Joko katsoit I'm not ok with this?On hyvä sarja, itte ainakin tykkäsin.
Stranger thingsin luojilta uusi sarja.
Joko katsoit I'm not ok with this?On hyvä sarja, itte ainakin tykkäsin.
Jos se itkeekin muuten vaan?Mites sää sitte mua meinaat halata kun nähään?
Mulla on yks miespuolinen ystävä, jonka silmät vuotaa täällä käydessä aina kuin niagaranputoukset kissan takia
Katoin, kaverin kanssa katottiin samaan aikaan se heti yhteen putkeenJoko katsoit I'm not ok with this?
Katsoitko sen end of this f**king world sarjan kun noissa on samat tekijät... Oli kyllä iha hyvä, katsottavaJoko katsoit I'm not ok with this?
Missä se miehesi maanpuolustustahto luuraa?Tylsähköä.
Pitäisköhän kehitellä joku pikkureissu. Vaikka laavulle makuuoussien kanssa. Mies kun onnistui kun onnistuikin saamaan itsensä vapaaksi niistä kertauksista. -Toistaiseksi.
No ei kylläJos se itkeekin muuten vaan?
Vaikuttaa hyvältäOn hyvä sarja, itte ainakin tykkäsin.
Meillä on näköjään sama lääke käytössä.Mutta. Setiritsiini ja desloratadine actavis. Pari pilsua ja oon melkis niinko normaali!
Nii....mmm...perhanaNiii-i. Ajatella. Mä saisin Ellustakin nuhan. :O
Jaa eli käytöstavat puuttuvat...No ei kyllä
Hää on sellanen luonteeltaan ettei turhia rötväile ja täysin vailla filtteriä kun kyselee asioista...ensimmäisellä kerralla kun tuli kylään, meni myös alusvaatekaapin tutkimaan
Enpä muista. Täytyy katsoa, olenko katsonut, enkö ole katsonut vai pitäisikö katsoaKatsoitko sen end of this f**king world sarjan kun noissa on samat tekijät... Oli kyllä iha hyvä, katsottava
No ei oikeestaan, hankala selittää, mutta on sellanen mies joka ei vielä itse ymmärrä tykkäävänsä enemmän tyttöjen jutuista kuin tytöistä ja etsii vielä itseään...me muut vaan ootellaan, että millon hänkin huomaa sen mikä on meille muille jo itsestäänselvyysJaa eli käytöstavat puuttuvat...
Mulla oli myös kaveri joka suuntasi ensimmäiseksi jääkaapille...Jaa eli käytöstavat puuttuvat...
Joo, noita löytyy myös tuosta porukasta....sitten he valittaa kun mulla ei löydy juuri mitään jääkaapista tai suurinosa on pilaantunutta ja yks jaksaa aina ihmetellä sitä miten paljon tykkään suolakurkuistaMulla oli myös kaveri joka suuntasi ensimmäiseksi jääkaapille...
No haloo. Sit jos oikeasti ollaan siinä pisteessä, että pitäisi olla järjestämässä lentolenttää sinne minne sen pitäisi olla sitä järjestämässä, ni peli on menetetty.Missä se miehesi maanpuolustustahto luuraa?
Jaa, mää luulin että machomies meni tsekkaamaan mitä sun pitäisi pistää päälleNo ei oikeestaan, hankala selittää, mutta on sellanen mies joka ei vielä itse ymmärrä tykkäävänsä enemmän tyttöjen jutuista kuin tytöistä ja etsii vielä itseään...me muut vaan ootellaan, että millon hänkin huomaa sen mikä on meille muille jo itsestäänselvyys
Kannattaa katsoaEnpä muista. Täytyy katsoa, olenko katsonut, enkö ole katsonut vai pitäisikö katsoa
No tota joo, on siellä porukassa tollasiakin, mutta he on naisiaJaa, mää luulin että machomies meni tsekkaamaan mitä sun pitäisi pistää päälle
No ne on niitä pahimpia!No tota joo, on siellä porukassa tollasiakin, mutta he on naisia
Ei ei eiiii kun he ovat niitä parhaita, mää teen heillä samaa ja se on ihan fine kaikille^^No ne on niitä pahimpia!
Hyvät yöt sitten vaan. Viileässä on mukava nukkuaKai sitä sais juu sänkyyn. Pehmeään, viileään, raikkaaseen ja lämpenevään... (juu, tuuletin tossa näemmä makkaria jokusen tunninkin...)
Ihana!!Kai sitä sais juu sänkyyn. Pehmeään, viileään, raikkaaseen ja lämpenevään... (juu, tuuletin tossa näemmä makkaria jokusen tunninkin...)
Ajattelen ehkä liian miesmäisesti tätä aihetta...Ei ei eiiii kun he ovat niitä parhaita, mää teen heillä samaa ja se on ihan fine kaikille^^