Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lapsen tulevat kisat peruttiin:confused:
Voi sitä pettymyksen määrää kun joudun huomenna kertomaan, vielä ei peruttu kuin yhdet mutta sanomattakin selvää ettei tilanne muutamassa viikossa laannu joten seuraavatkin menee, varmaan kaikki kesään asti:(


No saa ainakin koulussa sentään käydä, vielä. Vaikka kaikkia kirjoja joutuu raahaan koulun ja kodin väliä kun ei tiedä milloin joutuu kotiopetukseen jäämään:rolleyes:
 
Lapsen tulevat kisat peruttiin
Voi sitä pettymyksen määrää kun joudun huomenna kertomaan, vielä ei peruttu kuin yhdet mutta sanomattakin selvää ettei tilanne muutamassa viikossa laannu joten seuraavatkin menee, varmaan kaikki kesään asti


No saa ainakin koulussa sentään käydä, vielä. Vaikka kaikkia kirjoja joutuu raahaan koulun ja kodin väliä kun ei tiedä milloin joutuu kotiopetukseen jäämään
Saas nähdä mihin tämä etenee. Suomi todennäköisesti seuraa jälleen ruottalaisten virheitä ja toistaa ne.
 
Mitä käki, menikös tänään hyvin?
Kyllä mun mielestä meni, tosin en saanut ihan 6000 merkkiä tai edes ihan lähellekään...mutta se merkkimäärä onkin suositus ja vähemmällä pärjää, jos vaan saa kaikki ajatukset siihen esseeseen koottua.
Kirjotin siitä voiko tarinat kasvattaa ja otin pohdiskelevan kannan, lainasin kreikkalaisista myyteistä ja tarustoista:)
5100 merkkiä sai mun puolesta riittää:geek:
Ai heräsit? :sneaky:
:whistle::whistle:
 
Saas nähdä mihin tämä etenee. Suomi todennäköisesti seuraa jälleen ruottalaisten virheitä ja toistaa ne.
Niinpä. Helpommalla olisi päässyt kun olisi heti alkuunsa reagoinut rajusti ja laittanut lennot säppiin ja ulkomailta tulijat karanteeniin, nyt koko maa elää löysässä hirressä kunnes kuitenkin on kohta miltei koko maa karanteenissa, tosin sekin sen verran myöhässä ettei se enää hyödytä, tulee vain kalliimmaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Kyllä mun mielestä meni, tosin en saanut ihan 6000 merkkiä tai edes ihan lähellekään...mutta se merkkimäärä onkin suositus ja vähemmällä pärjää, jos vaan saa kaikki ajatukset siihen esseeseen koottua.
Kirjotin siitä voiko tarinat kasvattaa ja otin pohdiskelevan kannan, lainasin kreikkalaisista myyteistä ja tarustoista
5100 merkkiä sai mun puolesta riittää
No mähän jo tiesinkin, että sulla meni hyvin, koska pidin peukkuja, ja jotain muutakin, ylhäällä sekä kävin juttelemassa Delfoin oraakkelin kanssa. Hän oli myös sitä mieltä, että sulla meni ihan jeesjees, eli 5100 merkkiä riittää kyllä.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Niinpä. Helpommalla olisi päässyt kun olisi heti alkuunsa reagoinut rajusti ja laittanut lennot säppiin ja ulkomailta tulijat karanteeniin, nyt koko maa elää löysässä hirressä kunnes kuitenkin on kohta miltei koko maa karanteenissa, tosin sekin sen verran myöhässä ettei se enää hyödytä, tulee vain kalliimmaksi.
Lisäksi suomalainen on aivan itsekäs idiootti kuten Hussin lääkäri. Tulee Itävallasta ja heti töihin tartuttamaan potilaita ja kollegoja
 
Kyllä mun mielestä meni, tosin en saanut ihan 6000 merkkiä tai edes ihan lähellekään...mutta se merkkimäärä onkin suositus ja vähemmällä pärjää, jos vaan saa kaikki ajatukset siihen esseeseen koottua.
Kirjotin siitä voiko tarinat kasvattaa ja otin pohdiskelevan kannan, lainasin kreikkalaisista myyteistä ja tarustoista
5100 merkkiä sai mun puolesta riittää
Hyvä Elena! *halaus-hymiö* :giggle:
Tiesin että hoidat homman helposti!:cool:
 
Viisas päätös hallitukselta lykätä karanteenia. Mun mielestä vanhainkodit sais laittaa vierailukiellot päälle vaikka kuukaudeksi, samoin vuodeosastot. Tietty jos joku Wäinö 85-v. tekee kuolemaa muitten sairauksien takia, niin sitten perheenjäsenet paikalle.

-the kiiski from the vastaranta-
 
Viisas päätös hallitukselta lykätä karanteenia. Mun mielestä vanhainkodit sais laittaa vierailukiellot päälle vaikka kuukaudeksi, samoin vuodeosastot. Tietty jos joku Wäinö 85-v. tekee kuolemaa muitten sairauksien takia, niin sitten perheenjäsenet paikalle.

-the kiiski from the vastaranta-
Karanteenien tarkoitus on vain ja ainoastaan hidastaa leviämistä ettei terveydenhuolto ylikuormitu. Muutoin toiset jätetään hoitamatta, kun taas toiset hoidetaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä