isompiki värkki tuntuu piukalle kun kääntää naaraan kyljelleen ja työntyy sisään takaapäinNo jokainen tyylillään. Tuo ei ole onneksi este, vain hidaste
isompiki värkki tuntuu piukalle kun kääntää naaraan kyljelleen ja työntyy sisään takaapäinNo jokainen tyylillään. Tuo ei ole onneksi este, vain hidaste
Mä oon muuttanu viimeks 13v sitten. Tää kylä ja koti on hyvä ja turvallinen paikka asua, lapset ovat asuneet tässä koko ikänsä. Mutta silloin tällöin tekis mieli vähän kauemmaksi keskustasta, joku 7 tien varsi tai Siuntio-Inkoo-Tammisaari-Hanko akselilta olis kans melko ihku.Mää oon muuttanut viimeisen 10 vuoden aikana 3 kertaa... Nyt en tule muuttamaan kuin olosuhteiden pakosta, eli kuolemaa tai eroa odotellessa
Mullakin!!!!Käytetäänkö sitä vyötä vain naisten sitomiseen? Mulla on vain pinkit pehmustetut käsiraudat...
Pärskähti kahvit!isompiki värkki tuntuu piukalle kun kääntää naaraan kyljelleen ja työntyy sisään takaapäin
Mä oon muuttanu viimeks 13v sitten. Tää kylä ja koti on hyvä ja turvallinen paikka asua, lapset ovat asuneet tässä koko ikänsä. Mutta silloin tällöin tekis mieli vähän kauemmaksi keskustasta, joku 7 tien varsi tai Siuntio-Inkoo-Tammisaari-Hanko akselilta olis kans melko ihku.
meikä haaveilee jo siitä että mihin asettua ku pääsee eläkkeelleMäkin aloin haaveilla samoista seuduista. Sais veneen kivasti laituriin lähelle ja työmatka pk-seudulle ois alle tunnin. Jonnekin upinniemen ja snappertunan välille. Toki tönö vois olla hankotien pohjoispuolellakin, en oo kovin kranttu.
Eläkkeellejäämistä saanee haaveilla koko ikänsä. Nostavat ikää kuitenkin joka vuosik korkeammaksi!meikä haaveilee jo siitä että mihin asettua ku pääsee eläkkeelle
näin siinä luultavimmin tulee käymään, meijjän ikäluokilla on vain velvollisuuksiaEläkkeellejäämistä saanee haaveilla koko ikänsä. Nostavat ikää kuitenkin joka vuosik korkeammaksi!
Käytetäänkö sitä vyötä vain naisten sitomiseen? Mulla on vain pinkit pehmustetut käsiraudat...
Niin löytyy täältäkinMullakin!!!!
Myö kuollaan varmasti työpaikalle ennen kuin eläkkeelle päästäänmeikä haaveilee jo siitä että mihin asettua ku pääsee eläkkeelle
Poliisilla on karhuryhmä, palstalla pinkki käsirautaryhmäNiin löytyy täältäkin
Jos asuisin maalla, niin pistäisin pajan pystyyn ja alkaisin tekemään puukkoja yms.Mulla on sepän takomat kahleet. sellaiset, jotka saa säädettyä sopivaksi. Painavatkin ketjuineen yli viisi kiloa.
Jos asuisin maalla, niin pistäisin pajan pystyyn ja alkaisin tekemään puukkoja yms.
Katsokaas History kanavalta tai netistä Forged in Fire -sarjaa
Herran jestas, mut hyvähän se on varmistaa että toinen ei todellakaan livistä kesken kaiken...Mulla on sepän takomat kahleet. sellaiset, jotka saa säädettyä sopivaksi. Painavatkin ketjuineen yli viisi kiloa.
mulla samanlaisia haaveitaJos asuisin maalla, niin pistäisin pajan pystyyn ja alkaisin tekemään puukkoja yms.
Katsokaas History kanavalta tai netistä Forged in Fire -sarjaa
rauta ja hiili on terveellistäMä en kyllä!
Useamman kerran oon sepän pajassa odotellut ja se pienhiukkasten määrä ja kuumuus ei kyllä houkuta.
Meiltä varmaan löytyisi muutama muukin samankaltainen haavemulla samanlaisia haaveita
Älkää sit liian tarkkaan paljastako ettette saa banniaMeiltä varmaan löytyisi muutama muukin samankaltainen haave
raktori mulla jo onkinMeiltä varmaan löytyisi muutama muukin samankaltainen haave
Jos jotenki sillaan pitkittäin, vaakasuorat lauteet ja makaavat saunojatMitenköhän pieneen veneeseen saisi saunan?
Jos jotenki sillaan pitkittäin, vaakasuorat lauteet ja makaavat saunojat