Varmaan/ toivottavasti kunnonpaikassa on ensiviikolla vähän porukkaa
Jep, hiljaa hyvä tulee. Sen verran on tapahtunut että kaikki yskivät/aivastelevat muksut lähettävät kotiin. Ainakin osassa paikallisia kouluja.hitailla hämäläisillä ottaa aikaa...
eli jos haluaa rokulipäivän niin kannattaa alkaa köhimäänJep, hiljaa hyvä tulee. Sen verran on tapahtunut että kaikki yskivät/aivastelevat muksut lähettävät kotiin. Ainakin osassa paikallisia kouluja.
Awww! Voileipägrilli pitääkin kaivaa kaapista. Juustoa. Venyvää juustoa. Lämppäreotä ja vaikka sipulikeittoa.Mä tilasin uuden mikron, vedenkeittimen ja voileipägrillin.
Mulla ei ole koskaan ollut. Nyt päräytin kun on rahaa.Awww! Voileipägrilli pitääkin kaivaa kaapista. Juustoa. Venyvää juustoa. Lämppäreotä ja vaikka sipulikeittoa.
Mulla ei ole koskaan ollut. Nyt päräytin kun on rahaa.
Ja mulla on ruokaa vain täksi päiväksi. Wc-paperia reiluksi viikoksi.Olipa prismassa porukkaa ja osalla isot kassit wc ja talouspaperia ja muutenkin isot ostokset
Meillä on ruokaa viikonlopuksi ja wc ja talouspaperia varmaan viikoksi. Maanantai-iltana ostettava loppuja ostoksia ennen kuin lähen kunnon paikkaan,jos ei siis peruunnu.Ja mulla on ruokaa vain täksi päiväksi. Wc-paperia reiluksi viikoksi.
PäivääPäivää vaan kaikille.
Kyllähän se joka puolelle leviää, mutta nopeutta pystyttäisiin hallitsemaan toimilla, jotta terveydenhuolto ei ruuhkautuisi kerrallaMeidänkin pitäjässä on nyt eka korona-epäily, yhdessä koulussa. Ei onneksi vielä oman muksun koulussa vaikka eiköhän se viikossa sinnekkin rantaudu mikäli tuon epäilyn näyte varmistuu positiiviseksi.
En nyt halua olla ilonpilaaja, mutta aika jännäksi menee, mahtavatko perua vai ei. Olen ensimmäisen kannalla...Näillä näkymin kuntoutus toteutuu normaalisti,ottavat yhteyttä asiakkaisiin jos tulee muutoksia. Kunnon paikka on varautunut virukseen ja seuraa annettuja ohjeita.
Tuota pitää tehdä viikonloppuna.Kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa ruokana tänäön
Voihan se olla että peruuttavat,kunhan tekevöt ajoissa viimmeistäön maanantaina,taksi kun tulee hakemaan tiistaina klo 6.25.En nyt halua olla ilonpilaaja, mutta aika jännäksi menee, mahtavatko perua vai ei. Olen ensimmäisen kannalla...
Toivotaan parasta ja pelätään pahintaVoihan se olla että peruuttavat,kunhan tekevöt ajoissa viimmeistäön maanantaina,taksi kun tulee hakemaan tiistaina klo 6.25.
Joutuu kyllä.sitten ilmoittamaan peruutuksesta moneen paikkaan