Laura hoitaa
Mulla on soinut koko päivän yks biisi päässä, mutta en yhtään muista sen sanoja, saati sitten nimee...
Mulla on soinut koko päivän yks biisi päässä, mutta en yhtään muista sen sanoja, saati sitten nimee...
Ei sitä tavallisesti imasta ”nortit” ”sen” jälkeen!Kaipaat siis uutta hääyötä - ja kahveja sen jälkeen...
Isoontalon Antti ja Rannanjärvi?Mulla on soinut koko päivän yks biisi päässä, mutta en yhtään muista sen sanoja, saati sitten nimee...
SamixiiEn ole koskaan nuollut kivespussia
Samixii
en, ei ollu käytyä sillä kulmalla viimme aikoinaOletko tietoinen lehtokipsan rakennustyömaasta?
Isoontalon Antti ja Rannanjärvi?
Ei kumpikaan noista.Laura hoitaa
Fiksu päätös. Minäkin yritän välttää Oulussa käyntiä. Olen onnistunut välttelemään jo yli 20 vuotta. Nuorena ikävä kyllä kävi hairahdus...en, ei ollu käytyä sillä kulmalla viimme aikoina
muutenki meinaan vähentää oulussa ramppaamista
Oisko tämä: https://youtu.be/b8SmePfjCjYEi kumpikaan noista.
Menee jotenkin näin: ''Di di dii, di di di dii, di di dii, di dii...*mukaan tulee basso ja jatkuu samalla tavalla*....
niimpä, aika aikaasa kutakinFiksu päätös. Minäkin yritän välttää Oulussa käyntiä. Olen onnistunut välttelemään jo yli 20 vuotta. Nuorena ikävä kyllä kävi hairahdus...
hyvä sinä, se onkin homojen hommaa koko perärööritouhuMinäkin olen onnistunut välttelemään anaaliseksiä, annoin lykkiä sinne joskus 80-luvun alkupuolella...
yks maailmanhistorian parhaista piiseistäaaaaaa muistin just mikä se on
Syvää purppuraahan se olikin Deep Purple - Smoke on the Water
Kyllä!!yks maailmanhistorian parhaista piiseistä
Kuules Rättis, katos vähän tonne mitä toi kalamies touhuaa*nappaa sillä välin salaatin ittelleen*
Alice cooperin testin poison on myös kova!yks maailmanhistorian parhaista piiseistä
Ja kato rättis ku Ellu pyllistelee tuolla, niin mä nappasen vähän perunalootaaKuules Rättis, katos vähän tonne mitä toi kalamies touhuaa*nappaa sillä välin salaatin ittelleen*
Heippa!
Kuupperin - He's back (man behind the mask) on ihan överihyvä!Alice cooperin testin poison on myös kova!
Hui hitto, my eyes my eyes!!!*järkyttyy miten kirkkaat kankut rätillä on*Ja kato rättis ku Ellu pyllistelee tuolla, niin mä nappasen vähän perunalootaa
menettelee mutta ei niin hyvä ku iiklesin narraavat simmutKuupperin - He's back (man behind the mask) on ihan överihyvä!