Taas rikosilmoitus Päkästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Husu Hussein on pilkannut homoja...silti jatkaa työssään.

Kannattaa muuten keskustella muslimioppineiden tai edes islamiin hartaasti uskovien muslimien kanssa, eikä puhua heidän puolestaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
niin se Husun jutun linkki?
Ihan ekalla googlettamisella tuli tällainen:

”Muistamme hyvin, kuinka toinen demari, etunimi-Hussein pilkkasi muun muassa homot ja somalit. Kenellekään ei tullut mieleen sanoa, että kaikki demarit ovat homofoobikkoja ja rasisteja. Eivät tietenkään ole!”

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jos lääkäri uskoo tomupalloon ja siitä katkaistuun kylkiluuhun (=nainen) niin hei ja haloo!
Ja näiden lapset sukurutsakutee keskenään, ja sen jälkeen serkut jne jne, niiiin
ei ole kaikki airot kirkkoveneessä

Mutta aivot on narikassa läpi elämän
Onnea vaan todistamaan se vääräksi. Vaikka olenkin ateisti, tiede ja kristinuskon luomisteoria ei ole ristiriidassa.

Linkin pyytäminen ja varsinkin mitättömissä asioissa on tunnettu nettitrollaamisen keino ja etenkin vihervasemmiston keskuudessa suosittu. Tähän on valmennettu ihmisiä jo pitkään erilaisilla "kuinka väitellä konservatiivin kanssa" -foorumeilla. Ei kannata kiinnittää moiseen pyyntöön mitään huomiota, jos on syytä olettaa että linkin pyytäjän motiivina on lähinnä häiritä keskustelua. Tämäkin keskustelu on jo ottanut pitkän askeleen kohti sitä, ettei kukaan enää kirjoita mitään järkevää lisäystä kun linkinpyytäjäsilakka öyhöttää.

Husu ei ole koskaan kieltänyt näitä asioita, mutta on kyllä muistanut haukkua suomalaisia rasisteiksi....
Sinäkö uskot ettei hän ole sanonut mitään sellaista?

sä esitit väitteen, niinkuin usein ennenkin, voimatta todistaa sitä.
Mä tiedän Husun arvostelleen homouden hyväksyntää kouluopetuksessa, mut se taas ei ole sama mitä sä väität hänen sanoneen.
Miksi sä esität väitteitä joita et pysty todistamaan?

Linkin pyytäminen ja varsinkin mitättömissä asioissa on tunnettu nettitrollaamisen keino ja etenkin vihervasemmiston keskuudessa suosittu. Tähän on valmennettu ihmisiä jo pitkään erilaisilla "kuinka väitellä konservatiivin kanssa" -foorumeilla. Ei kannata kiinnittää moiseen pyyntöön mitään huomiota, jos on syytä olettaa että linkin pyytäjän motiivina on lähinnä häiritä keskustelua. Tämäkin keskustelu on jo ottanut pitkän askeleen kohti sitä, ettei kukaan enää kirjoita mitään järkevää lisäystä kun linkinpyytäjäsilakka öyhöttää.

ei.
Miten mä voin kommentoida asiaa josta en tiedä?

tiedätkö muuten et ellu uskoo avaruusolentoihin ja kirjoittaa blokissaan tulleensa kaapatuksi emoalukseen?

Myös Al-Taee pilkkasi Sauli Koskista sanomalla, että hän on Suomen paras reikä. En ole kuullut koskaan sanottavan kenestäkään noin rumasti.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Onnea vaan todistamaan se vääräksi. Vaikka olenkin ateisti, tiede ja kristinuskon luomisteoria ei ole ristiriidassa.

No näytä ne "todisteet" :ROFLMAO::ROFLMAO: Ei mun tarvitse todistaa olematonta vääräksi. :cool:

Eikä ateisti kirjoittele tuollaista typerää tekstiä, joten valehtelet! :coffee:

Viimeksi muokattu:
ei.
Miten mä voin kommentoida asiaa josta en tiedä?

tiedätkö muuten et ellu uskoo avaruusolentoihin ja kirjoittaa blokissaan tulleensa kaapatuksi emoalukseen?
Voit jättää kommentoida tai kommentoida itse asiaa siltä pohjalta, joka sinulla on käytössäsi. Esimerkiksi minä en tiedä Ellun avaruusolentojutuista tai lue blogiaan ja jättäisin normaalisti koko asian kommentoimatta. Sen sijaan esimerkin vuoksi valitsen tässä yhteydessä kommentoida: mahdollinen alieneihin uskominen ei liity tähän tilanteeseen mitenkään.

Jos lääkäri uskoo tomupalloon ja siitä katkaistuun kylkiluuhun (=nainen) niin hei ja haloo!
Ja näiden lapset sukurutsakutee keskenään, ja sen jälkeen serkut jne jne, niiiin
ei ole kaikki airot kirkkoveneessä

Mutta aivot on narikassa läpi elämän
Mä voisin nähdä noi jonkinlaisena metaforana, kuten:
”sinähän oot varsinainen päivänsäde”.

• Tykkää
Reactions: Algoma
sä esitit väitteen, niinkuin usein ennenkin, voimatta todistaa sitä.
Mä tiedän Husun arvostelleen homouden hyväksyntää kouluopetuksessa, mut se taas ei ole sama mitä sä väität hänen sanoneen.
Miksi sä esität väitteitä joita et pysty todistamaan?
Mä olen laittanut niin monet kerrat linkkejä tälle palstalle muslimien puheisiin, että eti ite...ihan oikeesti, miten avuton ihminen voi olla, kun ei pysty itse etsimään ja sitten olettaa ettei asia voi olla niin, koska toinen ei kanna todisteita nenän eteen tarjottimella?
Todistappa sinä, että Husu hyväksyy homot ja muuten onhan se sama asia missä hän sen sanoo, miks ei olis?
Kouluopetus on pahempaa aivopesua kuitenkin kuin politiikka.

Yhteistyössä