Kenelle tuo kommenttisi oli osoitettu? Kyllä videoita on "uudistuksen" jälkeenkin lisätty, ei toisin yleensä tähän ketjuun.Ette vittu vaan osaa, siis jos halusitte musavideot pois.
Laittakaa mulle puhelinnumero niin minä voin kertoa että miten.
Huomenta, nukuitko huonosti?Huomenta
Paremmin mutta oli levotonta. Pari kertaa valvoin yölläHuomenta, nukuitko huonosti?
no mikä ettei, pikku ruoskinnat vois tehä eetvarttia uutta seisokkia odotellessaJa ruoska heiluu sen jälkeen.
täällä taas pakkaspäivä, -15Kaamea keli. Märkää ulkona ja liisteriä sisällä. Plääh.
Täällä on pikkupakkanen mutta harmaa päiväKaamea keli. Märkää ulkona ja liisteriä sisällä. Plääh.
Kukaan ei tunnustaKivespussin lupsuttelijoita paikalla?
Mahtais toi parvekkeella maalaava nikkari hämmästyä ku seuraavan kerran katsoo sisälle jos nyt komentaisin miestä laskemaan housunsa.Kivespussin lupsuttelijoita paikalla?
Kukaan ei tunnusta
hmmm... mistä kuntoutuksesta olikaan kysymys?Kääk vielä pitää ostaa kuntoutukseen uudet pitsialuvaatteet
LIDLissä on usein vaaleapohjaisia peruslenkkareita alle parillakympillä.Kääk vielä pitää ostaa kuntoutukseen vaaleapohjaiset sisäliikuntakengät
Kuntoutusselvitys eli selvitellään mun työkykyä ja kuntoutusmahdollisuuksia ja ehkä alanvaihtoahmmm... mistä kuntoutuksesta olikaan kysymys?
Tulikin mieleeni tapaus kun kysyttiin kahviossa että teenkö tän leivän munalla ni sanoin et tee mielummin käsillä.Munaleipiä halutti, tein leipiä, mutta en laittanut munaa ku en jaksanut, tein kyllä munasillaan