Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Husu Hussein on pilkannut homoja...silti jatkaa työssään.
Kannattaa muuten keskustella muslimioppineiden tai edes islamiin hartaasti uskovien muslimien kanssa, eikä puhua heidän puolestaan.
Ei tietenkään poista vastuuta. Esimerkiksi vastuu siitä, että joku loukkaantuu tai pitää puhujaa kusipäänä on kannettava. Sen sijaan sananvapaus kyllä antaa suojan viranomaisia vastaan.sananvapaus on oikeus sanoa mitä haluaa, mut se ei poista vastuuta siitä mitä sanoo.
Miten se voi olla niin vaikea ymmärtää?
En puhu kenenkään puolesta..Husu Hussein on pilkannut homoja...silti jatkaa työssään.
Kannattaa muuten keskustella muslimioppineiden tai edes islamiin hartaasti uskovien muslimien kanssa, eikä puhua heidän puolestaan.
Puhuthan, oletat ettei muslimit ajattele homoista pahaa, koska sinä uskot hyvää islamista.En puhu kenenkään puolesta..
Puhuthan, oletat ettei muslimit ajattele homoista pahaa, koska sinä uskot hyvää islamista.
Ihan ekalla googlettamisella tuli tällainen:niin se Husun jutun linkki?
Eli sulle ei riitä se mitä annetaan vaan vaadit aina vaan uusia?niin se Husun jutun linkki?
Onnea vaan todistamaan se vääräksi. Vaikka olenkin ateisti, tiede ja kristinuskon luomisteoria ei ole ristiriidassa.Jos lääkäri uskoo tomupalloon ja siitä katkaistuun kylkiluuhun (=nainen) niin hei ja haloo!
Ja näiden lapset sukurutsakutee keskenään, ja sen jälkeen serkut jne jne, niiiin
ei ole kaikki airot kirkkoveneessä
Mutta aivot on narikassa läpi elämän
Eli sulle ei riitä se mitä annetaan vaan vaadit aina vaan uusia?
Onhan tuosta Hususta puhuttu aika monessakin tahossa, eikä hän ole mielipiteitään kieltänyt...vai onko?
Husu ei ole koskaan kieltänyt näitä asioita, mutta on kyllä muistanut haukkua suomalaisia rasisteiksi....eli joku sanoi et joku on sanonut niin sen on oltava totta.
Husu ei ole koskaan kieltänyt näitä asioita, mutta on kyllä muistanut haukkua suomalaisia rasisteiksi....
Sinäkö uskot ettei hän ole sanonut mitään sellaista?
Linkin pyytäminen ja varsinkin mitättömissä asioissa on tunnettu nettitrollaamisen keino ja etenkin vihervasemmiston keskuudessa suosittu. Tähän on valmennettu ihmisiä jo pitkään erilaisilla "kuinka väitellä konservatiivin kanssa" -foorumeilla. Ei kannata kiinnittää moiseen pyyntöön mitään huomiota, jos on syytä olettaa että linkin pyytäjän motiivina on lähinnä häiritä keskustelua. Tämäkin keskustelu on jo ottanut pitkän askeleen kohti sitä, ettei kukaan enää kirjoita mitään järkevää lisäystä kun linkinpyytäjäsilakka öyhöttää.
Onnea vaan todistamaan se vääräksi. Vaikka olenkin ateisti, tiede ja kristinuskon luomisteoria ei ole ristiriidassa.
Voit jättää kommentoida tai kommentoida itse asiaa siltä pohjalta, joka sinulla on käytössäsi. Esimerkiksi minä en tiedä Ellun avaruusolentojutuista tai lue blogiaan ja jättäisin normaalisti koko asian kommentoimatta. Sen sijaan esimerkin vuoksi valitsen tässä yhteydessä kommentoida: mahdollinen alieneihin uskominen ei liity tähän tilanteeseen mitenkään.ei.
Miten mä voin kommentoida asiaa josta en tiedä?
tiedätkö muuten et ellu uskoo avaruusolentoihin ja kirjoittaa blokissaan tulleensa kaapatuksi emoalukseen?
Mä voisin nähdä noi jonkinlaisena metaforana, kuten:Jos lääkäri uskoo tomupalloon ja siitä katkaistuun kylkiluuhun (=nainen) niin hei ja haloo!
Ja näiden lapset sukurutsakutee keskenään, ja sen jälkeen serkut jne jne, niiiin
ei ole kaikki airot kirkkoveneessä
Mutta aivot on narikassa läpi elämän
Ai uskon vai? Mikä blogi?tiedätkö muuten et ellu uskoo avaruusolentoihin ja kirjoittaa blokissaan tulleensa kaapatuksi emoalukseen?
Mä olen laittanut niin monet kerrat linkkejä tälle palstalle muslimien puheisiin, että eti ite...ihan oikeesti, miten avuton ihminen voi olla, kun ei pysty itse etsimään ja sitten olettaa ettei asia voi olla niin, koska toinen ei kanna todisteita nenän eteen tarjottimella?sä esitit väitteen, niinkuin usein ennenkin, voimatta todistaa sitä.
Mä tiedän Husun arvostelleen homouden hyväksyntää kouluopetuksessa, mut se taas ei ole sama mitä sä väität hänen sanoneen.
Miksi sä esität väitteitä joita et pysty todistamaan?
Sinähän tässä oletatPuhuthan, oletat ettei muslimit ajattele homoista pahaa, koska sinä uskot hyvää islamista.
Husu Hussein on pilkannut homoja...silti jatkaa työssään.