Päivää vaan tännekin. Pian on kaalilaatikko valmista huomiseksi
Mekko on jo kutsunut kaikki tärkeimmät palstakamut tupareihin Tosin munkin kutsu on varmaan kadonnut postissa...Pistäs, Mekko, yhteystietosi tänne meille kaikille. Niinhän!!!
Mahtaako kisuilla erittyä enemmän melatoniinia kuin ihmisillä?Kissa nukkuu tyytyväisen näköisenä, olen melkein kateellinen
Iltaa, mie oon naatti.Tihi hihi ...eiku siis iltaa.
Heräsit juuri vai...?Tihi hihi ...eiku siis iltaa.
Mene tutumaan!Iltaa, mie oon naatti.
Iltaa, mie oon alasti ja vilkuttelen parvekkeelta uusille naapureille heipat
En ihme kyllä, vaikka mieli olis tehny nukkua:Heräsit juuri vai...?
Paa silmät kiiUni ei tuu.
Onkos sitä pössytelty jotain kun noin hihityttääTihi hihi ...eiku siis iltaa.
Höhh, johdit kaikki harhaan Smokehan menee:Ei kumpikaan noista.
Menee jotenkin näin: ''Di di dii, di di di dii, di di dii, di dii...*mukaan tulee basso ja jatkuu samalla tavalla*....
Tai sitten iso O on aiheuttanut hilpeän rennon tunteenOnkos sitä pössytelty jotain kun noin hihityttää
Oli kiinni puoli tuntia.Paa silmät kii
Uni ei tuu.
Enpä itsekään tiennyt, että se oli niin vanha. Oli muuten ihan käsittämättömän hyvä ja asiallinen haastattelijaÄrsyttävä tää -hymiö. Se alkuperänen kuvio on vaan huuli pyöreenä, mut äskeinen viesti Liptonista näytti siltä että olin ihan kauhuissani sen nuorekkaasta ulkonäöstä.
Emmäänyt niin ikäkriisinen ole.
Sama juttu monen muunkin hymiön kohdalla, esim. toi nauru hymiö on ihan liian yli ilonen ja sydänhymppää ei voi käyttää, jos haluaa lohduttaa jotain ja laittaa hymiön siihen...Ärsyttävä tää -hymiö. Se alkuperänen kuvio on vaan huuli pyöreenä, mut äskeinen viesti Liptonista näytti siltä että olin ihan kauhuissani sen nuorekkaasta ulkonäöstä.
Emmäänyt niin ikäkriisinen ole.
Mä luulen että ei kaikilla harmaannu hiukset ja karvat.James Lipton kuollu 93-vuotiaana, se Halivuud-tähtien haastattelija.
Milloinhan tuo kuva on otettu, ja värjäsikö se aina hiuksensa ja partansa? Olisin luullu 65-70- vuotiaaks.
Tähdet kertovat tv-sarjan isäntä James Lipton on kuollut
Lipton oli kuollessaan 93-vuotias.www.is.fi
Juu, julkkikset kuulemma oikein ootti että pääsee sen haastateltavaksi.Enpä itsekään tiennyt, että se oli niin vanha. Oli muuten ihan käsittämättömän hyvä ja asiallinen haastattelija