Taisi tuulettaa akkuna auki, näin mää ymmärsinIhana!!
Tekin pyöritätte tuuletinta vielä tähän aikaan vuodesta??
Mää kanssa ja oikein kukaan ei ymmärrä sitä
Taisi tuulettaa akkuna auki, näin mää ymmärsinIhana!!
Tekin pyöritätte tuuletinta vielä tähän aikaan vuodesta??
Mää kanssa ja oikein kukaan ei ymmärrä sitä
Meilläkin oli joku jättänyt varaston oven auki viime yönä ja siellä lämpöpatteri huusi täysillä koko yön...Taisi tuulettaa akkuna auki, näin mää ymmärsin
Aika oleellisesti on miehesi sotilaskoulutus mennyt pieleen - armeijan hommista ei tulisi mitään, jos jokainen miettii omalta kohdaltaan, mikä on mielekästä tai kiinnostavaa.No haloo. Sit jos oikeasti ollaan siinä pisteessä, että pitäisi olla järjestämässä lentolenttää sinne minne sen pitäisi olla sitä järjestämässä, ni peli on menetetty.
Ei se viitsi istua jossain suunnittelemassa jotain mitä ei ikinä tulla tarvitsemaan.
Ai no sitte en tee samoin, mulla on ikkunat kiinniTaisi tuulettaa akkuna auki, näin mää ymmärsin
Haluaisin sellaisen lampun missä on tuuletin. Ilma kiertäisi myös paremminAi no sitte en tee samoin, mulla on ikkunat kiinni
Sää toimit ekologisemmin, koska kerrostalossa ei ole hyvä pitää ikkunoita kauaa auki, koska samalla taloyhtiö lämmittää minkä kerkeääAi no sitte en tee samoin, mulla on ikkunat kiinni
Juu ikkunat avautuu vasta sen jälkeen, kun taloyhtiö lakkaa lämmittämästä pattereita,Sää toimit ekologisemmin, koska kerrostalossa ei ole hyvä pitää ikkunoita kauaa auki, koska samalla taloyhtiö lämmittää minkä kerkeää
Mun mummi tuulettaa minkä kerkeää. Hän ei paljoa piittaa vaikka ollaan asiasta hänelle mainittu, mutta hän onkin vanha jästipää. Huomaan, että sieltä mun jästipäisyys on tainnut periytyäJuu ikkunat avautuu vasta sen jälkeen, kun taloyhtiö lakkaa lämmittämästä pattereita,
Yoivottavasti tuohon ei liity kuumana käyminen, muuten tulee Viron matkoille loppu.Mun mummi tuulettaa minkä kerkeää. Hän ei paljoa piittaa vaikka ollaan asiasta hänelle mainittu, mutta hän onkin vanha jästipää. Huomaan, että sieltä mun jästipäisyys on tainnut periytyä
No eipä ainakaan vielä. Tosin todenäköisesti kyseinen virus jo jyllää täällä.Yoivottavasti tuohon ei liity kuumana käyminen, muuten tulee Viron matkoille loppu.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006422564.html
Tai sit se vaan osaa käyttää omaa järkeään.Aika oleellisesti on miehesi sotilaskoulutus mennyt pieleen - armeijan hommista ei tulisi mitään, jos jokainen miettii omalta kohdaltaan, mikä on mielekästä tai kiinnostavaa.
Minä olen ollut kertausharjoituksissa, joissa todella moni asia epäonnistui eikä mitään mielekästä tehty. Mutta noista kokemuksista tuli kuitenkin arvokasta oppia siitä, miten ei kannata asioita järjestää. Lisäksi minä opin, kuinka hauras fyysisesti kestävien alaisten mieli voi olla monen päivän stressissä ja kuinka asian kanssa voi selvitä.
Minä olin niissä se yksinäinen hemmo siinä koko joukkueen edessä, joka varmaankin ainoana kaltaisistani otti kertauksissa tavakseen kertoa mitä on odotettavissa seuraavaksi.Aika oleellisesti on miehesi sotilaskoulutus mennyt pieleen - armeijan hommista ei tulisi mitään, jos jokainen miettii omalta kohdaltaan, mikä on mielekästä tai kiinnostavaa.
Minä olen ollut kertausharjoituksissa, joissa todella moni asia epäonnistui eikä mitään mielekästä tehty. Mutta noista kokemuksista tuli kuitenkin arvokasta oppia siitä, miten ei kannata asioita järjestää. Lisäksi minä opin, kuinka hauras fyysisesti kestävien alaisten mieli voi olla monen päivän stressissä ja kuinka asian kanssa voi selvitä.
Enkä minä majavastaApua en kyllä tiedä mitä tekisin, jos tulisin eläimille allergiseks...kissasta en kyllä luopuis sittenkään.
Se on syötävää. Kun joskus ei jaksa kokata.Tänään lounaslistalla lasagnea a la LIDL. *laiskotus*
Tää on hyvä katupölystä kärsiville. Katsoin, että hirvensalon laskettelukeskuksessakin oli kaksi rinnettä aukiPäiväätä
Täällä pölisee oikein kunnolla nyt lunta ja mää niin ootin jo kevättä.