paljon tuon huushollin kuosin kanssa
Ei kaiken tartte aina olla niin täydellistä ja tiptop, etenkin kun/jos tulee varoittamatta
Ajatella että on tuon luokan ihminen jolla on varmasti mahkut keneen vain niin sitten se valitsee kunnon dominanJuu, Harria käy vähän sääliksi.
Juu, mut Meghan on hyvä esimerkki siitä, että narsistin oikea luonne näkyy vasta ajan kanssa (siis en tiedä onko puhdas narsku mut siltä vähän näyttäis). Ensi alkuun vaikutti ihastuttavalta ihmiseltä.Ajatella että on tuon luokan ihminen jolla on varmasti mahkut keneen vain niin sitten se valitsee kunnon dominan
Varmaan saanut liian vapaasti kasvaa niin kaipaa aikuisiällä vähän enemmän kuria
Meilläki oli eilen vohveleita.
Et tarpeeksi!Arvaa vaan kuin monta kertaa yritin tuota viime yönä
Pitäisi vaivautua itsekin kauppaanMaitoo oli kaupassa vielä,halvemmat appelsiinit loppu ja ei ollu kuin yhtä tarjouksessa olevaa pahaa prässättyä kevyt jauhelihaa,jäi kauppaan.
Pakastekebabia ei ollu ja osa perunapakasteita vähemmän ku tavallisesti. Halvimmat hapankorput oli vähissä ja wc papereita ja siteitä vähemmän mutta kuitenkin oli hyllyssä
Meet selinmakuulle, sit nostat emäntää penkistä.Pitäisi varmaan hommata painonnostopenkki, koska ei salille pääse, mutta ei ole oikein muutakaan paikkaa kuin olohuone... Tai sitten hommaan vaan painavia käsipainoja ja sählään niiden kanssa.
Jaahas, mitäs tähän pitäisi fiksusti vastata... Mahdankohan jaksaa?Meet selinmakuulle, sit nostat emäntää penkistä.
Se sun kummitus on valinnut sen kappaleenNaapurin avohoitopotilas kuuntelee nyt tuomiopäivän musiikkia helvetin portilta.
Jaksat sä. Ota jalat mukaan niin on jalkaprässi samalla. Vaimo on niinku lankkuna.Jaahas, mitäs tähän pitäisi fiksusti vastata... Mahdankohan jaksaa?