Eikö?hei kamoon, korona ei tartu palstalta
Eikö?hei kamoon, korona ei tartu palstalta
ei, tänne kestää laittaa tuntemuksiaan ilman että sairastuuEikö?
Kaupassa kyllä tulee vainoharhaiseksi, kun joku yskii. Todella mukava olla kassajonossa, kun takanaoleva yskii ja ei viitsi yskiä edes hihaan vaan ihan suoraan joka suuntaan.hei kamoon, korona ei tartu palstalta
täällä ollaan!kukkuu, mulla panettaa
Ai heräsit?kukkuu
Ei muuta kuin sohvalle ja jalat kohti kattoa välilläOn kiirusta ja nykyään multitasking täyttyy ihan parista askareesta. :snotty:
Mitä käki, menikös tänään hyvin?kukkuu
Saas nähdä mihin tämä etenee. Suomi todennäköisesti seuraa jälleen ruottalaisten virheitä ja toistaa ne.Lapsen tulevat kisat peruttiin
Voi sitä pettymyksen määrää kun joudun huomenna kertomaan, vielä ei peruttu kuin yhdet mutta sanomattakin selvää ettei tilanne muutamassa viikossa laannu joten seuraavatkin menee, varmaan kaikki kesään asti
No saa ainakin koulussa sentään käydä, vielä. Vaikka kaikkia kirjoja joutuu raahaan koulun ja kodin väliä kun ei tiedä milloin joutuu kotiopetukseen jäämään
Kyllä mun mielestä meni, tosin en saanut ihan 6000 merkkiä tai edes ihan lähellekään...mutta se merkkimäärä onkin suositus ja vähemmällä pärjää, jos vaan saa kaikki ajatukset siihen esseeseen koottua.Mitä käki, menikös tänään hyvin?
Ai heräsit?
Niinpä. Helpommalla olisi päässyt kun olisi heti alkuunsa reagoinut rajusti ja laittanut lennot säppiin ja ulkomailta tulijat karanteeniin, nyt koko maa elää löysässä hirressä kunnes kuitenkin on kohta miltei koko maa karanteenissa, tosin sekin sen verran myöhässä ettei se enää hyödytä, tulee vain kalliimmaksi.Saas nähdä mihin tämä etenee. Suomi todennäköisesti seuraa jälleen ruottalaisten virheitä ja toistaa ne.
No mähän jo tiesinkin, että sulla meni hyvin, koska pidin peukkuja, ja jotain muutakin, ylhäällä sekä kävin juttelemassa Delfoin oraakkelin kanssa. Hän oli myös sitä mieltä, että sulla meni ihan jeesjees, eli 5100 merkkiä riittää kyllä.Kyllä mun mielestä meni, tosin en saanut ihan 6000 merkkiä tai edes ihan lähellekään...mutta se merkkimäärä onkin suositus ja vähemmällä pärjää, jos vaan saa kaikki ajatukset siihen esseeseen koottua.
Kirjotin siitä voiko tarinat kasvattaa ja otin pohdiskelevan kannan, lainasin kreikkalaisista myyteistä ja tarustoista
5100 merkkiä sai mun puolesta riittää
Lisäksi suomalainen on aivan itsekäs idiootti kuten Hussin lääkäri. Tulee Itävallasta ja heti töihin tartuttamaan potilaita ja kollegojaNiinpä. Helpommalla olisi päässyt kun olisi heti alkuunsa reagoinut rajusti ja laittanut lennot säppiin ja ulkomailta tulijat karanteeniin, nyt koko maa elää löysässä hirressä kunnes kuitenkin on kohta miltei koko maa karanteenissa, tosin sekin sen verran myöhässä ettei se enää hyödytä, tulee vain kalliimmaksi.
Hyvä Elena! *halaus-hymiö*Kyllä mun mielestä meni, tosin en saanut ihan 6000 merkkiä tai edes ihan lähellekään...mutta se merkkimäärä onkin suositus ja vähemmällä pärjää, jos vaan saa kaikki ajatukset siihen esseeseen koottua.
Kirjotin siitä voiko tarinat kasvattaa ja otin pohdiskelevan kannan, lainasin kreikkalaisista myyteistä ja tarustoista
5100 merkkiä sai mun puolesta riittää
Jep. Luulisi että edes tuollaisella olisi jotain tolkkua mutta ei voi vaatia liikoja....lääkäriltäkään...näemmä..Lisäksi suomalainen on aivan itsekäs idiootti kuten Hussin lääkäri. Tulee Itävallasta ja heti töihin tartuttamaan potilaita ja kollegoja
Laita mainosten esto?Vitsit tällä puhelimella on hankala kirjoittaa täällä, koska teksti aukeaa liian ylös tai jokin mainos pompauttaa tekstin ylös. Lisäksi välillä jymähtää aivan täysin.
Hyvät yöt. Btw Viro sulkee koulut maanantaista.Hyvät yöt, aika mennä nukkumaan että jaksaa aamulla herätä töihin, kun sinnekkin nyt vielä ainakin saa mennä
Meilläkin kehotettiin ottamaan kaikki kirjat kotiin. Kohta kai ne koulut suljetaan täälläkin.Hyvät yöt. Btw Viro sulkee koulut maanantaista.
Karanteenien tarkoitus on vain ja ainoastaan hidastaa leviämistä ettei terveydenhuolto ylikuormitu. Muutoin toiset jätetään hoitamatta, kun taas toiset hoidetaan.Viisas päätös hallitukselta lykätä karanteenia. Mun mielestä vanhainkodit sais laittaa vierailukiellot päälle vaikka kuukaudeksi, samoin vuodeosastot. Tietty jos joku Wäinö 85-v. tekee kuolemaa muitten sairauksien takia, niin sitten perheenjäsenet paikalle.
-the kiiski from the vastaranta-
Tämä poikkeustilanne taitaa jatkua todella kauan...Meilläkin kehotettiin ottamaan kaikki kirjat kotiin. Kohta kai ne koulut suljetaan täälläkin.
Harrastuksetkin loppuivat jo.